Telepathic

2.8K 267 69
                                    

İşaret parmağımı bardağın kenarında gezdirirken ofladım. Sıkılmıştım açıkçası. Bizimkilerle gelmiştik ama hepsi dans ediyordu. Jungkook ve Namjoon hyung beraber dans ederken Yixing de  kendine güzel bir kız bulmuş, onunla dans ediyordu. Beni de davet etmişlerdi ama istememiştim. Böyle durmayı daha çok tercih etmiştim ama gerçekten de çok sıkılmıştım. Telefonumu çıkarıp blog sayfasına girdim ve Taehyung'a mesaj atmaya karar verdim. Burada saat gece 1'di ve muhtemelen orda 8'di. Umarım Taehyung uyanıktır.

°°

Parkie:

Hey Taehyung!

°°

Mesajı attıktan sonra yanıma Namjoon hyungla Jungkook geldi.

"Hadi Jimin, sende dans et."

"Ben böyle iyiyim, Kook." Namjoon hyung alayla baktı bana.

"Jimin, hayat sadece telefondan ibaret değil biliyorsun değil mi? Neden biraz gerçek insanlarla takılmıyorsun." hyung benim asosyal olmama çok takardı. Sanal arkadaşlar edinmem yerine gerçek arkadaşlar edinmemi isterdi. İyiliğimi istiyordu biliyordum ama yapamazdım ki. İnsanlarla çok çabuk kaynaşamazdım.

"Biliyorum, hyung. Ama,"

"Aması ne Jimin? Zor bir şey değil bu. Merhaba diyeceksin ve devamı gelecek." sinirlenmişti. Jungkook onu yatıştırmak istercesine koluna girmişti ama sanki gözü onu görmüyordu.

"Bu hayat böyle devam etmez, Jimin. Çevrende her zaman biz olamayız. Büyü biraz, aş bunları!" gözlerim dolmuştu istemsizce.

"B-ben gitsem iyi olur. Görüşürüz." size hiç sevmediğim huylarımdan birisinden bahsedeyim. Birisi yüzüme doğru bağırdığında istemsizce gözlerim doluyor ve ağlamaya başlıyorum. Hani derler ya erkek adam ağlamaz sikeyim onu diyenleri.

Mekandan aceleyle çıktığımda Namjoon hyungun sesini geride bırakmıştım. Kapıda olan taksilerden birisine bindim ve yurdun adresini verdim. Gözlerimi sildikten sonra derin bir nefes aldım ve camı açtım. Kulaklığımı taktıktan sonra şarkı açtım ve blog sayfasına girdim. Taehyung'dan cevap vermişti.

°°

KimVictor:

Hey Jimin!

Parkie:
Erken bir saatte yazmadım değil mi

KimVictor:

Hayır

Erken kalkan birisiyim zaten

Parkie:
Bu iyi
Yoksa vicdan azabı çekebilirdim

KimVictor:

Endişlenme

Ee nasılsın

Parkie:
Çok iyi sayılmam
Arkadaşımla tartıştık biraz

KimVictor:

Sorun ne

İstersen anlatabilirsin

Montana / VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin