*Lisa szemszöge*
Egy tinédzser lány voltam, akit egy egész középiskola bálványozott. Gazdag családban nevelkedett, mindent megkapott, amit csak akart, de nem volt igazán boldog.
Egyszer csak a semmiből lesz egy mostohahúga, akiről nem bírta szemeit levenni. De nem akart szerelembe esni pont egy lányba, ezért kihasznált egy fiút.
Ráébredt, hogy ha levinné a csillagokat az égből, még akkor sem változnának meg az érzelmei. Így közeledni kezdtett Rosèhoz.
Egyre többet akart vele lenni, ezért is ment utána aztán a másik városba.
A 18 éves lány változott, főleg az apja halála után. Most egy 28 éves nőről van szó, aki inkább már kerüli a nagy tömeget, nem vágyik méreg drága ajándékokra, örül ha a családjával töltheti az idejét.
Ez a nő én vagyok.
Ezek a gondolatok jártak az eszemben, miközben figyeltem az ölemben alvó Rosè-t. A fekete rózsát ismét a hajára tűzte, olyan jól áll neki.
Ez a fekete rózsa tökéletesen illusztrálja az életemet, mielőtt Rosè barátnője lettem volna...
Megékeztünk a szállásra, így felébresztettem Rosè-t.
-Miért nem hagysz aludni?- mormogott.
-Mert itt vagyunk.- nevettem fel, neki meg azonnal kipattantak a szemei, és rohant ki a kocsiból.
-Néha olyan, mint egy gyerek.- gondoltam magamban, majd én is kiszálltam a kocsiból, és elkezdtem kiszedni a bőröndöket.
-Vajon az itteni kaja milyen lehet?- kérdezte tőlem Rosè.
-Nem járhat mindig az eszed a kaján!
-De járhat!-nyújtotta ki nyelvét, majd segített cipelni a csomagokat.
-Olyan szép a tengerpart.
-Mint te- pusziltam arcára, ő meg elvörösödve fordult el.-Majd menjünk le a tengerpartra is, miután megkóstoltuk az itteni ételeket!
-Rendben, úrnő- kacsintottam.
-Ne hívj így. Na menjünk, mert kilyukad a gyomrom!- kezdett el futni.-Olyan sokszor említetted az ételt, hogy már én is kezdek éhes lenni..
-Na látod!- vigyorgott pimaszul.
-Rosie, kaphatok egy csókot?
-Kaphatsz- suttogta, majd ráhajolt ajkaimra.Így akarok örökké maradni.
A tengerpart mentén, páromat csókolva.
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Sziasztok! Ezek a final részek elég gagyik lettek számomra, de ennél többet nem tudtam kitalálni ;-; Azért remélem hogy tetszett nektek 👉🏻👈🏻☺
Még lesz egy plusz utolsó rész, ahol már 5 éve házasok :3 (ennél többet nem mondok :p)
Ennek a neve "🖤5 évvel később🖤" lesz. (Kreatív 😅)
Ezután köszönetnyílvánítás lesz, és lezárom ezt a könyvet. Nagyon élveztem ezt írni, de már itt a történetünk vége :(
Közben meg elértük a 3K megtekintést!!
Nagyon de nagyon nagyon szépen köszönöm!!!❤❤❤❤❤❤ Annyira boldog vagyok, hogy el sem tudom hinni 😆😆
Még ma lezárom ezt a könyvet, mivel most van időm :)
A többit majd később ^^
VOCÊ ESTÁ LENDO
Black Rose 🖤🥀 (Rosè × Lisa, BP, Girls Love, Befejezett)
FanficEgy 17 éves lány szülők nélkül. Egy árvaház, ahol csak a sötétség van. De egy nap a sötétség eltűnik, mikor Rosè egy új családba kerül. Egy új testvér, aki csak azért lenéző a mostoharestvérével szemben, mert kezd érzelmeket érezni iránta. De később...