♦ SHİN HYE ♦
titreyen bir sesle gözlerimi açıp sesin nereden geldiğine baktım telefonumun titrediğini görünce elime alıp baktım tam tahmin ettiğim gibi takip ediliyordu.
duşa girip duş aldıktan sonra üstümü degiştirip kahvaltımı yaptım saat 11 olmuştu telefonumu alıp takip cihazına baktım bir depo gibi bir yerdeydi ne işi varki.
boşverip dışarı çıkıp kaldırıma oturup komşunun internetine bağlandım amk internetim bittide işte normal kızlar.
ben telefonla oynuyorken karşımda kaldırıma bir adam oturup sıgara yakarak ağzına koyup göz kırptı ne yapıyo bu aq.
tekrar telefonuma baktım ara sıra bakınca ikide bir göz kırpıp duruyodu yine gözüm adama kayınca bu sefer göz kırpıp kaşlarını kaldırarak sıgarasını püfledi.
ayağa kalkıp.
"NE YAPIYON BE SAPIK BAK VALLAH O SIGARAYI ALIR SANA SOKAR SOKAR ÇIKARIRIM"dedim.
oda ayağa kalkıp.
adam"kiminle bebeğim ah zorsa ben yapabilirim"dedi.
ben el hareketi çekip arkama bakmadan eve girdim pencereden bakınca hala oturmuştu amk.ç orus.ç
telefonumu şarza koyup koltuğa uzandım.
2 Gün Sonra
bu iki gün içinde bir şey fark ettim win wine taktığım takip cihazı hep aynı depoda duruyordu şimdi tekrar baktım hala aynı yerde duruyordu.
acaba düşürmüş olabilirmi öf neyse telefonumu alıp tam çıkıcaken takvimde 11 ocak yazıyordu ve ben winle son buluşmamdan sonra telefonlarada cevap vermiyordu.
yoksa tahmin ettiğim şeyimi yapıyorsun tae deponun konumumu açıp taksi çağırdım geldiğinde biniceken.
adam"nereye güzelim"dedi.
"Bİ SİKTİR"diyip bindim bu piçte hep orda aq.
telefonu taksiciye verip konuma gitmesini söyledim içimde korkunç ve acayip bir his vardı sanki kalnim her an her şey olacakmış gibi atıyordu.
geldiğimde bir oh çekip kapıya yaklaştımki iki tane koruma vardı kahr etsin şimdi ne yapıcam.
yerden bir taş alıp saklanarak ileriye attım korumalar bakmayınca bir tane daha attım evet bu sefer dikatlerini çekmiş ve taşa doğru gidiyorlardı.
bende hızımı alıp koşarak kapıya gittim zar zor açtığım demir kapıdan sesizce girip baktığımda win sandalyede ve tae de ona dönük bıçağı üzerinde gezdiriyordu.
tae kıbırdadığında bir dolabın arkasına geçtim tae elindeki bıçağı alıp belindeki silahı çıkartı ve o sırada bir koruma içeri girip.
Koruma"efendim bay namjoon arıyor."dedi
tae korumanın yanına gidip telefonu elinden aldı hadi lütfen dışarı çık yürüdü yürüdü ve tam önümde durdu ben elimle ağzımı kapatmış bacaklarına bakarken.
sonunda kapıdan çıktı ve ben einin yanına gittim şerefsiz çocuğu ne hale getirmiş yah çabucak ellerini ayaklarını ve ağzındaki bantı çıkartıp ayağa kaldırdım.
Win"ne işin va-"
sesizce"konuşma yürü"dedim.
tam gidiceken kapı açıldı ve içeri tae girdi.
Tae"SHİN"dedi.
ben donup kalmışken belindeki silahı çıkartıp win wine uzatı.
Tae"SHİN ÇEKİL ORDAN"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
╔❛❛BİR GARİP AŞK❀ ➥|KİM TAEHYUNG|❛
Mystery / ThrillerBir çocuğun sevdiği kızı vurmasıyla başlar kavuşamamazlık ama kız öldüğünde çoçuğun sevgisiyle tekrar canlanır ama kavuşurlarmı bilinmez işte buna denilirki. 'BİR GARİP AŞK' A' benzer 📍Düzenleniyor📍