-Din perspecriva Oanei-
Într-un final am scăpat și de testul ăla afurisit pentru care am învățat toată seara. La un moment dat voiam să las totul baltă și să o gonesc spre cabană la petrecerea lui Marius. Oare cum a fost, am să aflu mai multe de la Adina după oră.
Predau testul, apoi părăsesc sala și o aștept pe Adina pe hol, între timp își face apariția Marius.-Hei, cum a fost aseară?
-Pff, belea. Majoritatea erau beți, se lingeau pe acolo și dansau pe mese dracii! Dacă ai fi fost acolo, ai fi murit de râs, te asigur! Zise el amuzat.În acel moment fierbeam de nervi și regretam că îl întrebasem, dar în același timp mă bucuram pentru ei că s-au distrat. Apoi m-am decis să îl întreb și ce făcuse Adina.
-Iar Adina s-a distrat? Sper că nu ai lăsat-o singură!
-Ăh, ba chiar asta am făcut. Dar am încercat să o urmăresc cu privirea când eram prin preajmă.
-Ești un nenorocit! Ți-am zis să nu o lași singură, dacă pățea ceva?
-Stai calmă, a avut Radu grijă să se distreze, când a văzut-o așa plictisită, imediat s-a repezit la ea și a condus-o la bar.
-Stai, stai! Cine e Radu ăsta?
-Un prieten, mulțumită?
-Mda, hai continuă!
-Păi cam atât că apoi am ieșit afară și nu știu ce a mai făcut.
-Mersi, o să vorbesc cu ea și aflu mai multe.
-Cu plăcere, ne mai vedem.Iar în momentul în care Marius plecase, ușa clasei se deschise și ieșise Adina.
-Cum ți s-a părut testul?
-Meh, scot eu de un 6-7.
-E bun, acum vreau să-mi povestești despre petrecere.
-Păi am stat pe canapea singură până să vină un tip Radu și m-a dus să stau cu grupul lui. Iar atunci când m-am așezat pe canapeaua unde stăteau ei unul Claudiu și s-a băgat in seamă cu mine.
-Interesant, cu cine ai plecat acasă?
-Cu tipul ăla Claudiu.
-Vorbesti serios?
-Yep.
-Ah, ok.. Pe drum vreau să aud detalii despre Radu si celalalt.
-Ok, hai sa mergem să mâncăm.După ore mi-a povestit despre cei doi băieți pe care i-a cunoscut in acea seară și eram puțin invidioasă că nu am ajuns și eu la acea petrecere. Din ce am auzit de la Adina par a fi niște tipi ok, mai puțin Claudiu, dar aia e.
Oare o să am ocazia să îi cunsoc vreodată?
CITEȘTI
O ultima speranta. •Volumul I•
RomanceAdina, o copilă visătoare, extrem de misterioasă și complicată. Toți cei care o cunosc au încercat să ii descopere adevărata personalitate, însă Iulia a fost cea care a luptat până la final și a reușit. Cele două adolescente se luptă să depășească...