*Rosè szemszöge*
17 éves koromig éltem egy árvaházban, ahol senki sem szeretett. Nap mint nap a sebeimet láttam el a fürdőben.
Egy olyan lány vagyok, aki a saját neméhez vonzódik. A világ egyik része nem fogadja el. Nem hittem a szerelemben, azt gondoltam, hogy egyedül fogom élni a napjaimat a halálomig. Család nélkül. Nem emlékszem drága szüleimre. Egy ruha és egy ékszer maradt meg nekem anyukámtól. Az a két dolog maradt meg a szüleimből. Meg én magam.Viszont egy család befogadott. Egy gondoskodó anyuka, egy okos apuka és egy nem túl barátságos lány.
De ez csak egy álarc volt. Nagy szíve van, bármelyik barátját, családtagját megvédi, érzékeny lelkű. Ő Lisa.Ez a lány nagyon fontos része lett az életemnek. Nem tudnám már elképzelni magam nélküle..
Most 27 éves vagyok. 10 év telt el azóta, hogy Lisa családja befogadott.
Sokminden történt a 10 év alatt, vannak csodálatos, viszont elszomorító emlékeim is.
Ezek a gondolatok cikáztak a fejem körül, miközben itt állok fehér ruhában a párom mellett, aki mosolyogva néz rám.
Anya örömében sír, Jisoo, David és a többi vendég vidáman figyelnek minket. (Nem volt több 10-nél)
Lisa felhúzta ujjamra a gyűrűt, majd én is fogtam a másik ékszert, és ráhuztam az ujjára.
-Rendben, mostantól házastársakká nyílvánítalak titeket. Megcsókolhatjátok egymást.- mondta a pap.
Lisa átkarolt, majd mit sem habozva megcsókolt. Visszacsókoltam, majd miután elváltunk egymástól, belenéztem gyönyörű szemeibe.
Elkezdtem könnyezni örömömben.
-Lisa...
-Igen, életem?
-Éhes vagyok..
Lisa felnevetett, majd összekulcsolta kezeinket, és egy asztalra mutatott, ami tele volt étellel.
-Menjünk oda és vágjuk fel a tortát, de nehogy megedd a vendégek elől!
-Megpróbálom..A nap további része boldogan telt.
Este felé már mindenki elment, Lisa és én csak az éjszakai tájat csodáltuk.
-Hol fogjuk tölteni a mézes heteket amúgy?
-kérdeztem kíváncsian.-Görögországban egy nagyon szép tengerparton. Apa imádott ott lenni.- mondta Lisa.- Holnap indulunk.
-Rendben. Alig várom!- hajtottam fejemet a vállára.
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Black Rose 🖤🥀 (Rosè × Lisa, BP, Girls Love, Befejezett)
FanficEgy 17 éves lány szülők nélkül. Egy árvaház, ahol csak a sötétség van. De egy nap a sötétség eltűnik, mikor Rosè egy új családba kerül. Egy új testvér, aki csak azért lenéző a mostoharestvérével szemben, mert kezd érzelmeket érezni iránta. De később...