⚫◽▫19▫◽⚫

71 6 3
                                    

shini kucağıma alıp arabamın arka tarafına bindirip sürücü koltuğuna geçip hızlıca hastaneye sürmeye başladım.

çok hızlı olduğumdan yanımdaki arabayı görmediğimden dengemi kaybedip arabanın aynasını yanımdaki arabaya vurdum ama durmadım.

hastaneye geldiğimizde shini kucaklayıp doktora bağırdım sedyeyi getirince sedyeye yatırıp.

doktor"ona ne oldu bay taehyung"dedi.

"bilmiyorum gece asansörde kaldık ve sabh kalkınca kaldırmaya çalıştım ama kalkmadı."dedim.

doktor tam gidiceken"KURTAR ONU DOKTOR"dedim.

amaliyahat a girdiklerinde koltuğa oturdum neden ağlıyorum bilmiyorum kalbim acıyor neden oluyor bu annemin intikamı içinmi yoksa shinin uyanmaması içinmi.

ayağa kalkıp sağa sola gidip gelmeye başladım neden çıkmıyor bunlar.

2 saat sonra

sonunda çıkan doktorun yakasına yapışıp.

"O İYİMİ DOKTOR HA YAŞIYORMU İY-"

Doktor"merak etmeyin eşiniz kriz geçirmiş ve nefes almakta zorlandığı için bayılmış ama şimdi ikiside iyi"dedi.

ben elerimi yüzüme koyup eğilerek oh çektim ama birdakika ikisi derken tekrar kafamı kaldırıp doktora baktım ve.

"ikisi derken"dedim.gülümsedi.

Doktor"tebrik ederim eşiniz 1 haftalık hamile"dedi omuzuma vurup gitti.

ne hamilemi lan ben bu kızla ilişkiye girmedimki hem intikamım ya o hayır ne yapıcam ben şimdi.

shini amaliyatan çıkarıp odaya aldıklarında koltuğa oturup ellerimi yüzüme koyarak düşünmeye başladım.

sevinsemi üzülsemi bilemedim o bebek şimdi benimi ne yani babamı olucam hemde annemi öldüren kız benim çocuğumumu doğurucak.

ayağa kalkıp shinin yanına gittim hemşire buhar verip serumunu taktıktan sonra çıktı bende shinin yanına oturup elimi karnına koydum ve sesizce konuşmaya başladım.

"sssen şşimdi benimi oğlumsun....bben senin babanmıyım"dedim.

kafamı shinin karnına koydum ama hiç bir ses duyulmuyordu hani bu hiç tekme mekmede atmıyo ne biçim çocuk benim gibi sert olup tekme atsana.

kafam hala shinin karnındayken ellimle karnını okşayıp duruyordum kafama yapıştırılan elle elimi ve kafamı kaldırıp baktığımda shin uyanmıştı.

"MANYAK SAPIK İMDAAAT SAPIK VAAAR"dedi.

"ne sapığı be sensin sapık"dedim ayağa kalkıcaken yardım edip oturtum.

SHİN HYE ♦

gözlerimi açar açmaz karnımda ağırlık hisesitm ve bakınca tae karnıma yatmış okşuyordu ne oluyo lan kafasına bir tane geçirmemle kalktı.

"MANYAK SAPIK İMDAAAT SAPIK VAAAR"dedim.

"ne sapığı be sensin sapık"dedi.

ayağa kalkıcaken elimi tutup kaldırdı ve arkama yastık koyup gülümsedi acaba asansörde kalınca yan etki falan yaptıda imanamı geldi öf ne diyom ben.

"ben niye burdayım lan"dedim.

Tae"aslında şşey...korkudan kıriz geçirdin ve bende hastaneye getirdim ve şşey sen..!"

"evet beeeeen....lan yoksa ölcemi hastalığamı kapıldım az günümü kaldı zaten sen öldürmicenmi öldğr o zamn ben ölmeden sen öl-"

Tae"bis sus ya hamilesin"dedi.

ve ben şok ben iptal ayağa kalkıp bir o tarafa bi bu tarafa gidip.

"hhamilemi nne kimden nne zaman yaptım lan bben ee ben kimseyle ilişkiye girmedimki bben bu bbebeği aldı-"

tae gelip kolumdan tutarak

TAE"sakın ha sakın o benim çocuğum shin hye ve o çocuğu ben alıcam ve sen de tam 11 ocakta ölüceksin nasıl olsa 9 ay var bebek doğduğunda ölmüş olursun merak etme"dedi ve gitti.

ama bu nasıl olurki been bir dakika ben bu çocukla 2 3 kere yattım deme ama birşey yapmadıki yatmakla olurmu ben niye hamile kalıyomki niye tae hamile değil.

ama bu bebeğin ne günahı var lan elimdeki serumu çıkartıp kapıyı açıp çıktım hava almak en güzel bir şeydir tavsiye ederim.

boş boş sokaklarda geziyom ya acaba kun ve youra ne haldeler çok özledim lan onları ama en çokta o patronumu özledim ya ne çok dalga geçerdim o kel kafayla şimdiki hayatıma bak.

ben açımda lan parada yok nasıl taksxe nasıl bincem öf dur bi ya en iyisi youra nın yanına gitmek.

eski iş yerime geldiğimde youra ve kun sipariş alıyorlardı bende saçlarımın hepsini yüzüme getirip bir masaya oturarak elimi kaldırım.

kun yanıma gelip"buyrun efendim"dedi.

"ımmm ben bir kun ve youra alabilirmiyim"dedim.

kun"ha nasıl yani"dedi.

saçlarımı çekip kuna baktım ağzı açık bana bakıyordu.

kun"SHİİİİİ SHİİİ"dedi.

ve bir birimize sarılırken kırılma sesi gelince ayrılıp o tarafa baktım youranın elindeki tabaklar düşmüş bana doğru koşarak bağırıyordu.

sonunda kavuşup birbirimize sarıldık ikiside beni masaya oturtu.

Youra"ee kızım sen neredeydin ha evinde de yoktun polise bile gittik iş yerinede gelmedin ne oldu shishi ha"dedi.

"her şeyi anlatcam kanka ya neler yaşadım ne ler bir bilsen"dedim.

her şeyi anlatım onlardan gizli saklım olmazdı ve ikisininde ağzı açık bana bakıyorlardı.

Kun"sen neler yaşamışsın ya kanka o çocuğu sikerim ben"dedi.

Youra"yaa kanka demek hamilesin öylemi"dedi.

elini karnıma koyup okşadı ve"ona iyi bak kanka hani hep derdin ya kimsem yok diye o doğunca bir anne olucaksın shi anne olucaksın ve evladın için yaşayacaksın sırf onun için"dedi.

gözlerim dolmaya başladı çünkü daha çocuğumu bile göremiyeceğim.

"bunlar boş kanka boş çocuk doğduktan sonra yaşayamıyacağımki daha onu göremeden gidicem"dedim.

ve ağlamaya başladım ikiside bana sarıldı bir müşteri geldiğinde kun ben bakarım diyip gitti.

"ee kanka siz ha"dedim sırıtarak.

utanıp koluma hafif vurdu ve"yah kanka işte o hünden beri sevgiliyiz"dedi.

"ooo amacımıza kavuşmuşuz"dedim.

ikimizde güldük saate bakınca saat 4 e geliyordu ayağa kalkıp çıkışa doğru yürüdük.

youra"ya kanka çok kısa kalmadınmı"dedi

"ne kosası kanka en az 5-6 saat kalmışımdır ve o manyak eve gitmeden gitmem lazım haberde vermedim zaten"dedim.

birbirimize sarıldık.

youra&kun"kendine iyi bak"dediler.

"oğlum mallar ben buraya takx parası istemeye geldim eve yüreyerek gidersem kaybolurum"dedim.

güldüler kun cebinden para çıkartıp bana verdi ve"her zaman"dedi.

tekrar sarılıp taksxye bindim ve adam sürmeye başladı eve geldiğimde parayı verip eve doğru yürüdüm ve girdiğimde sinirden kızarmış bir taeyle göz göze geldim.

yanıma gelip omuzumdan tutu.

Tae"NEREDEYDİN SEN HA NE KADAR MERAK ETTİM HABERİN VARMI EN AZINDAN HABER VEREBİLİRDİN DEĞİLMİ"dedi.

ama gözlerimin kararmasıyla bayıldım en son duyduğum şey"SHİİN"di.

OY                
        YORUM       
                   YAPIN       
   

╔❛❛BİR GARİP AŞK❀ ➥|KİM TAEHYUNG|❛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin