Witam w
TRANSFORMERS ONESHOTS VOL. 2
zapraszam do czytania✨
Q&A:
1. Kiedy update?
Raz w tygodniu. Zwykle w weekendy.2. Czy zamówienia otwarte?
Zamówienia są zamknięte.3. Gdzie mogę zamówić?
Zapraszam do Vol.3 ¯\_(ツ)_/¯4. Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz.
Czasem się spóźniam.
Jeśli twój komentarz z zamówieniem zniknął spod tej części, to znaczy, że został zrealizowany. (to tylko po to by nie pogubić zamówień, które jeszcze mam do napisania ^^)5. Dlaczego książka oznaczona jako "dla dorosłych"?
Ta książka zawiera rozdziały nieodpowiednie dla osób poniżej 18 roku życia. Nie przez lemon/smut (tego tu nie ma), ale przez treści podchodzące pod horror (przemoc, śmierć postaci, niestosowne zachowania, przestępstwa, rozdziały "VS." oraz te "yandere/obsessed").
6. Co tu przeczytam?
( ♥ ) --> Fluff
( 👌 ) --> crackfic = humor, żarty i parodie
( ♠ ) --> obsessive characters = yandere, jednostronna chora miłość, śmierć postaci drugoplanowych, horror, gore, zero romansu, jednej stronie odbija szajba
( ☁ ) --> Angst
( 💀 ) --> (angst pro+) death of a character = jedna z głównych postaci (wymienionych w tytule) umiera w tym rozdziale;
7. Co mogę zamówić?
Każdą postać z transformers (TFP, TFA, RiD2015).8. Jakie pary mogę zamówić?
Postać x Postać
Postać x Reader (człowiek/robot)
Nie piszę OC (trudno mi się wczuć w postać)
MxF, MxM, FxF (nie ma problemu ;) )oraz związki rozszerzone (poly)
jeśli dwie postacie to mało!Masz ochotę zamówić trzy postaci w związku ze sobą? Cztery? Pięć??
Albo kilka postaci walczące o względy jednej? Nie ma sprawy!
Takie zamówienia też przyjmuję! zamawiajcie i zobaczymy co da się zrobić ;)
9. Czy wszystkie shoty mają w sobie romans?
Nie.
Chcesz zamówić shota, gdzie ktoś ma ze sobą walczyć? Spoko, piszemy.
Chcesz zobaczyć jak poznają się postacie, które w serialu nigdy się nie spotkały? Nie ma sprawy!10. Czy Alternatywne Universe są dozwolone?
Pewnie.
Już pierwszy zlepek shotów w tej książce dzieje się w AU, gdzie nie ma Prime'a.
Wybierajcie, wymyślajcie, mówcie. Nie mam nic przeciwko.
Mały słowniczek pojęć, które mogą zainspirować przy zamawianiu:
-Female! - Kobieta; przedstawicielka ludzkiego gatunku,
-Femme! - Cybertrońska kobieta,-Male! - Mężczyzna; przedstawiciel ludzkiego gatunku,
-Mech! - Cybertroński mężczyzna,-Human! - Człowiek bez narzuconej przez tekst płci
-Cybertronian! - Transformer bez narzuconej przez tekst płci-Obsessed! (yandere) - Osoba z chorą, można wręcz powiedzieć fanatyczną obsesją na punkcie osoby będącej obiektem jej westchnień (czy to uczucie platoniczne czy romantyczne)
-SG! - (eng. Shattered Glass) osoba z odwróconej rzeczywistości gdzie dobro jest złe, a zło dobre (np. w świecie SG Megatron jest dobry)
-Drunk! / High!
-Vehicon!
-Seeker!
- Depressed!
-Dead! / Ghost!
-Blacksmith!
-Short!
-Terrorcon! / Vampire!
- .......To tyle jeśli chodzi o zasady.
Uproszczona formatka do zamawiania:
Postaci: (imię postaci w zamawianym shipie)
Serial/Universum: (TFP, RiD2015, Cyberverse, TFA, itp)
Nastrój: (vibe shota, np. fluff, angst, dramatyczny, śmieszny, straszny itp)
Szczegóły: (co chcesz zobaczyć w tym shocie? możesz dać mi wolną rękę, a możesz coś zaproponować, tak jak wymieniłam w przykładach w punkcie 9)
Oznaczenie: Tak, możesz oznaczyć mnie jako osobę zamawiającą. / Nie, wolę pozostać anonimem.Miłego czytania!
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧Ostatni update zasad: 11 luty 2024
CZYTASZ
| Transformers oneshots vol.2 | PL
Fanfiction| Transformers oneshots vol.2 | (zamówienia zamknięte) Kolejny zbiór miniaturek (one shotów) typu "x Reader" oraz shipów postaci (+ starć postaci) (Głównie TFP) Data rozpoczęcia: październik 2019 Data zakończenia: (w trakcie) Transformers i wszystki...