ileride bir kızın kustuğunu gören tae yere tükürüp kolumdan tutarak başka yöne doğru ilerleti bende içmiş gibi herkezin ortasında kahkaha atıp duruyordum.
çifte kumrular yanımıza gelip.
jihyun"eee hız treni nasıldı"dedi.
"ne nasıldı ya ölcektim korkudan bide çığlık atıp duruyorlardı hele bu tae sank-"
Tae"NE..benmi çığlık atıyordum yav he he he he"dedi.
"niye atmıyomuydun yalancı"dedim alayla.
Tae"yav he he he"dedi.
etrafımıza baktığımızda diyerleri uçup gitmişti bende tae'nin kolundan tutup dönme dolaba bindirdim.
"en azından burası güzel"dedim.
dönme dolap çalıştığında aşağıya bakmaya başladım daha yukarıya çıkmamıştık ve bu en sevdiğim dolaplardan biri olabilirdi dönme dolap.
en yukarı çıkınca korkmaya başladımki kahr etsin korktuğum başıma geldi ya dönme dolap en üste durdu bende ayağa kalkıp tae'nin yanına oturup.
"ne oldu lan korkuyom ya ben"dedim.
tae aşağıya baktıki bakmasıyla beraber BOM diye ses çıkınca sıçrayıp tekrar yerine oturdu ben onun haline gülerken.
Tae"has sikim"dedi.küfürbaz haydo.
aşağı tarafa bakınca luna parkın bütün ışıkları sönmüş ve sadece loş bir ışıkla kaplanmıştı yukarıya balonlar atıp süsler patlatıyorlardı.
şarkı çalmaya başladı hemde en sevdiğim sanatcı taeyang.
EYES,NOSE,LIPS.
çalmaya başladı kafamı tae nin dizine koyup yukarı bakmaya başladım bir adam kızın önünde eğilmiş ona evlenme teklifi ediyordu.
yüzüğü çıkartıp kıza uzatıp bir şeyler dedi ve kızda evet diye bağırınca herkez alkışlamaya başladı kız adama sarıldı.
bende gülümsedim kız ve adam birbirinin yüzüne yaklaşıp tam öpüceken gözümün önüne gelen elle öpüştüklerini göremedim.
tae'nin elini çekip ayağa kalkarak"ne yapıyorsun sen"dedim.
elimden tutup tekrar oturdu ve elini omuzuma koyup"çokmu meraklısın öpüşmeye ha"dedi.
"ne meraklı olcam be"dedim.
sesini çıkartmadı ışıklar açılınca oyuncaklar çalışmaya başladı ve bizde aşağı indik çifte kumrular yanımıza gelip kız ve adamı anlatmaya başladı ve bitincede bir restoranta gidip yemek sipari verdik.
ben yemek değil bir pasta sipariş vermiştim çünkü 1 senedir pasta yemiyom ya şşht kimseye söylemeyin fakir makir sanmasınlar bakın yiyom.
Aditi"yah jihyun ben nikahımı tazelemek istiyorum"dedi.
Jihyun"ne nikahı ya evlenmedikmi hem sadece evlenmek için 1 hak vardır sende kulandın oldu bitti"
Ewriya"rinjun bende tazelicem busana gittikmi ilk iş nikah tazelemek"dedi.
Rinjun"bu kızlarında hepsi aynı abi ya...şimdide bumu moda oldu git bir kağıt getir fotograflarımızı yapıştırıp imzalayalım"diyince gülmeye başladım.
Ewriya"dalga geçme...olucak dedim o kadar"dedi.
ve yemeklerimizi yemeye başladık daha doğrusu onlar yemek bende pastamı yemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
╔❛❛BİR GARİP AŞK❀ ➥|KİM TAEHYUNG|❛
Misterio / SuspensoBir çocuğun sevdiği kızı vurmasıyla başlar kavuşamamazlık ama kız öldüğünde çoçuğun sevgisiyle tekrar canlanır ama kavuşurlarmı bilinmez işte buna denilirki. 'BİR GARİP AŞK' A' benzer 📍Düzenleniyor📍