Ráno se probouzím na zvonění budíku.
Vstanu z postele a zalezu do koupelny.
Vyčistím si zuby a opláchnu si obličej.
Vrátím se do ložnice a ze skříně si vyberu oblečení.
Svléknu si tílko a kalhotky.
Obléknu si na sebe spodní prádlo, černé triko s potiskem a černé legíny.Vrátím se do koupelny.
Rozčešu si vlasy, které nechám rozpuštěné.
Na oční víčka si udělám slabé linky s ocáskem, na řasy si nanesu řasenku.
V ložnici si vezmu černý batoh a mobil.
V kuchyni si vezmu krabičku, ve které mám kokosovou tyčinku, mardarinku a jahodový jogurt s lžičkou.
Krabičku si dám do batohu a ještě si do fitness flašky naleji jablečný džus, flašku dám též do batohu, který zavřu.
Batoh si dám na záda a vejdu do předsíně.
Obuji si černé sportovní tenisky.
Odemknu byt a vejdu na chodbu.
Za sebou zamknu a klíče vložím do batohu do vnitřní kapsy kde mám mobil.Ke škole dojdu za 15. minut.
Celou cestu mě provázel studený vítr.
Není se čemu divit, je konec října.
U nás je tepleji.
Dostala jsem čas na ubytování se tu.
Proto nastupuji až teď 26. října.Všechny pohledy se strhnou na mou osobu.
Projdu bránou na, které je nápis Střední škola.
Po chodníku dojdu až k hlavním dveřím.
Otevřu je a vejdu dovnitř.
Na chodbě skoro nikdo není.
Zamířím ke schodům a postupně je vyjdu do prvního patra.
Tak a teď jen najít ředitelnu.Po pěti minutách zastavím u dveří s nápisem Ředitelna.
Zaklepu a počkám.
Otevřou se dveře, ve kterých se objeví nejspíše ředitelka.„Dobrý den, jsem Linzy Wasson" podám jí ruku, kterou přijme.
„Ahoj, pojď dál"
Vejdeme do její kanceláře.
„Posaď se"
„Děkuji"
Posadím se na židli na proti velkému dřevěnému stolu, který je na třený hnědou barvou.
U stolu je černá židle, na kterou se paní ředitelka posadí.
Za ní je velké okno.
Okolo jsou skříně, poličky, fotky a vitrína.„Mluvila jsem s tvou maminkou, vše mi říkala a probrali jsme spolu všechny potřebné informace"
Jen přikývnu, že chápu.
„Tady jsou ještě nějaké papíry, seznam učebnic, rozvrh a čip od skříňky" podá mi všechny věci, které si od paní ředitelky vezmu.
„Děkuji"
„Nemáš zaco, teď tě zavedu do tvé nové třídy"
Přikývnu na souhlas, zvednu se ze židle a vyjdu z ředitelny.
Následuji paní ředitelku po chodbě do mé nové třídy.Zaklepe na dveře od jedné třídy, co tu je.
Podle nápisu na dveřích je to jazyková učebna.
Když se ozve „Dále" otevře dveře a i se mnou vejde dovnitř.
Všechny oči se přemístí na mě.„Posaďte se, tato dívka Linzy je vaší novou spolužačkou. Tak na ní buďte hodný Nashledanou"
„Doufám, že se ti tu u nás bude líbit. Posaď se do volné lavice"
Projdu uličkou a posadím se do poslední lavice k oknu.
... ... ... ...
Zazvoní na přestávku a ve třídě nastane hluk.
Studenti se seskupí do různých skupinek.
O něčem si potichu šeptají a hlasitě se něčemu smějí.To je sen každé studentky v nové škole.
__________________________
ČTEŠ
Anděl Tvýho světa
RomansaLinzy Wasson je plnoletá dívka, kterou její máma pošle na školu do Evropy. Nebude to její rozhodnutí, ale ona s tím nic nezmůže. Co všechno ji v Evropě potká? To neví nikdo ani ona sama. •••• „Já-já Ti to vysvětlím i když nevím, co jsem udělala"...