⚫◻▫14▫◻⚫

64 7 2
                                    

ben tae ye dalmışken jin elindeki tepsiyle eğilip elimi tutu tam sürüceken elimi kapatım.

Jin"açsana"dedi

"tıck olmaz önce altınımı verin"dedim.

suga"haa...altın al"dedi ve avucuma koydu.

jinde avucumun içine yuvarlak bir kına sürüp tae ye geçti ve onada tam sürüceken tae elini kapatıp sıkarak.

tae"bende istiyorum banane"dedi.

ben kahkha atıp koluna vurdum. "salak erkeklere verilmezki"dedim.

Tae"sanane kızım banada ver hyung banane istiyorum"dedi.

suga bir tane daha çıkartıp taenin anlına yapıştırdı tae anlından alıp avucuna koydu ve jin onada sürüp bezle bağladı ve ayağa kalkıp bizide kaldırdı jimin şarkıyı değiştirip.

misket oynamaya başladılar bunların koreli olduğuna şüpheliyim vallah lan nereden biliyolar bunlar ya ama allah var benden güzel oynuyolar ha. jimin benim kook da tae nin kolunu açmış oynatıyordu.

NERİMAN SALLAN GEEEL NERİMEN DOLAN GEEEL ÇANTAN KOLUNDA HER GÜN BİZE GEEEL.

bu ne amk bunlar nerimanıda öğrenmişler oğlum demek nerimanda meşhur oldu yah.

milet uzaya çıkıyo biz daha murat gilin damından atlayamadık ya.

sonunda şu saçma kına gecesi bitti ve perdeler açıldığında biz hala aynı şekilde duruyorduk hepsi taeye sarılıp.

Hepsi"OH BE SONUNDA SENİDE VERDİK TANRIM SİZİ MUTLU MESUT ETSİN İNŞALLAH TÜH TÜH TÜH MAŞALLAH"dediler.

"yah birdakika siz bunların hepsini nereden öğrendiniz"dedim.

Namjoon"eee günümüzde internet diye bir şey varken herkez bizden korksun"dedi.

hepimiz güldük ama tae nin o gülümseyen yüzü düşmüş yerine sinirli hali gelmişti ruh hastalıģı var kesin bunda piskolojisi bozuk vallah bak.

Tae"YETEER ARTIK BU KIZ BENİM ANNEMİ ÖLDÜRDÜ VE SİZ GELMİŞ BURADA BİZİ KUTLUYORSUNUZ BIRAKIN BU KIZLA EVLENMEYİ AYNI ODADA BİLE KALMAM"diyip yukarı çıktı.

az önce yanlış anlamadıysam aynı odadada dedi dimi ama kalmıştı ben gidip koltuğa oturdum hepsi oturunca.

jin"yah kookcuğum bize bi kahve yapsana yoruldum laa"dedim.

ilk baş ısrar etsede yapmaya gitti.

"eeh gençler nasılsınız"dedim.

Hepsi"iyiii"dedi.

"eh daha daha nasılsınız"dedim.

Hepsi"iyiii"dedi.

"siz evdemimi kaldınız ha"dedim.

Hepsi"eveeet"dedi sonra ne dediklerini anlayıp.

Hepsi"ne hayır"

Jin"ne evde kalması lan ben daha yakışıklı fit ve çok genç bir çocuğum yani"

Namjoon"eveet kim demiş lan biz evde kaldık diye"

Suga"ben yatağımla evlendim hatta o gün yatakta birsürü çocuğumuz var isimleride yastık badaniye yorgan ve uyku tulumu"diyince hepimiz kahakha atmaya başladık

Hope"ne yaziki ben evlenmeyi düşünmüyorum bir sürü genç kız hayranlarımı riske atamam kusurada bakın"diyip ters ters baktı.

biz yine gülerken.

Jimin"vallah hyunglarım bir şey diyimi"dedi.

ayağa kalkıp"siz böyle kalmışsınız sizi daha kimse almaz vallah bak shin dogru söylüyor evde kalmışsı-"

╔❛❛BİR GARİP AŞK❀ ➥|KİM TAEHYUNG|❛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin