kız"SEN NE HAKLA BANA BAĞIRIRSIN HA KOVULDUN DEFOL"dedi.
"SEN KİMİ KOVUYON YA ORUSPU"dedim.
kız bana tokat atıp"SEN KİME KÜFÜ-"
kızın saçından tutuğum gibi bir tane tokat yapıştırdım birtane daha birdaha birdaha birdaha ve bir tane daha yapıştıracaken güvenlik beni tutup dışarı çıkartmaya çalışıyordu.
güvenlik"polis çagırmadan lütfen ÇIKIN"dedi.
"ÇIKMIYORUM YA ÇIKMIYORUM SİZ BENİM KİM OLDUĞUMU BİLİYORMUSUNUZ HA"dedim.
Güvenlik"kimişsin bakayım sen"dedi.
tam cevap vericeken kız beni yere itip üstüme çıkıp yüzüme vurmaya başladı.
kız"SEN KİME EL KALDIRIYON HA"dedi.
kız birden üstüme atladığı için tae'nin bıçakla çizdiği yerler sızlamaya başladı ve bende çığlık atmaya başladım ama kız iki de bir yüzüme yumruk atıp duruyordu.
sonunda merdivenlerden bağıra bağıra inen tae kızı üstümden hızlıca itirip kıza tokat attı.
Tae"KİMSİN LAN SEN HA ŞEREFSİZ KİMSİNDE BENİM KARIMA EL KALDIRIYORSUN"dedi.
aslında beni koruması hoşuma gitmişti herkez bize şok olmuş bakarken kız bi bana bi tae ye bakıp tae nin önünde eğilerek.
kız"öözür ddilerim efenndim karınız olduğunu bbilmiyordum"dedi.
Tae"HA BİDE KARIM OLMASA ÖLDÜRÜCEKSİN DEĞİLMİ"dedi.
kız"haayır eefe-"
Tae"KAPA ÇENENİ...bundan sonra bu kızın birinize dahi yanlışı olursa kovun gitsin"dedi.
tae beni ayağa kaldırdı ama acıdan yürüyemezken tae ye tutunup"yürüyemiyorum vicudumdaki yaralar acıyooor"dedim.
beni kucağına aldı bende kıza inat onun boynuna sarılıp kıza ters ters bakttım ve merdivenlerden çıkmaya başladık.
"o kızı şirkete görmek istemiyorum siktiğimin kızı nasıl üstüme atladı yah"dedim.
taenin yüzüne yaklaşıp"bak bak bir şey olmuşmu yüzüme kanıyormu ha ah"dedim.
tam arkamı dönüceken taeye yakın olduğum için dudaklarımız birbirine deydi ben taeye gözüm açık bakıyorken oda bana bakıyordu hemen çekilip başka tarafa bakmaya başladım ve tae odasına götürüp beni koltuğa yatırdı kendiside masasına gidip orada oturdu.
ben koltukta sıkılırken tae'nin masasına doğru gidip müşteri koltuğuna oturdum.
"TAE...acıktım"dedim.
bana bakıp tekrar dosyalarına dönüp"ne yapayım git ye"dedi.
"ne biçim kocasın lan insan bir der bekle karıcım burda bekle ben sana kendi ellerimle YAPIP getiririm der"dedim.
telefonunu alıp birine telefon açıp bir şeyler dedi ingilizce mingilizce dediği için anlamadım.
"ne dedin neyce konuştun yemek getiriyormu kiminle konuştun"dedim.
sesini çıkartmadı bende başımı masaya koyup tae'nin o baktığı dosyalara bakmaya başladım.
♦ TAE ♦
odamda dosyaları incelerken aşağıdan sesler gelmeye başladı sanırım yine birileri tartışıyordu kameraya bakınca bir çalışanın shinin üstüne atlaması ve onu yumruklamasıyla beraber ağzımı aça bildiğim kadar açıp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
╔❛❛BİR GARİP AŞK❀ ➥|KİM TAEHYUNG|❛
Mystery / ThrillerBir çocuğun sevdiği kızı vurmasıyla başlar kavuşamamazlık ama kız öldüğünde çoçuğun sevgisiyle tekrar canlanır ama kavuşurlarmı bilinmez işte buna denilirki. 'BİR GARİP AŞK' A' benzer 📍Düzenleniyor📍