•Capitolul 10•

64 3 0
                                    

-Din perspectiva Adinei-

După ce am plecat de la Claudiu am decis sa ma mai plimb prin cartier inca cateva ore ca sa imi revin putin. Nu puteam sa inteleg cum un simplu băiat a putut sa imi complice viata asa de tare, în sinea mea il credeam pentru ca imi zicea totul in timp ce se uita in ochii mei, dar dupa cate a facut chiar nu puteam sa il cred.

După câteva ore de plimbat ii zăresc pe Anemona si Claudiu ca se certau asa ca ma decid să trag cu urechea chiar dacă nu e frumos.

-Esti nebună Anemona, din cauza ta azi dimineata m-am trezit cu interogatoriul la usa!
-Tu nu vrei sa pricepi ca eu te iubesc si fac toate astea pentru noi.
-Care noi, ti-am zis sa ma lasi in pace si sa il lasi si pe Radu ca din cauza ta bea si bate pe cine prinde.
-Si ce vrei sa ii fac eu, el doar a picat la mijloc.
-Nu ca tu nu înțelegi, ai distrus un om si mai ai un pic si ma distrugi si pe mine.
-Chiar asta imi doresc, pentru ca din cauza ta eu sunt nefericită cu Radu.
-Te-am pus eu sa te pui cu el?
-Nu, dar..
-Dar ce, daca nu dispari de unde ai venit o sa ai probleme cu mine!
-Și ce o să-mi faci?

Si atunci il vad cum ridică mana la ea si ma bag eu repede între ei si in loc sa primească palma curva aia nenorocita, am luat-o eu.

-Adina, ce naiba cauti aici, imi pare rau! Spune el in timp ce ma ia in brate pentru ca realizeaza ce a facut.
-Lasă-mă putin cu Anemona, am ceva de discutat cu ea.
-Eu o sa ma duc la terasa aia, tipi daca te apuca de par. Spune el in gluma
-Ha ha ha, n-ai dispărut?

Am început să vorbesc cu Anemona, dar nu aveai cum sa te înțelegi cu ea, era complet dusă fata, ea tot o ținea pe a ei ca nu o facut nimic si doar a vrut putina afectiune din partea lui Claudiu.

M-am dus la terasa unde ma astepta Claudiu ca sa ii zic ca eu plec sa ma vad cu Radu sa ii zic sa nu se mai consume degeaba ca Anemona era cea vinovată.

-Ce faci? Il intreb pe Radu văzând că încă bea.
-Uite imi înec amarul în băutură, tu?
-Eu am venit sa iti zic ceva.
-Pai spune.
-Dacă lasi băutura din mana poate iti zic. Si atunci lasa sticla pe masa.
-Te aud!
-Claudiu este nevinovat, de data asta, iar Anemona s-a dat la el nu invers.
-Si de ce as crede asta?
-I-am prins cand se certau si Anemona a început să zică că nu te-a iubit si doar te-a folosit... Imi pare rau.
-Curva nenorocita, sa vezi ce ii fac daca o prind pe strada!
-Radu, nu merita, plus ca a plecat deja din oraș inapoi de unde a venit.
-Stai, stai, stai, cum adica a plecat.
- Claudiu s-a țipat la ea ca sa plece pentru ca si-a batut joc de tine.
-Asta înseamnă că trebuie să imi cer scuze de la el?
-Cam da...

Ce ziceți, și-a călcat Radu pe orgoliu ca sa isi ceara scuze?•

O ultima speranta. •Volumul I•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum