♣️14. rész

402 23 1
                                    

Lisa pow~

Vajon Rosè biztonságban jutott el Szöul-ba?
Föl kell hívnom, mert már nagyon hiányzik.

Tárcsázom is a számot. Egy kis idő elteltével felveszi. De...szipogást hallok...sír?!

-Rosie, mi a baj?! Bántott valami? Vagy valaki? Nem találod a házat?? Mi történt?- támadtam le azonnal szegényt.

-N-nem.... itthon vagyok... és n-nincs bajom...csak megláttam egy fotót, amin a családom van, és....elérzékenyültem...- kaptam választ.

-Jólvan, nyugodj meg... biztos elfáradtál az úton, pihenj egy kicsit, utána rendezd be szépen a lakást. Tényleg, milyen a hely?

-Nagyon szép....Szöul is meg a házam is, de...kissé vastagon áll itt a por- kuncog egy kicsit. Szerencsére megnyugodott.

-Okés, nagyon örülök, majd csináld meg a házat~

-Rendben~

-Hívj ha....van valami...

-Azt fogom tenni....köszi...hogy hívtál.

-Nincs....mit. Szia. Szeretlek.

-Én is nagyon..szia

Kinyomtam a beszélgetést, mert nem akartam, hogy a telefonba sírjak.

És amint vége lett a beszélgetésünknek, szabad utat engedtem könnyeimnek.

Nagyon hiányzik...remélem még láthatom.. és azt is, hogy nem sokára.... nem bírok nélküle élni...

Ez a lány tényleg felborította az életem, de nem bánom. Nála jobbat nem fogok találni soha sem.

Rosè pow~

Örülök, hogy Lisa hívott, és már a pici beszédével megnyugtatott. De mikor befejeztük a beszélgetést, megint sírhatnékom támadt.

Olyan fél óráig pihentem, utána nekikezdtem az új otthonom kipucolásának.

A takaróval lefedett bútorokat elrendeztem, port töröltem, még fel is mostam, miután a nappali és az előszoba kész lett, a konyhába mentem. Ott is takarítottam rendesen.

Kerestem egy szobát, ami az enyém lesz. Találtam is, egy rózsaszín szoba volt, egy nagy fehér franciaággyal, egy fehér asztallal, amin volt egy tükör, és egy ruhászsekrény is mellette.

Azok is levoltak fedve, hogy egy pici bajuk sem essen. Nagyon tetszett ez a szoba. "Na, ez lesz az én szobám", gondoltam, és itt is elkezdtem takarítani.

Kacatjaimat elrendeztem még utoljára, és kész is lett. I luv it~

A következő takarítandó rész a fürdő volt.

..............3 óra múlva

Készen is lettem a fél házzal. Gondoltam, majd folytatom holnap, addig ledőlök.

Azonnal elnyomott az álom.

"-Nézd, mit hoztam neked, Rosè!
-Fekete rózsa?- néztem kíváncsian az ajándékot, amit szerelmem hozott.
-Igen, fekete rózsa. Olyan, mint te és én. Te a rózsa, én a fekete, együtt alakítjuk ezt a szépséget."

---------------------------------------------------------

Black Rose 🖤🥀  (Rosè × Lisa, BP, Girls Love, Befejezett)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz