♦ TAE ♦
shin amk tanın evini bilmediğinden kendi evime getirdim ilk girmesede zorla getirtip koltuğa oturtum ve gelene kadar o çenesini kapatmadan başımı sikti ya normalde bayılması falan lazım değilmiydi.
shin"sen niye beni bu eve getirdin ha"dedi.
sesimi çıkartmadım karşısındaki koltuğa oturup shine baktım oda bana bakıyordu yüzünü çevirip.
shin"sana anneni winin öldürdüğünü kim söyledi biliyormusun"dedi.
"hayır neden sordun şimdi"dedim.
shin"çünkü...ben biliyorum ama söylemicem"dedi.
ayağa kalkıp merdivenlere doğru giderken gidip kolundan tutup.
"kim"dedim.
shin"banane söylemicem"dedi.
"SANA KİM DEDİM SHİN CEVAP VERSENE"dedim.
ilk sıçradı ve bana yaklaşıp kulağıma uzanarak.
"Kim Tan"dedi.
o an elektirikler kesildi ve dudağımda bir ağırlık hisetim shin beni öpüyormuydu inanmıyorum.
shin ellerini yanağıma koyup daha sert öpmeye başladı ben karşılık vermeyince çekilip tam gidiceken kolundan tutup kendime çektim ve bu sefer ben öpmeye başladım
shinde karşılık veriyordu ellerimi shinin beline doladım shinde ellerini boynuma doladı hem öpüyordum hemde koltuğa doğru yürütüyordum.
koltuğa gelince shini koltuğa yatırdım bende üstüne çıkıp tam tekrar öpüceken yüzünü çevirdi bu sefer boynuna eğildim ama göğüsümden iteleyip sesizce.
shin"dur"dedi.
"neden"dedim.
shin"ben seni sevmiyorum tae... sadece bir anlık hevesti...kusura bakma yapamam"dedi.
söylediği her kelime zoruma giderken üstünden kalkıp odama çıktım sinirden yanımdaki sehpaya tekme attım ve üstündeki vazolar kırıldı.
banyoya girip kendimi soğuk suyun altına koydum ve ağlamaya başladım neden ağladığımı bilmiyorum ama shinin söylediği söz canımı çok yakıyordu.
SENİ SEVMİYORUM
dedi beni sevmiyormuş ama ama ya ben ben onu seviyormuyum bilmiyorum kahr etsin bilmiyorum.
♦ SHİN HYE ♦
gözlerimi açtığımda sabah olmuştu be başım hiç umadığım kadar ağırıp zongluyordu ne oldu lan bana ah vicudum her yerim tutuşmuş ah başım ah vicudum amk tanı nerede lan.
tam ayağa kalkıp tan diye bağırıcaken etrafa bakınca tae'nin evi olduğunu anladım dur bakim acaba yaşadığım her şey bir rüyamıydı yok lan değildir dimi amk ben niye burdayım oğlum ya.
merdivenlerden inen tae beni görmezden gelip kapıya doğru giderken önüne geçip.
"ben neden burdayım"dedim.
ses vermeden omuzuma vurup gitti tekrar önüne geçip yürümeye başladım tae üstüme yürüyordu bende geri geri gidiyordum.
"hey sana bir soru so-"
tam takılıp düşüceken beni belimden tutup kaldırdı.
Tae"dün gece barda içmiştin ve evinin yolunu bilmediğin için buraya getirdim ve sonra yattın zaten başka bir şey yoksa çekil önümden işim var"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
╔❛❛BİR GARİP AŞK❀ ➥|KİM TAEHYUNG|❛
Mystery / ThrillerBir çocuğun sevdiği kızı vurmasıyla başlar kavuşamamazlık ama kız öldüğünde çoçuğun sevgisiyle tekrar canlanır ama kavuşurlarmı bilinmez işte buna denilirki. 'BİR GARİP AŞK' A' benzer 📍Düzenleniyor📍