🖤2. rész

627 45 1
                                    

♢Rosè pow♢

Reggel arra keltem, hogy a mostohatesóm zajong. Ránéztem, és póló nélkül láttam meg. Mikor észrevett, kikerekedtek a szemei, és rámüvöltött:
-Fordulj el!!!!

Ijedtem tettem, amit öhm....kért. Tisztán emlékeztem vékony alkatára. Látszik rajta, hogy sportol. Olyan szép alakja van, hogy kicsit még én is megirigyeltem. Pedig én sem vagyok valami húsos has és derék tájon.

-Chh, hülye.- hallom meg Lisa-t, utána meg egy hangos ajtócsapódást. Gondoltam, lassan én is kezdek készülődni, mivel Mrs....ANYA mondta, hogy ma vásárlunk sulis cuccokat, ruhákat, és ami nekem szükséges.

A kedvenc és egyben egyetlen ruhámat vettem fel, ami még az anyámé volt nagyon rég.

Már emberien kinézve sétáltam le a konyhába, ahonnan csak annyit látok, hogy Lisa egy pirítóssal távozik a házból. Vajon hova mehet?

-Szia, Rosie!- ölel meg anya, én meg nagy nehezen, de visszaöleltem.

-Ma vásárlunk! Egyed meg a reggelid, ami az asztalon van, utána indulunk!- magyarázza vidáman.

-Tudom. És nagyon hálás vagyok magának!- hajolok meg előtte.

-Nincs mit....na egyed gyorsan!- mosolygott rám, amire nekem is vigyorogni kellett.

Olyan finom reggelit életemben nem ettem. Gófri volt csokiöntettel. Pár perc múlva el is tűntettem, utána indultunk is.

Bakker, majdnem az egész plázát felvásároltuk. Hát nem csoda, hiszen gazdag család fogadott be. 5000 féle ruha, sok-sok szép füzet, tolltartók színes ceruzákkal. A tankönyveim állítólag megvannak....
Mobilt is kaptam.

Délután fele haza is értünk. Annyi csomagot kellett felcipelnem, hogy már előre féltem.

Mikor az első pár csomaggal érkeztem, Lisa csak a kanapéján ülve nézett. Kedves és segítőkész, mit ne mondjak.... ott kukkolta, ahogy szenvedve vittem fel a dolgaimat.

Mikor már az utolsó csomagot is letettem, fáradtan az ágyamra dőltem.

-Jellemző anyára....- mosolygott a mostohatesóm a szatyrokra.
Még sosem láttam igazán mosolyogni. Többet kéne mosolyogjon, gondoltam.

Egy idő után fogtam magam, és a pizsimet összeszedve indultam a fürdőbe tusolni.

~Lisa pow~

Ma Jennie-vel mentem sétálni. A lüke mostohatesómról beszéltünk.

-Még mindig utálatos vagy vele?
-Ja.
-De miért? Ártott neked valamit?
-Nem annyira....csak....idegesítő kis senki! Nem akartam, hogy idejöjjön!

-Lisa, ugye tudod, hogy egy árváról beszélsz?- nézett mélyen a szemembe. Nem tudtam mit mondani....

-Öm....

-Hát igen, nem fogod fel ennek a súlyát....próbálj vele kedvesebb lenni, vagy beszélgetni!- javasolta Jennie. Az sem ér, hogy a legjobb barátnőm ilyen okos.

-Majd....egyszer....- nézek az égre.

-Na, ez nálad már jót jelent!- nézett rám vigyorogva Jennie.

-Ne számíts arra, hogy a karjaimba fogom várni mindig!

-Oké, oké....

Egy ideig még beszélgettünk, aztán elbúcsúztunk egymástól.

Haza mentem, és láttam hogy anyuék is haza jöttek. Sok csomaggal. Nem is az én anyám lenne, ha nem.

Nem segítettem neki felhozni a dolgait. Erősödjön.

Ledőlt az ágyra, utána meg elment tusolni. Én reggel tusoltam, szóval most csak átöltöztem piszomába, és elaludtam.

🌙ÁLOM🌙

- Nézd, Lisa! Egy rózsaszín plüss maci!
- Szeretnéd, szívem?
-Igen!!

-Szeretlek....Lisa.....
-Én is....- mondtam, és szenvedélyesen megcsókoltam.

Sziasztoook! ^^ Kérlek bocsássatok meg, hogy sokáig nem írtam sztorit, de most elhoztam a kövi részt! Remélem tetszett!
És azt is, hogy jól telik a nyaratok!🤗
Most már tényleg igyekszek többször részt kirakni! Türelmeteket és megértéseteket köszönöm🥰🍦







Black Rose 🖤🥀  (Rosè × Lisa, BP, Girls Love, Befejezett)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora