Z pohledu Linzy :
Další nádherné ráno po boku Vojty.
Vojta přede mě položí talíř s palačinkama.
„Děkuji“ políbím ho na rty.
Společně se na snídáme i s ostatními.
Všichni se zvedneme od jídelního stolu a já s Vojtou jdu do jeho pokoje.
Ostatní se též odeberou do pokojů.
Z Vojtovi skříně si vyndám růžový crop-top s černým nápisem WATCH ME WHIP a džínové kraťasy.Svléknu si oblečení, které mám na sobě a obléknu si oblečení, které jsem si teď vyndala.
Do očí si dám čočky a vezmu si sluneční brýle.
Otočím se na Vojtu, který sedím už připravený na posteli a pozoruje mě.„Copak?“ zeptám se s úsměvem.
Vezmu si malou černou kabelku, ve které mám peněženku, klíče a sluchátka.
„Jsi krásná“
Přijde ke mně a chytí mě za boky.
Ruce si položím na jeho pevnou hruď.
Nakloní se ke mně a spojí naše rty v jedny.Do kabelky si dám telefon a z Vojtou ruku v ruce vyjdeme z pokoje a sejdeme schody do předsíně.
Obuji si černé Vans tenisky.Rozdělíme se do dvou aut a vyjedeme.
... ... ... ...
„Kam půjdeme?“ zeptá se mě Vojta.
„Co třeba na horské kolo?“
„Tak jdeme“
Ruku v ruce dojdeme k horskému kolu, zaplatíme a posadíme se na volné místo pro dva.
Další atrakcí jsou formule.
„Můžu se s Tebou vyfotit?“ přijde k nám dívka.
„Ano“ postaví se vedle ní a usměje se.
„Můžu i s Tebou?“ podívá se na mě.
„No, ano“
Překvapí mě to.
Stoupnu si vedle ní a usměji se.
„Děkuji“
„Nemáš zač“
Ruku v ruce dojdeme k lavičkám a na jednu se posadíme.
„Byla milá“ řeknu.
„To ano“
„Překvapila mě“
„Líbila jsi se jí“
„Jediné z mnoha“
Přitáhne si mě k sobě do objetí.
„Hlavní je, že Tě miluji já“ zašeptá a políbí mě na rty.
... ... ... ...
„Pro Tebe“ podá mi červenou růži.
„Děkuji“ políbím ho na rty.
Dojdeme ke stánku s cukrovou vatou.
Vezmeme si jahodovo-ostružinovou vatu na tyčce.Další atrakcí, na kterou jdeme je lavice a pak strašidelný dům.
Celou dobu ve strašidelném domě jsem se tiskla k Vojtovi, ten se mi samozřejmě nezapomněl smát.
Lussy má plný vak sladkostí a ujídá jahodovou cukrovou vatu.
... ... ... ...
Po skoro třech hodinách přijdeme k Vojtovi.
Gigi s přítelem, Tim s přítelkyní a Lily dnes večer odlítají.Momentálně sedím s Vojtou na gauči v obývacím pokoji.
Přitáhne si mě blíže k sobě a spojí naše rty v jedny.„Ehm, ehm“
Odtáhnem se od sebe a podíváme se ke schodišti.
Culící se Gigi přijde ke mně a pevně mě obejme.Rozloučím se s ní a pak i s jejím přítelem.
Postupně se rozloučím i s ostatními.
„Zavolám Ti a musíš někdy přijet Ty za mnou“ řekne mi Lily.
„Určitě přijedu, neboj“ řeknu s úsměvem.
... ... ... ...
Po pár hodinách se já, Vojta a Luss usadíme k jídelnímu stolu a společně si dáme večeři.
„Dobrou noc“
„Dobrou noc“
Luss odejde do pokoje a my s Vojtou se posadíme na gauč a pustíme si film.
_________________________________
Nevím jestli to ještě vůbec někdo čte, ale i přes to bych se chtěla zeptat. Chcete pokračování tohoto příběhu (2 díl)?
Mám ho už nějak vymyšlený, tento příběh bych ukončila už brzy a hned na to bych psala druhý díl. Pokud by jste druhý díl nechtěli tak bych tento prodloužila o několik kapitol a konec bych pozměnila.
ČTEŠ
Anděl Tvýho světa
RomanceLinzy Wasson je plnoletá dívka, kterou její máma pošle na školu do Evropy. Nebude to její rozhodnutí, ale ona s tím nic nezmůže. Co všechno ji v Evropě potká? To neví nikdo ani ona sama. •••• „Já-já Ti to vysvětlím i když nevím, co jsem udělala"...