-Din perspectiva Adinei-
Toată seara am stat și m-am gândit dacă cei doi rivali sunt cei de la petrecere, pentru că în seara aia când Claudiu m-a condus acasă nu prea vorbea și parea foarte trist, iar el nu părea genul ăla de persoană ce să participe la concursuri, iar Radu nu mi-a povestit nimic legat de așa ceva. Deci in mintea mea era clar ca nu o să îi vad.
-Buna dimineața soare, la ce te gândești? Spuse Marius în timp ce flutură mâna în fața mea.
-La nimic important.
-Păi stau aici de 5 minute și încerc să văd dacă mă auzi, am crezut că ai surzit.
- Ce glume bune ai în program azi.
-Acum îmi spui la ce dracu te gândeai?
-Daca îmi zici unde e Oana poate îți zic.
-Tu stai cu ea în casă și nu ți-ai dat seama că nu a venit la școală?
-Ah, da. Uitasem complet de ceea ce mi-a spus încât credeam că tot timpul că e și ea la școală. Bine, acum te las. Zic eu în timp ce mă îndepărtez de el.Am început si eu să mă gândesc ce proiect am putea face ca să îi învingem și să câștigăm pentru că nu aveam nici mult timp la dispoziție și fix atunci când încep să-mi apară ideile se sună de intrare.
După orele obișnuite și obositoare am decis să facem o machetă despre cum am putea salva planeta de la poluare și la niște sisteme inteligente ce ar putea să ne ajute la curățarea acesteia. Așa că eu și Oana ne-am pus pe treabă.
-Îmi poti da lipiciul de pe masă? M-a intrebat Oana fiind cu mâinile ocupate.
-Da tu nu te poti deplasa?
-Nu vezi că mă chinui să le țin drepte ca să iasă perfect?
-Pai eu dacă nu continui schema o stric.
-Un lucru îți cer și nici pe ăla nu poți să îl faci. Spuse ea nervoasă în timp ce se ridică ca să ia lipiciul.
-Si eu te iubesc!După câteva ore de muncă prima parte a proiectului ieșise genială, dar fix atunci cineva bate la ușă și ne distrage atenția amândurora.
-Du-te si deschide ușa! Mi-a zis Oana
-Bine șefa.Când deschid ușa rămân blocată, era Radu, Claudiu și un prieten ce îl știam doar din priviri. Claudiu nici nu zice bună și dă buzna în casă și se pune pe canapeaua din sufragerie.
-Bună Adina, scuze că te deranjăm, dar am vrea să te întrebam dacă ai vrea sa mergem toți la un club în seara asta. Spuse Radu din pragul ușii.
-În primul rand nu știu ce să zic și în al doilea rând cum dracu ați știut cum să ajungeți la mine acasă. Zic eu nervoasă și pe un ton răstit.
-Știm de la Claudiu. Adaugă tipul de lângă Radu.
-Tu cine naiba mai ești?
-Sergiu, încântat de cunoștință! Zice el în timp ce dă mâna cu mine.Îi invit în casă și ei se îndreaptă către sufragerie. O văd pe Oana cum fierbe de nervi si imi dau seama ca alea 10 minute în care eu am stat la ușă cu cei 2 pentru ea au fost un chin cu enervantul de Claudiu.
-Îmi spui si mie ce se petrece? Mă intreaba Oana nervoasă.
-Cel de lângă tine e Radu, iar el e Sergiu.
-Și pe mine nu mă prezinți? Adaugă Claudiu sictirit.
-Am crezut ca ați facut cunoștință deja.
-Și ce cunoștință. Zise Oana în timp ce își dă ochii peste cap.După ce am discutat despre propunerea lui Radu am decis să mergem cu ei, ce se putea întâmpla. Așa ca ei s-au dus afară ca să ne aștepte pentru că eu nu eram îmbrăcată de ieșit în club, și decid să îmi iau prima rochie ce îmi sare în ochi și o pun pe mine. Când am ieșit afară eu și Oana am rămas mute pentru că ei veniseră cu motoarele și doar Claudiu și Sergiu aveau căști pentru noi.
•Ce credeti, oare au acceptat fetele sa meargă cu ei pe motoare, si daca da Adina a acceptat să meargă cu Claudiu?•
CITEȘTI
O ultima speranta. •Volumul I•
RomanceAdina, o copilă visătoare, extrem de misterioasă și complicată. Toți cei care o cunosc au încercat să ii descopere adevărata personalitate, însă Iulia a fost cea care a luptat până la final și a reușit. Cele două adolescente se luptă să depășească...