~~~~~~~~~~~~~~~~
♦ TAE ♦shin birden bayılınca kucağıma alıp koltuğa yatırdım ve yanağına hafif hafif vurarak kaldırmaya çalıştım ama kalkmıyordu.
murfağa gidip su aldım ve yüzüne damlatım yüzünü buruşturup gözlerini açtığında.
"shin...shin..iyimisin ha"dedim.
elinden tutup oturtum.be 1-2dk sonra.
shin"bben açım"dedi.güldüm.
"ne yiyeceksin"dedim.
shin"ımm hamburger pizza salamlı sandiviç ve iki kutu turşu istiyorum tae turşu getir bana"dedi.
"yoo ben gidim marketi alıp geleyim"dedim.
telefon açıp koltuğa uzandım
1 10 dk sonra kapı çaldı ve gidip açtım siparişler gelmişti parasını verdim vs getirip shine verdim.elimden hızlıca alıp görmemişler gibi yemeye başladı ben kahkha atarken bana ters ters bakıp duruyordu.
"yavaş bebeğime bir şeyler yapcan"dedim.
bir tane turşu alıp ağzıma tıktı.
"boşver ye ye"dedi.
yuh bu kız yakında benide yer yeminlen bu ne lan bir tane kırıntı bırakmamış.
telefonumu alıp tam açıcaken shin birdem öğürerek tuvoalete koştu bende peşindwn gittim sadece çeşme sesi duyuluyordu kapıyı çalıp açmasını söylüyordum açmıyordu.
sonunda açtı ve kolunu tutup ne olduğunu sordum.
"hiç kustum tae bunlar normal bir şey"dedi.
ve koltuğa uzanıp yatmaya başladı.
shin uyuyunca kucağıma alıp kendi odama yatırdım ve aşağı inip arkadaşlarımı aradım ve shinin hamile olduğunu söyledim ilk inanmadılar tabi de sonra işte.
bende koltuğa uzanıp gözlerimi kapadım tam uyuyacaken kıyamet kopuyomuş gibi kapının çalmasıyla koşup açtım omh oha bu kadarda değildidir heralde.
"lan siz uçtunuzmu"dedim.
hepsi içeri girip kendilerini koltuğa attılar.
Jimin"ulan tae sen varya sen hani bebek nerede lan"dedi.
yanlarına oturup"salakmısın jimin daha doğmamış bir bebek shinin karnında"dedim.
Jin"şerefsiz tae daha ben evlenmeden evlendi bide üstüne üstlük çocuk yaptı oğlum sahidende doğru söylüyonuz ben evde kaldım."dedi.
ve biz güldük biraz daha konuştuktan sonra hepimiz yukarı çıkıp yatmaya başladık.
SABAH SAAT 9:30
kalktığımda tae'nin yatağında yatıyordum gidip duş alıp üstümü giyindim ve kapıyı açtım açar açmaz karşımda tae belirdi.
Tae"bende seni çağırcaktım"dedi.
ikimiz beraber aşağı indik omg canlarım gelmiş yaa kook ve ben bir birimize koşup sarıldık kookun arkasındanda jimin sarıldı tae bizi ayırıp beni masaya oturtu.
önüme yemek dizip yememi söyledi lan bu tae bildiğin hizmetçim olmuş lan.
hope"ooo tae miz hizmetçi olmuş"dedi hepimiz güldük.
Namjoon"ee tabi işin sonunda bebek olunca"dedi.
suga"tae'nin bu halerine çok alışma derim bebek doğunca tekrar eski halime döner bu ruh hastası"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
╔❛❛BİR GARİP AŞK❀ ➥|KİM TAEHYUNG|❛
Misterio / SuspensoBir çocuğun sevdiği kızı vurmasıyla başlar kavuşamamazlık ama kız öldüğünde çoçuğun sevgisiyle tekrar canlanır ama kavuşurlarmı bilinmez işte buna denilirki. 'BİR GARİP AŞK' A' benzer 📍Düzenleniyor📍