•Capitolul 5•

75 2 0
                                    

-Din perspectiva Oanei-

Lucram pentru proiect împreună cu Adina, totul mergea perfect până să auzim niște bătăi în ușă. Am trimis-o pe Adina să răspundă, am auzit niște voci necunoscute și apoi observ că un tip intră în casă.

-Ce naiba cauți aici?
-Am venit in vizita, probleme?
-Da, pentru ca asta este casa mea și a ei, iar tu nu ai fost invitat!
-Viața, nu-mi pasă. Eu sunt Claudiu, tu cum te numești?
-Mda, mă numesc Oana.
-Încântat, Radu hai odată, ai rezolvat ceva?

Eram ceva gen, "Cine naiba e și Radu ăsta și ce căută la mine in casă?!". Am început sa ascult toate reproșurile lui Claudiu despre casa noastră timp de 10 minute. Insuportabil omul! După care își face apariția Adina.

-Adina ce naiba se întâmplă și cine sunt ei? Zic eu nervoasă.
-Ei sunt Radu și Sergiu, iar cel de pe canapea Claudiu, dar cred ca ati facut cunoștință deja.
-Și încă ce cunoștință. Zic eu după care imi dau ochii peste cap, iar Claudiu rânjește.
-Deci fetelor veniți cu noi la club sau nu? Spuse Radu.
-Păi ce avem de pierdut, hai să mergem Oana!
-Fie, venim in 10 minute, stati in fața blocului.

Ne pregătisem, iar apoi când am coborât in fața blocului am rămas mască când am văzut motocicletele băieților, iar spre surprinderea noastră aveau căști pentru noi doar Claudiu și Sergiu.

-Eu merg cu Sergiu, nu-mi pasă. Adina succes cu Claudiu.
-Da mersi ua!
-Si hai, pornim sau stam ca moșii aici?
-Hai urcati fetelor.

Nu am cuvinte sa descriu cat de misto a fost sa merg pe motocicleta, imi doream de mult timp sa vad cum este si a fost extraordinar, cu toate ca la inceput ma tineam strans de Sergiu, dar apoi m-am relaxat. Odata ajunsi in club ne-am dus direct la bar si am dat un rand pe gat, iar apoi restul au tot continuat. Dupa doua ore in care am dansat si palavragit întruna, am decis sa incingem atmosfera cu un adevar sau provocare. Pentru ca eram mai multi avea sa fie amuzant, deci am dat drumul la joc.

-Claudiu, adevăr sau provocare? Zise una dintre fete.
-Provocare!
-Te provoc să o săruți pe Adina! Spuse ea si apoi pufni in râs.
-Pe ea nu aș săruta-o nici mort, mai bine sărut o babă de 80 de ani!

Apoi toată lumea începu să râdă, Adina se înroși și plecă afară. Radu nervos sări la gâtul lui Claudiu și așa începu spectacolul. Îl rugasem pe Sergiu să îi despartă ca eu intre timp sa o caut pe Adina.

-Adina.. Claudiu e un nenorocit, dar să știi că ai mare noroc de Radu că fix după ce ai ieșit a sărit la gâtul lui.
-Cee? Nu că mă duc să îl opresc!

Intrase înăuntru unde toți se chinuiau să-i despartă, fețele lor erau pline de sânge. Adina se băgase între ei și reuși să-l calmeze pe Radu, iar Claudiu zăcea pe canapea snopit in bătaie. Venise paznicii și ne dăduse pe toți afară, Sergiu și Radu ne chemase un taxi, iar ei au rămas să aibă grijă de nătărău. Noi am ajuns acasa in 10 minute, Adina a mai stat pe afara ca sa se calmeze. Văzând că se face târziu si Adina încă nu își face apariția, i-am lăsat un mesaj cum că dacă se întâmplă ceva să mă sune, iar apoi m-am pus la somn.

De ce Claudiu spuse toate acele lucruri despre Adina, dar oare de ce sărise Radu în apărarea ei?•

O ultima speranta. •Volumul I•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum