Z pohledu Linzy :
Probouzím se sama od sebe.
Vstanu z postele a zalezu do koupelny.
Vyčistím si zuby a opláchnu si obličej.
Vrátím se zpět do ložnice.
Obléknu si na sebe černé spodní prádlo, šedé tričko s dlouhým rukávem a modré džíny.Rozčeši si vlasy a stáhnu je do zamotám je do drdolu.
Na oční víčka si udělám slabé linky s ocáskem a na řasy si nanesu řasenku.
Rty si natřu balzámem na rty.
Nasadím si brýle a jdu dolů do kuchyně.
Vyndám si potřebné suroviny a pustím se do přípravy snídaně.
Zaleji si pomerančoví čaj.Posadím se k jídelnímu stolu a začnu snídat.
Obléknu si černou koženou bundu.
Obuji si černé Converse tenisky.
... ... ... ...Jdu po skoro prázdné chodbě do tréninkové haly.
Tréninková hala je hodně velká a určená pro tréninky různých sportů.
Vejdu do ní kde už je pár dívek a paní Rodrigová (trenérka).„Dobrý den“ pozdravím.
„Dobrý den slečno Wasson, jsem ráda, že jsi přišla“
Přikývnu a posadím se na lavičku.
Na dnešní den nám paní ředitelka dala volno, kvůli fotbalovému týmu a týmu rostleskávaček.
Fotbalisté budou mít za nějakou dobu zápas a rostleskávačky vystoupí na zahájení zápasu.
Paní ředitelka s paní Rodrigovou mě poprosili jestli bych jim nepomohla se sestavou.
S váháním jsem to nakonec přijala.
Poprosili mě o to, protože jsem jako malá chodila do týmu rostleskávaček.Hlavní rostleskávačkou je Sabrina.
Sabrina je královnou školy.
A asi vám nemusím říkat kdo je králem školy ... Ano je to samozřejmě Vojta.
Celé tři roky tvořili pár.
Tento školní rok před Vánoci se rozešli, ale po škole koluje, že jsou to jen drby a ty dva patří k sobě.Sabrina je drzá, panovačná, pomstichyvá, umělá a zmalovaná děvka.
V týmu jsou i dvě její poskokyně.
Adriana - malá blondýna s modrými oči, její přezdívkou je malá drzá děvka.Elen - populární BadGirl, hlavně je to sestra Vojty.
... ... ... ...
„To bych chtěla vědět, co tahle blbka nás může naučit“ řekne výsměšně Sabrina.
„Také tu nemusím vůbec být“ bráním se.
„To by bylo nejlepší“ posmívá se Adriana.
Vezmu si své věci a odejdu z tréninkové haly.
„Linzy! Prosím počkej!“
Zastavím se v chůzi a otočím se na paní Rodrigovou.
„Bez tebe nemají šanci dát dohromady sestavu“
„Sabrina určitě něco vymyslí“
„Vím, že je to s ní k nevydržení, ale zkus to ještě“
Přikývnu a vrátíme se zpátky do tréninkové haly.
Odložím si své věci na lavičku.„To si dělá prdel“ konstatuje Sabrina.
„Tak fajn. Pokud máme utvořit dokonalou sestavu, musíte si věřit a držet pospolu i přesto, že jsou tu tací s kterými je to k nevydržení.
Teď mi ukažte, co umíte“„Kráva“ „Děvka“ „Slepice“
Sabrina Adriana Elen vyměňují si nadávky cestou na svá místa.Pustím hudbu a sleduji, co všechno už umí.
... ... ... ...
První řadu sestavy tvoří Peťa, Anna, Diana a Lucka.
Druhou řadu, která je ob místa tvoří Eliška, Míša, Denisa a Dominika.
Třetí řadu též ob místa tvoří Adéla, Adriana, Sabrina a Elen.Postavení máme hotové.
Začátek sestavy se teď momentálně učí.„Pro dnešek budeme končit. Doma se to pořádně naučte. Sejdeme se tu takhle zítra po obědě“ řekne paní Rodrigová.
Vezmu si své věci a odcházím.
... ... ... ...
„Ahoj“ pozdravím Anit když vejdu do Starbucksu.
„Ahoj“ pozdrav mi oplatí.
Jak mile se ocitnu za pultem mě obejme.
Dojdu se do šatny převléknout.
Stoupnu si za pult a začnu obsluhovat zákazníky.... ... ... ...
Po práci si s Anit jdeme zacvičit do fitka.
... ... ... ...
Dám si rychlou sprchu.
Osuším se a obléknu si na sebe bílé tílko a černé kalhotky.
Připravím si večeři a naliji si do skleničky jablečný džus.Po večeři umyji nádobí a uklidím ho na své místo.
Vyjdu schody a vejdu do ložnice.
Lehnu si do postele a přikryji se peřinou.
Zavřu oči a za několik minut usínám.- - - - // - - - -
Každý den po škole jsem trávila čas v tělocvičně s týmem rostleskávaček.
Učení se nové sestavy, aby byla, co nejvíce dokonalá nám zabralo každý den čtyři hodiny.Párkrát jsem potkala i Vojtu.
Trénink jim též zabírá hodně času.Jeden den, co jsem šla v tréninkové hale jsem na chodbě u šaten uviděla Vojtu se Sabrinou.
Asi vám nemusím říkat, co tam spolu dělali.Do zápasu zbývají už jen dva dny.
Rostleskávačky naštěstí sestavu už umí.A tímto je konec mordování se se Sabrinou a tou její slepičí partou.
- - - - // - - - -
_____________________________
Jak vypadá Diana a Elen najdeš v první kapitole Prolog.
Snad se Vám kapitola, alespoň trochu líbí.
ČTEŠ
Anděl Tvýho světa
RomanceLinzy Wasson je plnoletá dívka, kterou její máma pošle na školu do Evropy. Nebude to její rozhodnutí, ale ona s tím nic nezmůže. Co všechno ji v Evropě potká? To neví nikdo ani ona sama. •••• „Já-já Ti to vysvětlím i když nevím, co jsem udělala"...