7.rész🖤+100!

501 32 1
                                    

Rosè pow●

Még egy kis idejig úgy voltunk, de aztán elvált tőlem. Könnyes szemekkel nézett rám. Még így is gyönyörű volt.
-Rosè....hülyén érzem....magam....azt sem tudom, miért beszélek most neked erről!- hajtotta le fejét, és szorította ökölbe kezeit.

-Ne érezd magad hülyén....- próbáltam nyugtatni, de felmerült bennem az a kérdés, hogy miért is érzi magát úgy.
-D-de....miért is érzed magad hülyének?- kérdeztem meg kissé félve, mert nem tudtam, mi lesz erre a reakciója.

-Még nem fogom elmondani neked....talán egy nap....de most csak ölelj tovább- nézett rám, és újból megölelt. A szívem olyan hevesen vert, mintha a maratont futottam volna le.

De nagyon érdekes most ez a viselkedése....mintha megbánta volna, hogy csókolózott azzal a sráccal. De miattam?

Bújós, és érzékeny énjét mutatja nekem most éppen. Ami nagyon is jól esik és tetszik.

-Hé.....Rosè.....kezdhetnénk előlről?- jött egy kérdés. Hogy mi? Ez egy álom? Ha igen, ne ébresszenek fel!

-M-mit?- a szájából akartam hallani, hogy mit is akar velem újra kezdeni.

-Hát...ezt a testvéresdit- kuncogott fel, mégis érezni lehetett hangjában a félelmet. De megnyugtathatom, hogy nincs oka félni.

-Persze, hogy igen!- mosolyogtam rá.

-Úristen!....Nagyon köszönöm hugi!- ölelt át már harmadjára. De még ha ezredjére is ölelne meg, akkor sem unnám meg.

-Ne köszönd...- bújtam ölelésébe.
Végre jóban vagyunk, Lisa.

Lisa pow○

Azért tettem, amit most tettem, mert a szívem mélyén már nagyon vágytam Rosè szeretetére. De felszabadultabb is lettem.

Nem győztem össze-vissza ölelgetni. Szerencsére látszólag nem unta! Hehe
Boldog voltam és vagyok is jelenleg. Jennie visítani fog örömében....mivel ismerem.

Viszont ezt az idilli pillanatot Jisoo zavarta meg.
-Örülök, hogy így megvagytok!- mosolygott ránk, de mintha rám hálálkozó pillantásokat vetett. Az előbb meg majdnem megölt a puszta tekintetével.
Nem értem, mire fel, de ez a mosoly őszinte. Majd úgyis megtudom egyszer....remélem.

-Ó....hát igen, Jisoo, Lisa-val kibékültünk, és már rendes tesók vagyunk!- mesélte barátnőjének izgatottan. Úgy látszik, ő is nagyon boldog. Már a hangján lehet érezni.

-Ez nagyon jó. Nem baj, ha most mutatok Rosè-nak videókat?- nézett rám az előttünk álló.

-Megyek... Lisa, majd megbeszélünk mindent?- kérdezte Rosie. Jujj, már becézem is.

-Majd mindent megbeszélünk. Na menj, a bff-ed tűkön ül- kacsintottam titkos szerelmemre, aki egy mosolyt villantva futott a szobába.

Ezt elkell meséljemnJennie-nek.

---fél óra múlva---

-Jajj, nagyon büszke vagyok rád! Tehát mégis van ész a buksidban!- örvendezett már vagy fél órája a videochat-ben, miután elmeséltem neki a nem olyan rég történteket.

-Hidd el, már sokkal jobban érzem magam.- mosolyogtam a kamerába. Így talán egy lépéssel közelebb kerültem az egyetlen szerelmemhez.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Egy kis idő után először léptem be a Wattpad-ba, és látom, hogy a könyvem már elérte a 100+ nézettséget! Nagyon szépen köszönöm, és hálás vagyok nektek🤗🌈❤
Igyekszem minél hamarabb folytatni a történetet. Nyugalom van, mivel még közel sincs vége a történetnek! Lesz egy-két csavar :D
Mégegyszer nagyon köszönöm!♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡


Black Rose 🖤🥀  (Rosè × Lisa, BP, Girls Love, Befejezett)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora