🖤5 évvel később🖤

272 22 10
                                    

-Amanda, gyere vissza!!- szólok rá kislányomra, aki éppen pucéron futkározik a lakásban.

Meg akartam fürdetni, de ez a kis rosszaság megszökött!

-Itt van a kis tündér- jött oda Rosè, közben Amandát fogta mindkét kezével.

-Köszi szívem. Mi van Adam-mal?
-Alszik.
-Rendben, gyorsan lefürdetem a kis hercegnőt is, majd őt is lefektetjük.

-Nem akarok aludni!! Nem vagyok álmos!!- kapálozott Amanda.

-Fhuu, meglátsd, a fürdés után úgy fogsz aludni, mint Csipkerózsika!

Igazam is lett. Fürdés után Rosè-val együtt figyeltük a két gyerekünket, ahogy bóbiskolnak.

-Alszanak már?- hallottam meg anya hangját.
-Igen.- mosolyogtam.
-Sütöttem muffint, mert átjönnek a Jisoo-ék is. Mindjárt itt lesznek, addig ti megkóstoltok egyet-egyet?
-Igen! Gyere Lisamisa!!- fogott rá kezemre, majd olyan gyorsan mentünk le a lépcsőn, azt hittem elesek.

Rosè mindig is falánk volt, de közben olyan vékony! Ezt irigylem azért...

-Majd a gyerekek is biztos örülni fognak a muffinoknak!
-Bizony!
-Kimegyek egy kicsit, mindjárt jövök.- álltam fel az asztaltól, majd elindultam.

Van egy családom, akikkel nagyon boldog vagyok.
Rosè, anya, Adam, Amanda...
El se hiszitek, hogy mennyire örülök, hogy velem vagytok. Vigyázni fogok rátok a végsőkig...

Két kar fogta körbe derekamat.

-Min gondolkozol?- kérdzete Rosè.
-Csak azon, hogy mennyire hálás vagyok.
-Értem. Én is hálás vagyok az életnek.
Nálatok jobb családot nem is tudtam volna elképzelni. Szeretlek nagyon titeket..
-Én is szeretlek titeket- fordultam meg, majd megcsókoltam életem egyetlen szerelmét.

Ígérem, Rosè, soha többet nem fogod tapasztalni a magányosság ízét.

Egy csengő zavarta meg a romantikázásunkat. Gyorsan ajtót nyitottunk, Jisoo, David és még két váratlan vendég érkezett meg.

-Jungkook és Jimin??
-Mi vagyunk azok!- nevetett Jimin.- Már rég nem láttunk.
Megöleltük a két fiút, majd a másik párt is fogadtuk.

-Van muffin, kértek?
-Ugye csokis?- kérdezte Jungkook csillogó szemekkel.
-Az is van- kacsintottam, majd betessékeltem a vendégeket.

A Jikook párossal megosztottuk a meleg-házasságunkat, és úgy döntöttek, hogy ők is szerveznek egy hasonlót, mert ahol élnek, ott nem engedélyezik az azonos neműek házasságát.

-Ja és ami az ágyneműt illeti- kezdte el Jimin perverz mosollyal az arcán, de én gyorsan befogtam a száját, majd az értetlenül néző anyukámra vigyorogtam:
-Egy partin leöntöttem narancslével az ágyneműjüket, és elfelejtettem újat venni!

-Jaj, Lisa, nem lehetsz ilyen felelőtlen!- rázta fejét rosszallóan anya.

-Bocsánat, holnap az első dolgom az lesz, hogy veszek nekik ágyneműt! Milyen mintásat szeretnétek?

-Majd bemegyünk veled együtt- legyintett Jungkook.

-Szépen tudsz hazudni- súgta fülembe Rosè, arckifejezése elég gúnyos volt.

-Köszi- súgtam vissza, majd kivettem egy muffint a tálból.

-Lehozom a kicsiket is, mindjárt jövök- állt fel Rosè, majd a két töpörtyűvel tért vissza.

-Muffin!!- kiáltotta Adam és Amanda egyszerre.

-Ne egyetek túl sokat és ne gyorsan!- szólt rájuk a szerelmem, majd visszaült, és átkarolt.

Olyan jól érzetem magam, a családommal és a barátaimmal együtt egy asztalnál!

♡Lisa és Rosè szemszöge♡

Végre igazán boldog vagyok az életben a  szerelmemmel együtt.

🖤🖤🖤🖤🖤🖤Vége🖤🖤🖤🖤🖤🖤

Black Rose 🖤🥀  (Rosè × Lisa, BP, Girls Love, Befejezett)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora