Her satırda yorumlarınızı bekliyorum vote tuşuna basmayı unutmayın lütfen!!!
--
jin,suga,hope ve namjoon Abi yanımıza gelerek neler olduğunu ve ne için bağırdığımı sorup duruyorlardı."shin"dedim. Üzgün bir ses ile.
Jin"ne oldu shine? o..o iyimi?"dedi.endişe ile.
"makinesi düz çizgiyi gösteriyordu ve yani anlıyacağın nabzı yavaşlıyor Abi"dedim.
Hope"Ne ! ah tanrım"bir elini alnına koyarken söylemişti endişe ile.
"Abi ! tae nerede?"dedim.
Namjoon"hala uyanmadı ve jimin sen taehyungun yanına git biz burda durup bekliyelim"dedi.
jimin"tamam haber verirsiniz"dedi.
biz tamam diyince Taehyung Abinin yanına gitti bizde oturup beklemeye başladık ben kalkıp cama baktım benle birlikte hepside camın yanına gelmiş ve endişeli bakışlarla süzüyorduk.
doktor shin hye'ye elektro şok verip duruyordu üyeler bir şey olmaması için dua ediyorlardı ve hepsine baktığımda gözleri dolmuştu.
shinin makinesinden hala düz çizgi çıkarken doktor makineye bakıp elindeki elektro şoku bırakıp eldivenlerini çıkartmaya başladı.
♦ JİMİN ♦🐥
Taehyungun yanında beklerken shin diye bağırıp kalkan Taehyungun yanına giderek.
"iyimisin"dedim.
kolumdan destek alarak ayağa kalmıştı sanırım kabus görmüştü Tanrım eğer shinin durumunu öğrenirse kahr olacağına emindim hayır izin veremezdim.
Tae"jimin! shin o nerede? ha nerede? o uyandımı? ben neden burdayım?"etrafa anlamsız bakışlar atarak söylemişti.Taehyung korktuğum an gelmişti işte ne yapacaktım ben şimdi?
Ağzımı aralayarak konuşacağım sırada beni iteleyerek dışarıya çıkmıştı Taehyung kendime Lanetler ederek bende peşinden koşarak gittim.
♦ TAE ♦
rüyamda shini gördüğümde beyaz bir elbise ile elimi tutmuştu ve yavaş yavaş bırakıp bir kapının önüne gidip bana el saladığında gözlerimi açıp 'Shin' diye bağırmıştım.
Gözlerim odada tek duran Jimine kaydığında yaslandığı duvardan çekilerek hemen yanıma gelmiş.
jimin"iyimisin"demişti shini görmeden nasıl iyi olabilirdimki beyaz elbise, shin ,el salamıştı o bana. Hayır!
Ben jimin'in kolundan destek alarak ayağa kalkmıştım dayanamayarak jimine doğru dönüp titreyen sesim ile.
"jimin! shin o nerede? Ha nerede? o uyandımı? ben neden burdayım?"dedim
Ağzını aralayıp Konuşacaken jimini iteleyerek amaliyathaneye koşmuştum. boştu hemşireyi durdurup sorduğumda yoğum bakımda olduğunu söylemişti.
Hiç durmadan yoğum bakıma koşarak gittiğimde üyeler camda ağlıyarak shine bakıyorlardı o an zaman durmuş gibiydi herkezin gözü beni bulduğunda gözlerimden bir damla yaş düşmüştü.
Koşarak yoğum bakıma girdiğimde kulaklarımda 'dıt dıt' sesi yankılanıp duruyordu.nasıl adım atacaktım ben oraya?
hemşire shinin yüzünü çarşafla kapatırken elinden tutup hemşireyi ittirdim shinin yüzünü ellerimin arasına aldığımda küçük bedeni yavaş yavaş soğumaya başlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
╔❛❛BİR GARİP AŞK❀ ➥|KİM TAEHYUNG|❛
Misterio / SuspensoBir çocuğun sevdiği kızı vurmasıyla başlar kavuşamamazlık ama kız öldüğünde çoçuğun sevgisiyle tekrar canlanır ama kavuşurlarmı bilinmez işte buna denilirki. 'BİR GARİP AŞK' A' benzer 📍Düzenleniyor📍