Lisa pow×
Boldogan vezetek az állomás felé. Hát igen, meglett a jogsim, és most indultam el Szöulba Rosè-hoz.
20 éves vagyok már, mivel eltelt 2 év. Ami soknak tűnt nekem szerelmem nélkül.
Egyedül lakok már, szóval nem kellett kérnem a szüleimet, hogy menjek át, stb.
---time skip---
Úristen! Ez a város egyszerűen fantasztikus!
Nézelődve megyek, és hirtelen meglátok egy boltot. Mi lenne, ha vennék magunknak valami édességet, mielőtt találkoznánk?
Jó ötletnek tartottam, ezért be is mentem, és megakad a szemem valakin. Ez....Rosè!!
Odasprinteltem hozzá, és hátulról öleltem meg, mire szegény nagyot ugrott. Nem tudta, hogy jövök.
Lassan hátra fordult, és nagy szemekkel nézett rám. És mikor felfogta, hogy ki is vagyok, sírva ölelt vissza.
-Lisa! Nem tudtam hogy jössz! Végre láthatlak!
-Én is.- suttogtam, és még szorosabban öleltem át.
Így voltunk még egy kicsit, utána kifizettük, amit venni szerettünk volna.
Háza felé vettük az irányt, és közben be sem állt a szánk.
-Képzeld, meglett a jogsim, és így jöttem hozzád...a vasútállomásig.
-De jó! *kuncogás* én mem akarok jogsit, mert félek, hogy összetörném szinte azonnal a kocsit..
-Szerintem te is ügyes lennél- kacsintottam rá.
-Amúgy van egy háziállatom. Egy kutyus, akinek Mochi a neve.
-Jujj, már várom hogy lássam! Tudod, hogy imádom a kutyákat.- lettem izgatott.
A házikóhoz értünk, ami nagyon szép volt! Rendezett kis kertje, látszik, hogy jól helyre
pofozta Rosè a helyet.Bementünk, és Mochi üdvözölt. Nagyon édi ez a kutyi is.
Az ételeket elraktuk a hűtőbe és a kamrába, utána mind ketten a kanapéra dőltünk.
-Nagyon örülök, hogy itt vagy- nézett rám Rosè.
-Én is örülök, hogy láthatlak- közeledtem felé, és összekulcsoltam kezeinket, közben megcsókoltam.
Egy kis idő után Rosè pihegve vált el tőlem, de kezeink még úgy maradtak.
-L-lisa...
-Igen?
-Öm...lennél a barátnőm?
-Persze...- nyomtam még egy puszit ajkaira.
-Lakj itt velem....örökké- ölelt át fejét nyakamba fúrva.🍡🍡🍡🍡🍡🍡🍡🍡🍡🍡🍡🍡🍡🍡🍡
Sziasztok! Fura, hogy most két részt raktam fel, ugye?😄 De elég rövidek.. No mindegy
Arról volt szó, hogy egy részt rakok fel még most, de úgy döntöttem, hogy inkább kettőt. Ezek a részek után most egy idejig szüneteltetni fog a könyv, mivel most nem lesz sok időm egyáltalán. De köszönöm, hogy ennyien szeretitek ezt a könyvet, pedig szerintem kissé nagyon ellett sietve! Kezdő vagyok még, de majd még fogok fejlődni, és remélhetőleg jobb könyveket fogok írni ^^ Tényleg, köszönöm nektek, és majd jó sulikezdést kívánok és kitartást!💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Rose 🖤🥀 (Rosè × Lisa, BP, Girls Love, Befejezett)
Hayran KurguEgy 17 éves lány szülők nélkül. Egy árvaház, ahol csak a sötétség van. De egy nap a sötétség eltűnik, mikor Rosè egy új családba kerül. Egy új testvér, aki csak azért lenéző a mostoharestvérével szemben, mert kezd érzelmeket érezni iránta. De később...