20. rész 🖤

326 16 1
                                    

×Lisa szemszöge:

Mentünk fel a lépcsőn, még jó hogy Rosè fogta a kezem, mert tuti eldőltem volna, mint a meleg rekord. Felértünk, és keresni kezdtünk egy üres szobát.
Benyitottunk az első szobába, ami a fürdő volt, de már foglalt volt, mivel egy pár smárolt a kádban, ezért elhagytuk a helyiséget, és egy másik szobát kerestünk.

Találtunk egy szép hálószobát, ami pont jó lesz a célunk elérésére.
Bezártam az ajtót kulcsra, hogy senki se zavarjon, majd Rosè felé közeledtem.

EGY KIS PIKÁNS RÉSSZEL KÉSŐBB ;3

Próbáltam levegő után kapkodni, majd mikor egy kis erőre kaptam, felültem, majd Rosè mellé feküdtem, és betakartam magunkat. Már mindketten kijózanodtunk.
-Lisa....nagyon szexi voltál- mondta szemembe mosolyogva. Hirtelen nagyon zavarba jöttem, majd vállba csaptam.
-Jólvan na, bocsi! Köszönöm ezt a csodás éjszakát.- ölelt át.
-Én is köszönöm. Nagyon szeretlek.
-Én is szeretlek. Jó éjt.
-Jó éjt.

-----

Reggel nehezen keltem fel. Hirtelen realizáltam, hogy nem a mi szobánkban vagyunk, nem a mi ágyunkban, és...elég alul öltözötten! Gyorsan felkeltem, hogy megkeressem a ruháim, eközben visszaemlékeztem a múlt éjszakára.  Várj...ez Jiminék bulija volt, és Jiminék háza, tehát...jaj...
Azonnal felriasztottam Rsè-t, ő pedig nagy nehezen kinyitotta a szemeit.

-Jó reggelt. Mi a baj, Lisa?
-Jó reggelt.... hát ki kéne Jiminéknek magyarázni, majd egy új ágyneműt venni nekik. Tudod.
-Nyugi, tudják hogy egy pár vagyunk. Jimin és Jungkook is együtt van, akik szintén azonos neműek!
-Nem az! Tudod!!- kapálóztam kezeimmel.
-Ja! Okés...majd veszünk nekik új ágyneműt. Ezt szedjük le.

Felkelt, és elkezdtük leszedni az ágynemüt.
Felvettük tegnapi ruháinkat, majd teljesen leszedtük az ágyat. Közben benyitott Jimin és Jungkook komótosan.
-Ti mit csináltok?
Elmagyaráztuk nekik a helyzetet, amin nevettek egy nagyot. De elfogadták, hogy vegyünk nekik ágyneműt. A mostanit, amit leszedtük, azt nekünk adták, mivel mi avattuk fel először.

Szerencsénk volt, hogy nem voltak mérgesek.
Elindultunk haza felé, majd Rosè elkezdett reggelit csinálni.
Én ránéztem az órára, és nagyon kétségbeestem.
-ROSÈ, 10:56! 3 ÓRÁJA KÉNE A CUKRÁSZDÁBAN LENNÜNK!!!!!

××××××××××××××××××××××××××××××××××××

Sziasztok! Itt van az új rész, remélem tetszett nektek ^_^
❤❤❤❤

Black Rose 🖤🥀  (Rosè × Lisa, BP, Girls Love, Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora