•Capitolul 11•

55 3 0
                                    

-Din perspectiva Oanei-

Dimineață am observat un bilet de la Adina pe care scria "Am vorbit serios că nu vin astăzi la școală mă duc la Claudiu. Ne vedem diseară!". Pe tot parcursul zilei am stat stresată din cauză că cine știe ce poate păți asta dacă e la nenorocitul ăla acasă.
Orele au trecut extrem de rapid, iar când am ajuns acasă am început să mai lucrez un pic la proiect pentru că  se apropria ziua concursului, iar Adina în loc să fie preocupată de asta, o freacă grija de alții. După ce terminasem treaba mea la proiect și temele, am primit un mesaj de la Sergiu "Hei Oana, hai la un film că eu unul mor de plictiseală acasă". Eu bucuroasă că-mi găsisem ocupație, ca să scap de îngrijorarea pe care o aveam pentru nebuna asta, am acceptat, iar in 10 minute Sergiu trebuia să fie la mine la ușă.

-Hei Oana, pregătită de film?
-Oo da, așa mă stresasem cu altele și aveam nevoie să mă relaxez. Mersi mult de invitație!
-Nu ai pentru ce, hai să mergem că trebuie să înceapă filmul.

Pe drum era o liniște prea apăsătoare așa că Sergiu a început toata discuția cu simpla replica.

-Ce frumos este afară în seara asta, am ales momentul potrivit să ieșim.
-Da.. Așa este, e super afară.
-Abia aștept să ajungem la cinema, sunt sigur că o să îți placă filmul.
-Așa sper să fie!

Si așa a fost, pe parcursul filmului am râs și am comentat de personaje. Totul era perfect până să o vedem pe Anemona, fosta lui Radu, cu unul pe rândul din fața noastră și fix când să mă uit mai atent la tipul cu care era, au inceput să se sărute. Mă  întrebasem daca Sergiu îi observase așa că am spus să îi zic. Greșeală ce am regretat-o, așa că am zis eu o să o repar dacă aveam să stăm nervoși toată seara.

-Pss, Sergiu, uită-te cine e pe rândul din față!
-Fuck, ce caută asta aici fix acum.. A stricat toată atmosfera, excelent. A privit în jos și avea o urmă de regret în vocea sa.

L-am luat de mână pentru a-l asigura că nu o să o las pe Anemona să-mi strice seara. Văzând că Sergiu se calmase in acea clipa, mi-am întors privirea către el și spre surprinderea mea, el ne privea mâinile împreunate și zâmbea. Apoi și-a îndreptat privirea către mine și ne-am zâmbit reciproc. Dupa ce ieșisem din cinema, am fost super încântată că afară era vremea perfectă.

-Hai să te duc să mâncăm ceva! Te asigur că nu mori de la mâncarea de acolo, sunt extrem de delicioase preparatele, ai incredere!
-Păi ce mai stăm, hai să mergem! Am exclamat bucuroasă.

În drum spre acea locație necunoscută am povestit despre film și uitasem complet de toate grijile, mă simțeam extrem de bine. Când am ajuns acolo, îmi părea rău că s-a încheiat acea discuție așa interesantă, dar nu aveam ce face. Am coborât de pe motor și habar nu aveam pe unde să merg, așa că Sergiu ca să se asigure că nu mă pierde, m-a luat de mână și m-am lăsat condusă de el. Am trecut pe langa multe localuri elegante și mă speriasem că mă duce la unul, dar spre bucuria mea nu a fost așa. Am trecut de toate restaurantele sofisticate și ne-am oprit la niște dubițe ce vindeau diverse mâncăruri.

-Hai să luam doi burgeri, doua porții de cartofi și să nu uităm de suc.
-Stai să-ți dau banii pe mâncare!
-Ce zici? Lasă că te revanșezi tu altfel, a spus el dupa care a plecat să comande.

L-am ajutat cu căratul și ne-am așezat pe o bancă ce avea o masă în fața sa. Când am gustat acel burger am rămas  uimită când am văzut cât de bun era.

-Bună alegere să mă aduci aici! Fac oamenii o mâncare genială, am un nou loc preferat!
-Mă bucur să aud asta!

Dupa ce i-am zis asta, am început să  mâncăm, dar în acelaș timp să și râdem de nebuni.

-Sunt plin!
-Și eu, de ce m-ai adus aici, vrei să mă  îngrași?
-Oo da, ca apoi sa mergem ambii la sală să dăm jos tot ce am pus! A spus el dupa care am început să râdem ambii.

Am mai rătăcit cu motorul împreună cu Sergiu prin oraș, am râs și mi-am dat seama cât de bine mă simțeam în preajma sa. A fost superb, de aia m-am întristat în momentul în care am coborât de pe motocicletă.

-Noapte bună Sergiu. Mulțumesc pentru tot!
-Noapte bună și ție văcuțo! A spus dupa care a inceput sa râdă.

Când am ajuns acasă era aproape 1 așa că am zis că mâine sigur nu merg la școală. Am rămas uimită când am ajuns acasa și am văzut-o pe Adina stând pe canapea picată pe gânduri.

-Hei, ce s-a întâmplat?
-Hei.. Eh, ai să afli și tu. Cum de nu mă întrebi ce am făcut?

Dupa o mare morală, am decis să mă calmez si să o las să-mi spună tot ce a făcut. Când terminase de povestit am rămas mască, nu-mi venea să cred. Am decis că nu e un moment bun să îi explic că la film am văzut-o pe Anemona cum se lingea cu unul în fața mea și a lui Sergiu, așa că am tăcut și aveam să îi spun următoarea zi.

-Nu mergi nici tu mâine la școală?
-Neh, stau acasa. Fac eu scutire de mână!
-Atunci discutăm maine dimineata și rezolvăm și cu proiectul ăla. Noapte bună!
-Noapte bună!

Sinceră să fiu, toată seara mă  gândisem la ce revanșă se referea Sergiu, ce voia mai exact. Dar aveam să aflu eu curând.

O ultima speranta. •Volumul I•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum