⚫◽▫25▫◽⚫

73 8 0
                                    

gözlerimi açtığımda karşımda biri duruyordu ama göremiyordum gözlerimi bir kaç kere kırpıp açtım ama bu.

Tan"ee shin hye nasılsın canım benim"dedi.

küfür edip bağırcamda sesim çıkmıyor agzımı bantlamış şerefsiz konuşmaya başlayınca sesim ımmm diye çıkıyordu.

Tan"ne o bir şeymi diyeceksin monmon"dedi.

ve ağzımdaki bantı hızlıca çekti ben acıdan çığlık atıp.

"SENİN BEN VARYA OĞLUM SENİN BEN O YEDİ BİN SÜLALENİ SİKEYİM EMİ SENİNBEN O YEDİ MİLYON SÜLALENİ SİKEYİM EMİ SEN-"

Tan"oha oha ya hep sülaleme küfür ettin ama benim o kadar sülalem yoki amk varmı acaba-"

"SENİN BEN AMK SENİN BEN KAFANI SİKEYİM SENİN BEN-"

TAN"bak ya olmuyo böyle kuzen"dedi.

"SENİN BEN KUZENİNİ SİKEY- NE KUZENİ BE AMK"dedim.

bir sandalye çekip karşıma oturup elerini birbirine birleştirdi.

Tan"ulan insan hiçmi kuzenini hatırlamaz yani ismimizi söylemedigimiz yetmedi hadi soyismimidemi hatırlamadın amk"dedi.

"kuzen derken benim kuzenim yok-"

aklıma birden küçüken oynadığım mani mani geldi yoksa bu mal mı.

"birdakika mani mani"dedim.

ayağa kalkıp elerini dizine vurup"oh yee"dedi.

Tan"eee mon mon yerin rahatmı"dedi.

"oglum şerefsiz gel çöz hem amk sen beni niye kaçırdın"dedim.

Tan"kuzenim oldugunu söylemek için"dedi.

"yeminlen böyle kuzeni sikeyim oğlum gelipte söyliyemedinmi amk niye kaçırıyon sen ya"dedim.

beni hem çözüyor hemde konuşuyordu.

Tan"hani filmlerde kaçırarak söylerler ya sonra birbirlerine sarılırla-"

"burda dizimi çekiyoz mal"dedim.

beni çözmüştü ve kolumdan tutup kapıyı açtı merdivenlerden inerken ağzım iki metre açılmış ve tan da agzımı kapamıştı.

burası en az tae nin evi kadar büyüktü ama ta'nin evi en azından sade bir evdi ama burası maşallah disko.

koltuğa oturur oturmaz.

"ulan mimozan sen bu kadar zenginmiydin"dedim.

Tan"yok lan ayrıldığımızda çalışıp kazandım"dedi.

"sen sen ve çalışmak güldürme beni lan"dedim.

Tan"tamam lan...işte biraz babamızın mirasından falan şey işte böyle"dedi.

"bi bok bilmiyonki gidip çalışasın"dedim.

Tan"yanınızda çalışıyom ya"dedi.

"ha sen niye girdinki"dedim.

"aslında benim şirketim var ve beraber ortak olcağız çünkü ben anlamıyom"dedi.

"defool sen anlamıyosan ben hiç anlamam"dedim.

koltuğa uzandığımda.

"lütfen bak bir şirket bizimle çalışmak için başvurmuş ve bu şirketle çalışmak isteyen tonlarca şirket varmış bu şirketin markası dünyayı salıyor ama biz daha şirkete marka bulamadık lan"dedi.

koltukta ayağa kalkıp oturarak.

"buldum şirketin markasıı...xdanex olsun nasıl"dedim.

biraz düşünüp.

╔❛❛BİR GARİP AŞK❀ ➥|KİM TAEHYUNG|❛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin