Η μητέρα μου δείχνει εμβρόντητη. Το ίδιο κι εγώ. Δεν μπορώ να κρύψω το σοκ που νιώθω στη σκέψη ότι όλα όσα γνώριζα έως σήμερα μοιάζουν έτοιμα να καταρρεύσουν. Μου φαίνεται αδιανόητη η ύπαρξη ενός πέμπτου στοιχείου. Ωστόσο, όσο απίστευτο κι αν μοιάζει, έχει μια λογική. Τόσο η Μέτοικος όσο και εγώ έχουμε ιδιαίτερες ικανότητες, γεγονός που μας διαφοροποιεί από όλα τα στοιχεία και τους Μετοίκους. Ίσως πράγματι να μην ανήκουμε πουθενά...παρά μόνο σε ένα νέο στοιχείο.
«Δεν μπορεί να μιλάς σοβαρά» λέει η μητέρα μου, φανερά σοκαρισμένη.
«Φυσικά και μιλάω σοβαρά, αγαπητή μου» αποκρίνεται η Μέτοικος και έπειτα ξεκινά δίνει απαντήσεις στα ανείπωτα ερωτήματα μας. «Ξέρετε, βρίσκομαι εδώ και αρκετό καιρό σε αναζήτηση ατόμων σαν κι εμένα, σαν κι εσένα Έμιλυ. Είμαι σίγουρη πώς πιστεύετε ότι δεν υπάρχουν άλλοι απαγορευμένοι έρωτες πέραν των γονιών μου και του δικού σου Καρίνα, όμως στην πραγματικότητα, χιλιάδες άνθρωποι του διαιρεμένου κόσμου μας έχουν ερωτευτεί απαγορευμένα».
Νομίζω πως ακούω την καρδιά μου να ηχεί δυνατά. Το μυαλό μου αδυνατεί να συλλάβει τα όσα ακούω. Κοιτάζω τη γυναίκα χάσκοντας και περιμένω με αγωνία να συνεχίσει.
«Μπορεί να μην πρόκειται για Θεούς Ηγέτες, όμως ανακάλυψα ότι πολλοί έχουν ερωτευθεί μέλος ενός αντίπαλου στοιχείου. Νερό με Φωτιά, Γη με Αέρα και κάθε πιθανός συνδυασμός έχει συμβεί. Και φυσικά, πολλοί είναι εκείνοι που έχουν αποκτήσει παιδιά, τα οποία όπως σίγουρα φαντάζεστε έχουν αποκτήσει παραπάνω από μια ιδιότητες».
Η μητέρα μου κουνάει το κεφάλι πέρα δώθε, ανήμπορη να αποδεχτεί όσα ισχυρίζεται η γυναίκα. Δεν την αδικώ. Κι εγώ βρίσκομαι στην ίδια ακριβώς κατάσταση.
«Κι αυτά τα παιδιά τι δυνάμεις διαθέτουν;», παίρνω την πρωτοβουλία να ρωτήσω, επιθυμώντας όσο τίποτε άλλο να μάθω περισσότερα.
Ένα μειδίαμα εμφανίζεται στο πρόσωπο της Μετοίκου. Είναι ολοφάνερο ότι χαίρεται με την ερώτηση, σίγουρα νιώθει πως απέκτησε μια μικρή νίκη με το ενδιαφέρον μου.
«Αυτά τα παιδιά, Έμιλυ, έχουν ιδιαίτερες ικανότητες. Δεν απέκτησαν απλώς τις δυνάμεις των δύο στοιχείων απ' όπου άνηκαν οι γονείς τους. Όμως, δεν μπορούν να ελέγξουν όλα τα Στοιχεία, ούτε είναι αθάνατοι όπως εσύ».
«Η Έμιλυ είναι αθάνατη;» μονολογεί δυνατά η μητέρα μου. Τα μάτια της είναι καρφωμένα στο έδαφος.
Αφήνω έναν μακρόσυρτο αναστεναγμό, νιώθω ξαφνικά να πνίγομαι με όλα αυτά.
«Η Έμιλυ είναι Θεά Ηγέτης» λέει η Μέτοικος, δημιουργώντας μου μεγαλύτερη αναστάτωση και πολλά ερωτηματικά.
«Δεν καταλαβαίνω» της λέω, «τι ακριβώς θέλεις, τέλος πάντων; Γιατί μας τα λες όλα αυτά τώρα;».
«Σου είπα ήδη. Σε χρειάζομαι για να δημιουργήσουμε το Πέμπτο Στοιχείο, το οποίο εσύ θα διοικείς».
«Φτάνει!» φωνάζει άξαφνα η μητέρα μου, «η Έμιλυ δεν πρόκειται να σε βοηθήσει σε τίποτα! Όλα όσα λες είναι αποκύημα της φαντασίας σου! Δεν ξέρω πως κατόρθωσες να βγεις από τη φυλακή, αλλά εγώ θα φροντίσω ο κόσμος μας να γλιτώσει μια και καλή από εσένα!».
Η Μέτοικος δεν προλαβαίνει να αντιδράσει, όταν η μητέρα μου σηκώνει το χέρι της και χρησιμοποιώντας τις δυνάμεις της, την καταπλακώνει με ένα τεράστιο παγόβουνο.
Ούτε εγώ προλαβαίνω να συνειδητοποιήσω τι έχει συμβεί, καθώς με αρπάζει γρήγορα από το μπράτσο και με τραβάει κάνοντας μου νόημα να τρέξω μαζί της. Και φυσικά την ακολουθώ υπάκουα.
«Πρέπει να βρούμε τον πατέρα σου» μου λέει, δίχως να σταματά να κινείται. «Ίσως αν του έστελνες κάποιο μήνυμα με τις δυνάμεις σου και να του πεις να επιστρέψει σπίτι».
«Μπορώ να το κάνω» τη διαβεβαιώνω, «απλώς πρέπει να σταθούμε κάπου».
Η μητέρα μου σταματά απότομα και το ίδιο κάνω κι εγώ.
«Δεν χρειάζεται να τρέχουμε άλλο» λέει, «θα χρειαστεί λίγη ώρα μέχρι να συνέλθει η Μέτοικος. Ίσως πρέπει να καλέσουμε τον οδηγό να μας πάει σπίτι. Στη διαδρομή μπορείς να στείλεις το μήνυμα στον πατέρα σου κι ας ελπίσουμε ότι θα είναι καλά για να το ακούσει».
Κατανεύω και την ακολουθώ. Δεν είμαι σε θέση να φέρω αντίρρηση σε τίποτα πλέον.
Αυτό ήταν ένα μικρό μέρους του 24ου κεφαλαίου. Σας ευχαριστώ όλους όσους περιμένατε τη συνέχεια μετά από τόσα χρόνια κι εύχομαι σύντομα να ολοκληρωθεί!
KAMU SEDANG MEMBACA
Τα Τέσσερα Στοιχεία 2: Έμιλυ
FantasiΗ Έμιλυ είναι κόρη Θεών Ηγετών και θεωρείται απειλή για την κοινωνία. Από μικρή κρυβόταν στο στρατόπεδο της Φωτιάς, για προστασία από τον εξοργισμένο λαό και τις έντονες συγκρούσεις των στοιχείων. Είναι διαφορετική λόγω των ισχυρών και πρωτόγνωρων δ...