3. rész🖤

602 43 0
                                    

$Lisa pow$

Reggel zavartan keltem fel. Csak tudnám miért....ja igen! Az álmom. Soha életemben nem gondoltam volna, hogy pont a lüke Rosè-ról álmodok, ráadásul....olyan romantikusat.

Nem értem, mire fel, hiszen heteró vagyok.

Mivel ma lesz suli, és anya miatt mennem kell, nagy nehezen feltápászkodok, felkapok az ágyamról egy párnát, és a másik ágyon alvót célzom meg.

-Ébresztő.- mondom neki félhangosan. Szegény eléggé megijedt.

Elvégeztem reggeli rutinjaimat, és készen állva indulnék meg a börtönbe, mikor is anyám rám szól:

-Rosè-t várd meg!

Ez most komoly?! Nem tud egymaga elmenni oda? Chh, bele kell törődnöm.

Oda vakkantok egy "Ok"-t, és unott képpel néztem az ajtót.

Lassan megérkezett Csipkerózsika, de....ez a rózsaszín szoknya, és a lenge, szürke ingje csodálatos. MI?! Lisa, neked elment az eszed?! Biztos csak azért mondok ilyen hülyeségeket, mert álmos vagyok még. Igen. Csakis azért.

-Akkor mentünk. Pá- köszöntem el otthonról.

-Szia!- hallottam meg Rosè félénk hangját.

-Sziasztok lányok!- int anya.

Az út csöndesen telt el, meg se mukkant a mellettem kullogó lány. Én sem szóltam semmit.

Lassan megérkeztünk célpontunkhoz, hátrafordultam, és megkérdeztem:

-Tudod, merre kell menj?

-N-nem- süti le szemeit. Jézusom.... nem hiszem el....

Beljebb mentünk, és megláttam az ofőmet. Ránk néz, és szélesen elvigyorodva fut hozzánk.

-Te vagy a Rosè, ugye?- kérdezte a megszeppent illetőt. Csak nem?....

-Igen....én vagyok.

-Te fogsz az osztályomba járni!

Azt hittem, rosszul hallok. Nem csak otthon, hanem még a suliban is viseljem el a képét. Ami nem is rossz....Lisa, elég.

Megindultam a terembe, amíg azok ketten beszéltek.

A teremben megláttam legjobb barátnőmet, és gyorsan hozzá siettem.

-Jennie, ezt nem hiszem el! Az osztályunkban lesz a mostohatesóm!- magyarázom neki feszülten.

-De jó!- csillan fel szeme.

-Nem jó!- kiáltok rá- Itt is elkell viseljem, mit csináljak?!

-Ha ennyire zavar téged szegény, akkor nézd levegőnek.- válaszol unottan.

Nem tudja még ő sem, most miért zavar ennyire. Furcsa vonzalmat érzek iránta, és nem akarom. El akarom feledni azt a rohadt érzést.

Rosé pow☆☆☆

Az osztályfőnökkel maradtam egy másik lánnyal. Ketten vagyunk újak.

Majd az lesz, hogy becsöngetnek első órára, mi meg bevonulunk, és bemutatkozunk.

Amúgy nagyon kedves ez a lány. Jisoo a neve.

^^^^^^^^r ö v i d i n f ó^^^^^^^^^

(Kim Jisoo) Jisoo

Életkor: 17Született: 01

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Életkor: 17
Született: 01. 03. (Származási hely Szöul, Dél-Korea)
Nemi identitás: biszex
Röviden róla: Szerény, okos lány, később Rosè legjobb barátja. Nem szimpatikus neki Lisa, így próbálja elfeledtetni barátnőjével őt. De később rájön, neki is van szíve.

^^^^^(Őt a szereplőkhöz kellett volna raknom, de később jutott eszembe, de nem volt kedvem átírni ott. Gondoltam, akkor ide rakom be az "adatait". Oké, folyt. Köv 🙃🤣 Szerk.)^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Beszélgettünk kicsit, utána viszont becsöngettek, így mennünk kellett.

Az ofő ment be először, és gyorsan elmondta, hogy két új diák jött.

Félénken betoppantunk, mire minden szem ránk meredt. Nos, kezdjük...

-Sziasztok! Park Chae Young a nevem, de szólítsatok csak Rosè-nak! Szeretek rajzolni és énekelni. Örülök a találkozásnak!- hajolok meg.

-Én pedig Kim Jisoo vagyo-

-Azt hittem ikrek vagytok!- vágott közbe egy srác a szélső padsorból. Mindenki helyeselt, kivéve néhány embert, köztük Lisa-t és....a barátnőjét....asszem.

-Csönd legyen! Most Jisoo beszél!- intette az ofő csendre a társaságot.

A mellettem álló zavartan köszörülte meg torkát, utána folytatta a bemutatkozást:

-A nevemet már tudjátok....szeretek dekorálni, jégkorcsolyázni. Én is örülök a találkozásnak.- hajol meg ő is.

-Köszönöm, most foglaljatok helyet a Lisa-ék melletti üres padban!

Elhelyezkedtünk, és kezdődött is az óra.....


Köszönöm, hogy eolvastad ezt a részt!🤗❣😍

Black Rose 🖤🥀  (Rosè × Lisa, BP, Girls Love, Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora