⚫◻▫5▫◻ ⚫

84 9 0
                                    

bir odaya getirdi her tarafta işkence aletleri vardı beni yere itip eğilerek yakamı tuttu.

Tae"neden ağlıyorsun ha...AĞLAMA SİNİR OLUYORUM AĞLAMA...ANNEMİ ÖLDÜRDÜN SEN BENİM Şİ-"

Aşağıdan gelen kalın bir ses ile"Kim taehyung " diye biri bağırmıştı.

tae bana bakarak"dua etki bu adam geldi yoksa....sil şu timsah göz yaşlarını aşağı in"dedi sert bir sesle.

tae gidince ayağa kalkıp gözlerimi yavaşça silip elimle hava verdim ve saçlarımı düzeltip aşağıya indim.

yaşlı bir adam ve tae koltuktamoturmuş konuşuyorlardı tae bana bakınca"bize iki kahve getir"dedi.

ve ters ters bakıp adama döndü bende ona gözlerim yırtılacak bir şekilde ters bakıyordum bana bakınca hemen gözümü düzeltip mutfağa gittim.

eee hani kahv- aha oha 1 kavanozun içinde en az 100 tane kahve var lan bu kadarmı içiyo bu mal iki kahve alıp bardağa boşaltım.

su kaynatıp üstüne koydum karıştırıp tepsiye koyup koridora doğru gittim ikisinede verip gidiceken.

adam"diyer hizmetçiler nerede oğlum bu yeni galiba"dedi.

tae bana bakıp adama dönerek"evet amca diyerlerini kovdum bu tek çalışıcak"dedi.

içimden söve söve mutfağa girdimki girmemle birlikte karnım guruldadı kapıya yaklaşıp kafamı tae lere uzatīm konuşuyorlardı.

koşa koşa dolaba girip bir şey varmı diye baktım aahaa ramen hemen rameni alıp dolabı kapatıp koşarak kapıya baktım hala konuşuyorlardı rameni açıp kaşığı içine sokup ağzıma attım.

oh be yemekden güzel bir şey varmı ya rameni bitirip kaşığı yıkadım ve yerine koydum su içip ağzımı çalkaladım.

eee bu rameni ne yapıcam şimdi dur bir dakika pencereyi açıp rameni olabildiğince uzağa attımki bir korumanın poposuna çarptı arkasını döndü.

hemen eğilip sırtımı duvara yasladımki kafamı dolaba çarpmıştım 'Ahh' diye bağırdığımda tae ve o adam yanıma gelip.

adam"ne oldu kızım iyimisin"dedi.

ben kafamı tutmuş bi adama bi tae ye bakıyordum ayağa kalkıp"şşey ımm DÜŞTÜM evet düştüm düştüm...ve işte şşey kafamı dolaba çarptım..sorun yok yani"dedim, titrek bir ses ile.

gülümsedi tae ye bakınca yine sinirliydi bu salak hiç gülmeyi bilmezmi ya ikiside mutfaktan çıkınca kalbimi tutup içimden 'Ohh' Çektim ve biraz oturup koridora gittim.

adam kalkıyordu tae de adamı geçiriyordu bende önünde eğilip selam verdim adam gidince tae yle birbirimize baktık.

ben gidip masaya eğilerek iki bardağıda aldım salak tae içmemişti zıkkımın kökünü iç zaten ayağa kalktığımda saçım ağzıma girdi yürüyerek dilimle saçımı çıkartıyordumki.

tae yi görmeyip kahveyi üstüne döktüm iki bardakta yere düşüp kırıldı boşver bardağı asıl ben şimdi kırılcam tae nin elindeki fotoğraflar kahve olmuştu.

fotoğrafları salayarak kurutmaya başladı elbisesine sürüp kurutuki fotoğrafın yarısı yırtıldı elindeki fotoğrafları yere atıp saçımı eline dolayıp çenemi sıkmaya başaldı.

o kadar çok sıkıyorduki şuan çenemi kırabilir ve saçımı kökünden kopartabilirdi ve şuan tae ve benim yüzüm o kadar yakınki tae neredeyse gözüme girecekti acıdan ağlıyordum gözlerimi açamıyordum çünkü açsam o sinirli halini görüp korkabilirdim daha çok sıktı ve.

╔❛❛BİR GARİP AŞK❀ ➥|KİM TAEHYUNG|❛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin