⚫◽▫24▫◽⚫

67 8 0
                                    

babam bir kızla soyunmuş ve yatakta yiyişiyorlardı gözlerimden bir damla yaş düşünce kendimi yere atıp ağlamaya başladım.

ayağa kalkıp evde ne varsa bağıra bağıra kırmaya başlarken shin gelip.

shin"ne yapıyorsun tae"dedi.

shini kendime çekip sarıldım oda anlamamış olucaki ikide bir ne olduğunu soruyordu shini kendimden çekip önünde eğilerek ellerini tutum.

"affet beni shin bben..bben bilmiyordum gerççekten shi affet beni yallvarırım shii"dedim.

shin de önümde eğilip"ne diyorsun tae ne yaptınmki affedeyim"dedi.

ayağa kalkıp tekrar eşyaları kırıp.

"NEDEN HA NEDEEN...NEDEN SUÇU KENDİ ÜZERİNE ALDIN NEDEN SANA YAPTIĞIM HER ŞEYDE YENİK DÜŞÜP AĞLADIN HA NEDEN LAN NEDEN"

gidip shinin omuzunu tutup dürterek.

"söyle bana min shin hye...neden o siktiğimin çocuğunun atığı iftiraya yenik düştün ha NEDEN KONUŞSANA NEDEN"dedim.

shin"bben şşey...bben"dedi.

"NE SEN NE"dedim.

önümde eğilip ellerini birbirine dolayıp yalvarmaya başladı.

shin"tae lütfen winwine bir şey yapma yalvarırım yapma onun çocuğu var lütfen tae lütfe-"

kolundan tutup ayağa kaldırdım çenesini tutup.

"neden hala o çocuğu koruyorsun neden bunu yap-"

shin"sevdim çünkü....ama...ama o onun artık bir çocuğu var..karısıda var"dedi.

ağlıyordu ona sarıldım beni kendinden uzaklaştırdı.

Shin"tae"dedi.

sesimi çıkartmadım.

shin"onu..wini öldürmiyeceksin değilmi yapma tae öldürme onu sadece korkuyordu hapise girmekten korkuyordu tae"dedi.

ben geri çekilip biraz ileri gittikten sonra ellerimi yüzüme koyup göz yaşlarımı sildim shine arkamı dönmüştüm ve önüme geçip.

shin"o sadece dogmamış çocuğunu bırakmak istememişti ve bende suçu kendi üzerime aldım bu kadar"dedi.

tekrar gidiceken kolumdan tutu.

shin"CEVAP VERSENE"dedi.

"NE VEREYİM KUSURA BAKMA HANIMEFENDİ O HERİF BENİM ANNEMİ ÖLDÜRDÜ ANNEMİ....sana dediğim gibi 11 ocak"dedim.

ve odama çıkıp yere oturarak ağlamaya başladım.

şerefsiz şerefsiz herif demek annemi aldatırsın ha ama bu burada kalmıyacak bay KİM sana baba demekten utanıyorum be.

SHİN HYE ♦

bir taxs durdurup bindim ve eski evime gittim herşey aynı yerinde duruyordu ama her tarafta tozlar odama çıkıp telefonumu aramaya başladım.

tae'nin telefonumu kırdığını hatırlayınca misafir odasına gidip eski telefonumu aldım şarzı yoktu telefonu şarza takıp tekrar odama yürüdüm.

tabi tae beyin evi gibi dur yukarı odama bi çıkıp geleyim diyemiyoruz da.

odama gelince gardırobumu açtım bir kaç elbise tek kalmıştı duşa girip duş aldım ve pijamalarımı giyip mutfağa indim dolaba baktığımda açtığım gini geri kapadım bu koku ne lan.

hepsi çürümüştü kavanozun içine baktığımda biriktirdiğim paralar vardı biraz alıp yemek sipariş verdim.

bir 5 10 ya geldi ve siparişleri alıp parayı verip afiyetle yedim oh be dünya varmış telefonuma bakınca dolmuştu hemen yourayı aradım.

╔❛❛BİR GARİP AŞK❀ ➥|KİM TAEHYUNG|❛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin