Lisa pow•
-M-maradjak veled?- néztem rá szerelmemre.
-Igen! Kérlek....- olyan szomorúan, mégis reménnyel teli íriszekkel nézett rám.-Hát...majd megoldjuk.- pusziltam orrára-De most inkább együnk valamit. Van valami, amiből tudunk főzni? -indultam meg, hogy keressem meg a konyhát. Szerencsére Rosè megmondta, hogy merre a konyha, mielőtt a fürdőben keresgéltem volna hozzávalót a vacsinkhoz.
-Van sokminden, amiből tudnánk...de mit szeretnél majd enni így este felé?
-Hmmm....legyen....rántotta?
-Klassz! No, kezdjünk neki.---Time skip :3 ---
Majdnem 3 óra alatt összedobtuk nagynehezen a rántottát. Ha Rosè nem segít nekem a főzésben, akkor a takaros konyhának annyi lett volna. Nem tartozik a tehetségeim közé a főzés..
-Huhh, végre kész van.... akkor..lássunk neki!- emeltem vidáman villámat.
Rosè csak kuncogott, és ennyit mondott:
-Bélpoklos~-Hé! Nem is vagyok bélpoklos!- vágtam be a mű-durcit.
-Oké, oké, na jó étvágyat!- neki láttunk a rántottának, és mint akik nem ettek már 3 napja, úgy faltuk. Finomra sikeredett!
Vacsi után egyesével mentünk tusolni, utána elhatároztuk, hogy filmet nézünk.
-Mit akarsz nézni?- kérdeztem meg szerelmem.
-Hmmmm.... mi lenne, ha inkább animét néznénk?
-Egymásnak teremtettek az ég~ Én is arra gondoltam. De akkor milyen animét?-Hát...Akame ga kill? (Akame ga kill fanook, kezeket fel😄🤚)
-Jó lesz, az az egyik kedvenc animém.Megkerestük Rosè laptopján, utána egy tányér pattogatott kukorica és kóla társaságában néztük az animét.
Az 5. rész végére jutottunk, mikor Rosie elaludt. Kikapcsoltam az animét, óvatosan kimásztam mellőle, kerestem takarót, párnát, ráterítettem, átkaroltam (szerencsére nagy kanapé), és pár percen belül én is elaludtam.
🌈Lisa álmaban🌈
-Veszünk fagyit?
-Novemberben?
-Jólvan na! Kívánom!- biggyesztette le ajkait durcisan, amin mosolyognom kellett.
-Rendben van, de ha megfázol, magadat kell kezeld.
-Gonosz vagy!
-Tudom
-Na, megyünk? Szerintem neked is jól esne 3 gombóc fagyi!
-Jó....de akkor ne edd túl gyorsan, meg...
-Nyugi van, Lisa! Nem fogok megfázni, Ok?
-Ok, na gyere!××××××××××××
-Adj egy csókot- mutatott szájára Rosè.
-Akkor, ha veszel nekem valamit~
-Sosem változol..- rázta fejét mosolyogva, aztán ráfogott két arcomra, és ajkaimnak támadt. Finom csókot váltottunk, amíg nem hajoltam el tőle.
-Vegyél nekem új mamuszt
-Te hülye...
-Én is szeretlek~~~~~~~🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈
Sziasztoook! Tudom, szünetel a könyv, de gondoltam, isi előtt még kirakok még egy részt.. remélem elnyeri a tetszéseteket, mert szerintem gagyi lett😅 Majd kitartást a sulihoz és jó sulikezdést!💜💜💜💜💜
ESTÁS LEYENDO
Black Rose 🖤🥀 (Rosè × Lisa, BP, Girls Love, Befejezett)
FanficEgy 17 éves lány szülők nélkül. Egy árvaház, ahol csak a sötétség van. De egy nap a sötétség eltűnik, mikor Rosè egy új családba kerül. Egy új testvér, aki csak azért lenéző a mostoharestvérével szemben, mert kezd érzelmeket érezni iránta. De később...