Rosè pow•
Alig bírtam elaludni az este. Kíváncsi voltam, hogy ki volt az a hölgy azon a képen "anya" mellett. Mintha valahonnan ismerős lenne, de mégsem.
Miért nem mondta meg nekem, hogy ki az? Köze van a családomhoz?
Már alig, hogy tudok valamit róluk. A nyakláncom és a csodaszép ruhám van meg csak, ami tőlük van.
Ki fogom deríteni, mi lett a saját családommal, miért lettem árva, mindent tudni akarok.
Felkeltem nagy nehezen, elvégeztem reggeli teendőimet, és indultam is lefele.
Lisa várt a konyhában.
-Szia csipkerózsika!- köszöntött viccesen.
-Helló. Anyukád? Mármint....anya?- kérdeztem zavartan.
-Elment dolgozni. Mert mit szeretnél tőle?- kíváncsiskodott.
-Jó reggelt lányok!- zavarta meg a beszélgetésünket "apa" hangja.
-Jó reggelt. Itt a kávéd- biccentett Lisa a konyhaasztal felé.
-Köszönöm- mosolygott, utána fogta kávéját, és szürcsölgetni kezdte.
-Na, Rosie, mondd, mi aggaszt. Látom rajtad.- szólalt meg hirtelen Lisa.
-Hát....tegnap este, mikor a nappaliban voltam, észrevettem egy képet, amin ugye anya...van és egy másik hölgy. Meg akartam tőle kéedezni, hogy azon a fotón ki az ott mellette, de nem válaszolt.- meséltem csalódottan, mire apa meglepődve nézett felèm.
-Jajj...Rosè....tudod, nem akarjuk még neked elmondani, hogy ki az, mer-
-De én ki akarom deríteni, hogy mi lett a családommal, és miért rejtegetitek előlem annak a hölgynek a nevét!- vágtam közbe.
-Tudom, de még nem állsz készen..- válaszolt apa, és kiment a konyhából.
-Hogy micsoda?- értetlenkedett Lisa, de én fogtam magam, és kiszaladtam az utcára Jisoo-hoz. Nyugalom, cipőt vettem fel előre.
Mikor oda értem, láttam a kertjükben Jisoo-t olvasni. Könnyen oda tudok neki kiáltani: -Jisoo! Helló!
-Ó, szia Rosè!- nézett föl könyvéből, és rögtön felém indult. A kerti ajtón (lol Szerk.)
jött ki, és egy nagy ölelésbe vont.-Megyünk sütizni?
-Megyünk.
Lisa pow°
Ezt nem értettem. Milyen kép? Milyen hölgy? Rosè családja?
Ezt tudnom kell. Ha neki nem, nekem tuti elmondják.
Apa a nappaliban ült, anya meg ugye dolgozni van. Akkor szeretném velük megbeszélni ezt, ha mindketten otthon vannak. Meg nem hinném hogy Rosie most jönne haza. Akkor várok, gondoltam, és indultam felfele a szoba felé (Most náluk a sztoriban szünet van oof :3 Szerk. )
×Pár órával később×
Anya is megjött. Ideje story time-ot tartani.
Rosè úgy sincs itt, így én megtudhatom, miről is volt szó.
Lefutottam a lépcsőn, és egyenesen a nappaliba mentem.
Anya is ott ült már apa mellet.
-Anya!
-Igen, kicsim?
-Mi volt az a kép, amin te vagy meg egy nő, akire Rosè kíváncsi?
-Szívem, ne mos-
-Mondd el. Kérlek. Úgy sincs itthon, nem hallhatja, de én kínáncsi vagyok, mégis mi van Rosè családjával.
-Hát jó. Én vagyok Rosè anyjának a testvére.- itt kikerekedtek a szemeim. Ezt soha nem tudtam, hogy van testvére, főleg a mostohám anyja!
-És még 12 évvel ezelőtt.... Rosè apja valami drog hatása alatt volt, így megölte a feleségét, vagyis a testvéremet. Pont arra jártam, mikor hangzavart hallottam. Befutottam a házba, és a húgom holttestét láttam, pont akkor végzett magával az apa, Rosè meg ott sírt a sarokban. Ezek voltak az utolsó szavai anyjának: "Kérlek, vigyázz a lányomra. És ha eléri....a 18 éves kort... költözzön be abba a házba, ami Szöulban van... az az én házam volt régen, de mikor elköltöztem a városból, nem adtam el a házat, mivel tudtam....hogy szüksége lesz rá majd....egyszer....a címe...a naplóm...elején van...."
Mivel nem tudtam átvenni a gyámságot, így elvitték az árvaházba, hiába mondtam, hogy a holt testvérem lánya... vártam és vártam... utána visszamentem, és 17 éves korára eltudtam vinni onnan- fejezte be mondanivalóját, én meg csak bámultam ki a fejemből. A hallottakat emészetttem, de egy hang zökkentett ki gondolataimból.-Köszönöm....végre....tudom....- sírt Rosè a nappali ajtója előtt. A képet szorongatta.
-R-rosè..- állt fel anyukám helyéről, és odafutott a síró lányhoz.
-Ő akkor....az én anyukám?-mutatott a képeb szereplő másik nőre.
-I-igen....az anyukád.- karolta át ő is már zokogva.
-Hol az a napló?- kérdezte, mire mindenki meglepődve nézett a lányra.
-Miért kell?
-El akarok oda költözni. Emésztenem kell ezt a sok infót.
-De még csak 17 vagy!
-Holnap töltöm a 18-at... a szülinapomat tudom még.
-Ó, tényleg..
-Holnapután indulok. Sajnálom, de egy idejig egyedül akarok lenni. És köszönök mindent.- hajolt meg.
-Rendben. A napló a legelső fiókban van a konyhában. Rózsás.
-Köszönöm.- indult meg a lépcső irányába.
Remélem hamar rendbe jön.
Rosè pow•
Nyakláncomat szorongatva zokogtam az ágyon.
Végre tudom, végre kaptam választ a kérdéseimre.
Pont akkor jöttem haza, mikor elkezdte a beszédét.
Holnapután Szöulba költözök....Lisa-tól és Jisoo-tól távol.....
Sziasztok~ Here's the new part~
Remélem tetszett ez a rész is ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Rose 🖤🥀 (Rosè × Lisa, BP, Girls Love, Befejezett)
Hayran KurguEgy 17 éves lány szülők nélkül. Egy árvaház, ahol csak a sötétség van. De egy nap a sötétség eltűnik, mikor Rosè egy új családba kerül. Egy új testvér, aki csak azért lenéző a mostoharestvérével szemben, mert kezd érzelmeket érezni iránta. De később...