Adam"bay taehyung min shin hye hanım nerede oturuyor biliyormusunuz"der demez.yanlarına gidip"buyur min shin hye benim"dedim.
bana biraz bakıp yüzünü ekşiti ve
adam"kimliğinizi alabilirmiyim"dedi.
"neden"dedim.
adam"çünkü emin olmak istiyorum lütfen"dedi.
"neyden emin olcan benim işte öf tamam bekle"dedim.
tam gidiceken tae beni durdurup cebindeki cüzdanı çıkartıp içinden kimliğimi çıkartı ve adama uzatı bir dakika benim kimliğim bu adamda ne arıyo ya.
adan biraz bakıp tekrar tae ye uzatıp elindeki kutuyu bana verip kağıdı bana uzatı bende imzaladım.
adam"ah bu arada doğum gününüz kutlu olsun bayan shin hye"dedi.
ben kafamı kaldırıp adama baktım ilk defa biri doğum günümü kutlamıştı tabi ailemden sonra gözlerim dolmaya başlarken kafamı öne eğip yere baktım.
adam "iyi günler" diyip gitti bende gidiceken biri kolumu tutup kendine çevirip çenemden tutup kafamı yukarı kaldırdı.
çocuk5"bugün senin doğum gününmü...peki neden ağlıyorsun"dedi.
kolumu ondan çekip gözlerimi sildim ve"ağlamıyorum ben gözüme toz kaçtı bak bak".gözümü çocuğun yüzüne sokup.
dışarı çıktım ve şıllığın yanına oturup ağlamaya başladım..
elimdeki kutuyu açtığımda içinden kocaman bir kar kulesi çıktı içindeki notu alıp okudum.
iyiki doğdun benim ilk aşkım.!bugün senin sayende burada çocuğumun yanındayım unutma yanlızım deme sevenim yok diye aglama çünkü bir yerlerde senin tek bi gülüşün için yaşayan bi insan var küçük pandam🐼
İYİKİ DOĞDUN🎂
İYİKİ VARSIN🎁
VE
MUTLU YILLAR SHİ SHİ🎀🎀
🎉 SEVGİLER WİN WİN🎊
yazıyordu gülümsedim çünkü iki kişi aynı anda iyiki doğdun demişti ve en çok sevdiğim kar kulesini almıştı teşekür ederim.
♦ TAE ♦
shin çıkınca bende neden ağladığını merak edip camdan ona bakmaya başladım çimenlerin üstünde oturmuş ağlıyordu.
elindeki kutuyu açıp bir kar kulesi çıkartı ve tekrar içine bakıp bir not çıkartıp okudu ve gülümseyip iskeletide ayağa kaldırıp.
iskeletin kolundan tutup döndürmeye başladı ne yazıyorki o nota onu bu kadar sevindirecek meraktan dışarı çıkıp notu yerden alıp okumaya başaldım.
ha bunun içinmiydi bu kadar sevinç alt tarafı bir not ve kar kulesi bu kadarda abartılmaz değilmi derken shin elimdeki notu alıp.
shin "NE YAPIYORSUN SEN"dedi.
"BANA BAĞIRMA! ALT TARAFI BAKTIK BUNUN İÇİNMİ BU KADAR SEVİNİYORSUN"dedim.
elerini beline koyup.
shin"boşver sen mutluluk nedir bilmezsin bu notun ne kadar mutlu etiğini yada sevindirdiğini anlayamazsın çünkü senin bir kalbin yok zaten olamazda."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
╔❛❛BİR GARİP AŞK❀ ➥|KİM TAEHYUNG|❛
Misteri / ThrillerBir çocuğun sevdiği kızı vurmasıyla başlar kavuşamamazlık ama kız öldüğünde çoçuğun sevgisiyle tekrar canlanır ama kavuşurlarmı bilinmez işte buna denilirki. 'BİR GARİP AŞK' A' benzer 📍Düzenleniyor📍