çocuğun göğüsünden itip ayağa kalktım herkez bize bakıyordu.
"tteşekür eederim"diyip.
tam gidiceken adam kolumdan tutup.
adam"şşey üzgünüm"dedi.kolumu bırakıp devam etti.
adam"kim taehyung un odasını bana gösterirmisiniz"dedi.
"ah tabi beni takip edin"dedim.
ve merdivenlerden çıkmaya başladık asansöre binemezdim çünkü asansöre karşı bir tranvam vardı annemin asansörde kalp kırizinden öldüğü her an gözüme gelip dururdu.
tae'nin odasına geldiğimizde kapıyı çalmadan içeri daldım adam bana anlamsızca gözünü kırpmadan bakınca içeri alıp.
"tae bu beyefendi seni görmek istiyormuş"dedim.
kafasını kaldırıp baktığında ayağa kalkıp.
Tae"omg kuzen senin burada ne işin var"dedi.
adam"ne o yoksa geldiğime sevinmedinmi"dedi.
ve taenin karşısındaki sandalyeye oturup.
adam"aşk olsun kuzen evleniyorsunda bizi çağırmıyorsun"dedi.
Tae"öyle bir anda oldu işye kimseyi çağıramadık"dedi bana bakarak.
adam"eeee hani yengemiz nerede"dedi.
tae eliyle beni göstererek"bu üişte tanışmadınızmı"dedi.
adam bana dönüp"omg gerçektenmi ammada güzelmiş yengeciğim ve oldukçada iyi bir insan"dedi.
Tae"ya çok iyi bir insan"dedi sırıtarak.
adam yanıma gelip elimi sıkarak"merhaba ben kim mark"dedi.
elini sıkıp"ah merhaba bende shin hye KİM shin hye"dedim.
mark taenin yanına oturunca bende gidip oturucaken karnıma giren sanvı ve mide bulantısıyla içeriden çıkıp touvalete girdim.
iğrenç ya şimdi neden kustum ben amk acaba zehirlendimi ama biliyodum o tae kesin yemeklere bir şey koymuştu bozuk tat geliyodu ağzıma ama ben bunu sana sormazmıyım kim taehyung.
aşağı indiğimde herkez çalışıyordu beni görenler selam verip ayağa kalkıyordu bana saldıran kızın yanına gittiğimde masasında boyuma kadar ulaşacak dosyalar vardı yanına gidip yaka kartına baktım.
"hanuel"dedim hemen kafasını bana çevirip ayağa kalkarak selam verdi.
hanuel"buyrun efendim"dedi.
"bu dosyalar ne"dedim.
hanuel"bay taehyung bütün çalışanların dosyalarına bakmamı istedi"dedi.
sanırım ceza olarak tı ama acıdım acaba birazını dağıtsamı sonuçta oda benim gibi bir kız akşam gecenin 10 a geliyor ve birazdan herkez çıkıcak buda burda kalıcak ya eve nasıl gidicek benim yüzümden bir kızın hyatını tehikeye atamam.
ellerimi birbirine vurup herkeze buraya gelmesini söyledim.
"HADİ BAKALIM HERKEZ BİRERE BİRER HANUELİN DOSYALARINDAN ALIP YARDIM EDİN"dedim.
herkez birer birer alıp masasına geçti hanuelin masasındada sadece bir dosya kalmıştı.
hanuel"ama ef-"elimi omuzuna koyup.
"bak hanuel sende benim gibi bir kızsın ve bu saate kadar çalışmak bir kız için çok sakıncalı bana ne yapmış olsanda seni böyle gece yarısı eve gönderemem şimdi bu dosyayıda konturol et ve çık"dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
╔❛❛BİR GARİP AŞK❀ ➥|KİM TAEHYUNG|❛
Misterio / SuspensoBir çocuğun sevdiği kızı vurmasıyla başlar kavuşamamazlık ama kız öldüğünde çoçuğun sevgisiyle tekrar canlanır ama kavuşurlarmı bilinmez işte buna denilirki. 'BİR GARİP AŞK' A' benzer 📍Düzenleniyor📍