Κεφάλαιο 22ο Part 2
Απομένω να τον κοιτάζω σύξυλη και εντελώς ανήμπορη να αρθρώσω λέξη. Το μυαλό μου επαναλαμβάνει την πρότασή του, ενώ τα μάτια μου είναι καρφωμένα πάνω του γεμάτα έκπληξη. Κάνω μερικά βήματα πίσω, ώσπου η πλάτη μου πέφτει στο γυμνασμένο στέρνο του Ναθάνιελ.
«Δεν καταλαβαίνω» ψελλίζω. Η καρδιά μου χτυπάει πολύ δυνατά και για μια στιγμή οι χτύποι της, είναι το μόνο που μπορώ να ακούσω.
Ο Ναθάνιελ τυλίγει τα χέρια του γύρω μου δίχως να πει λέξη, αν και κατά κάποιο τρόπο νομίζω πως δεν έχει εκπλαγεί με την ξαφνική φιλικότητα του άντρα και ειδικά με τα λόγια του.
«Θα σου τα εξηγήσουμε όλα. Θα σου μιλήσουμε για τους θρύλους» λέει ο άντρας σηκώνοντας επιτέλους το κορμί του και ρίχνοντάς μου μια ικετευτική ματιά. Ο πόνος και η απόγνωση που κρύβει το βλέμμα του, με κάνουν να ριγήσω. Ο Ναθάνιελ με σφίγγει πάνω του προστατευτικά.
«Είσαι η Θεά μας!» φωνάζουν ομόφωνα μερικοί άντρες. Η έκπληξη που νιώθω γίνεται ακόμα μεγαλύτερη και σύντομα κοιτάζω τους άντρες με στόμα ορθάνοιχτο και μάτια γουρλωμένα.
Τα χείλη μου σχηματίζουν τη λέξη «τι», όταν ξαφνικά τα πάντα γύρω μου μαυρίζουν και μεταφέρομαι σε κάτι που μοιάζει με το μέλλον.
«Όπως σας εξήγησα και πριν, είμαι η Θεά Ηγέτης. Ανήκω…ή μάλλον άνηκα στο στοιχείο του Νερού. Οι γονείς μου ήταν
Θεοί Ηγέτες, ήμουν και είμαι το μοναδική παιδί Θεών Ηγετών. Όπως λέει ο θρύλος: παιδί γεννημένο απ’ τη δύναμη δυο Ηγετών είναι μόνο ικανό να φέρει την ειρήνη στους τέσσερις κόσμους και να καθορίσει τη μοίρα των κοινών θνητών». Παίρνω μια βαθιά ανάσα και έπειτα κοιτάζω αποφασιστικά στα μάτια όλους τους παρευρισκόμενους, «Είμαι αθάνατη…και όπως λέει ο θρύλος, η μοναδική κληρονόμος της θέσης που άφησαν οι πρώην Θεοί Ηγέτες. Ο πόλεμος μας στοίχησε, γι’ αυτό καλώ τώρα όλους εσάς, εκείνους που έζησαν για χρόνια στο Μαύρο Δάσος, να με βοηθήσετε να φέρουμε πάλι την ειρήνη στο ζωντανό κομμάτι της Γης».
Ανοίγω τα μάτια μου αργά και διστακτικά. Ξέρω πως λιποθύμησα και πως σίγουρα από πάνω μου θα στέκονται καμία δεκαριά άντρες, ανάμεσα τους και ο Ναθάνιελ. Φοβάμαι να αντικρίσω όλους εκείνους τους ανθρώπους, γιατί ξέρω πως ένα κομμάτι τους εαυτού μου ευθύνεται για την κατάσταση τους.
ESTÁS LEYENDO
Τα Τέσσερα Στοιχεία 2: Έμιλυ
FantasíaΗ Έμιλυ είναι κόρη Θεών Ηγετών και θεωρείται απειλή για την κοινωνία. Από μικρή κρυβόταν στο στρατόπεδο της Φωτιάς, για προστασία από τον εξοργισμένο λαό και τις έντονες συγκρούσεις των στοιχείων. Είναι διαφορετική λόγω των ισχυρών και πρωτόγνωρων δ...