⚫◻▫6▫◻⚫

86 9 0
                                    

koşarak mutfak masasına yemek koydum ve yavaş yavaş güzelce boğazımda kalmadan yedim su içip topladım bulaşık makinasını açıp içine yerleştirip makinayı başlatım.

odama gidip şıllığı aldım ve bahçeye çıktım ama ağzım iki metre açılmıştı bu kadar büyükmüydü lan burası inanmıyorum havuz tam havuza doğru gidiceken bir koruma önüme geçti.

koruma"nereye gidiyorsunuz"dedi soğuk bir ses ile.

"sanane ya havuza gidicem"dedim

koruma"bu soğuktamı"dedi.

"yüzmeyi bilmiyorum zaten mal şıllıkla bacaklarımızı koyucağız"dedim.

biraz bana bakıp yanından geçip ayaklarımı havuza soktum şort giydiğim için rahatım şıllıkla aynı elbiseleri giymiştik biraz bol gelsede kemer işe yaramıştı.

bacaklarımla suyu uzağa atıyordum..!
¤
en az belki kaç saatir burdayız şıllığa burda durmasını söyleyip tuvalete girip çıktım bir bardak su içip masaya oturdum.

♦TAE♦

kaç saatir burada olduğumuzu bilmiyoruz sadece siktiğimin çocuğu müşteriyi bekliyoruz beklemekten nefret ediyorum şimdi bu şerefsizede bir şey diyemicem çünkü babamın gönderdiği müşteri.

ve sonunda sekteter içeri girip bir adam ve kadın içeri girdi ayağa kalkıp selam verdik ve toplantı masasına oturduk.

kadın"merhaba ben micha"dedi. ikiside bizim gibi gençlerdi galiba.

adam"bende lucas sizde muhteşem yedili olmalısınız.?dedi.

Jin"ah evet"dedi.

Lucas"bu aralar popiler olan A.R.M.Y markası herkezin yani bütün şirketlerin dikatini üzerine çekti ve bütün şirketler sizinle çalışmak isteğine başvurdu... taehyung beyin babası bizi gönderip sizinle çalışmamızı söyledi ve-"

suga hyung sözünü kesti biliyordum çünkü çok konuşanları sevmezdi.

Suga"peki artık konuşmaya başlasak."dedi.

KONUŞMA SONRASI▫▫▫

sonunda bitti ve konuşma sonrası babam arayıp bu ikilinin benim evimde kalmasını istedi ve ben babama asla karşı gelemezdim.

ikiliyi çok güzel ağarlayacağıma söz verdim ve hep beraber ayağa kalktık.

micha"bay tae karınızlada tanışmak isteriz o nerede"dedi.

ne karımı?e ben evli değilimki!.

"karımı ben ev-"jimin sözümü keserek kendisi konuştu.

Jimin"ah tabiki şuan evde değilmi tae"

jimin bana kaş göz işareti yaptı ve bir şeyler çevirdiğini anlayarak bende jimin'e uyup.

"tabiki buyrun..jungkook sen onları arabaya kadar geçir ben geliyorum HADİ"dedim.

jungkook ve ikili çıkınca jimine dönüp"ne yapıyorsun jimin iyimisin sen ne karısı"dedim.

Jimin"salakmısın tae koskoca evde iki erkek bir kız olmaz değilmi..en azından yanında shin hye olunca iki ikili olursunuz öbür türlü yanlış anlaşılabilir ve en azınfan micha ve shinhye takılı-"

"KES SESİNİ JİMİN ! O KIZI ASLA ASLA OLMAZ...BİR HİZMETÇİDE OLABİLİRDİ DEĞİLMİ?"dedim.

Namjoon"jimin haklı tae en azından onla gidene kadar rol yapsan"dedi.

"bak hyung o kız benim annemi öldürdü yetmedi doğmamış kardeşimide öldürdü ve sen kalk git onunla karı koca rolü oyna diyorsun ağzınızdan çıkanı kulağınız duyuyormu"dedim.

╔❛❛BİR GARİP AŞK❀ ➥|KİM TAEHYUNG|❛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin