-Din perspectiva Oanei-
L-am căutat pe Claudiu ore întregi alături de Radu, dar nu era nicăieri, parcă intrase în pământ. Ne oprisem pe o bancă și după nici 2 minute mă sunase Adina că-l găsise într-un local cu muzică clasică și să ne grăbim acolo. În 10 minute eram acolo și o gasisem pe Adina care privea stelele și parcă era pe altă planetă, numai la noi nu se uita.
-Pământul către Adina! Strig eu și îi flutur mâna prin față
-Ăh, ce s-a întâmplat? Aa da, haideți înăuntru!Când îl zarisem pe Sergiu, mi-am dat seama că acolo trebuia să fie și Claudiu, dau să mă aproprii și când ajung în dreptul lui Sergiu, observ că fata de langa Claudiu era fix tipa pe care o place Sergiu.
-Sergiu, nu e fata de care mi-am povestit astăzi?
-Mda.. Ea e, hai sa o lasam baltă, așa pe Claudiu nici dracul nu-l convinge.
-Stai să o chem pe Adina, poate reușește ea.Apoi venise Adina și ca prin minune reușise să-l convingă să se întoarcă acasă. Se duse cu Radu să-l ducă pe Claudiu acasă, iar pe mine și Sergiu ne lăsaseră singuri.
-Hai să bem ceva, am spus eu.
-Chiar asta intenționam să fac, sper doar să nu ajung să mă îmbăt de la ce nervi am.
-Calmează-te, nu ești singurul care nu o duce bine.Ne-am dus la bar și am dat doua pahare pe gat. Sergiu luase încă două plus o bere, iar apoi am decis că trebuie să îl țin departe de restul băuturilor și am decis să mergem pe canapea.
-Sergiu, o iubeai mult?
-Mda.. Dar dupa ce am văzut mi-a trecut tot, iar pe Claudiu ajung să-l urăsc. Cum naiba ni le fură pe toate? Mai ajunge să mi te fure și pe tine?
-Poftim? Tocmai ai zis cumva că Claudiu o să mă fure fix pe mine?
-Mai știi e în stare de orice. Nu vreau să te pierd nici pe tine.Dupa ce a spus acele cuvinte parcă mă îndrăgostisem și mai mult de el. Când îl vedeam că e supărat din cauza acelei fete, îmi venea să mă duc să o strâng de gât pe nenorocită.
-Sergiu, hai sa mergem acasă. E târziu, plus că ai băut un pic cam mult și ești obosit.
-Merg doar dacă dormi la mine acasă, nu cred că o să mă descurc prea bine singur.
-Of, vin, doar pentru că ești amețit și dimineața trebuie să aibă cineva grijă de tine.Am ajuns la el acasa dupa vreo jumătate de oră , i-am aranjat patul și când s-a pus jos, dus a fost.
•Oare ce făcuseră cei 3 și de ce acea fată era fix cu Claudiu, oare ea s-a dat la el sau Claudiu a vrut să se răzbune pe Sergiu pentru ceva anume?•
CITEȘTI
O ultima speranta. •Volumul I•
Lãng mạnAdina, o copilă visătoare, extrem de misterioasă și complicată. Toți cei care o cunosc au încercat să ii descopere adevărata personalitate, însă Iulia a fost cea care a luptat până la final și a reușit. Cele două adolescente se luptă să depășească...