-Din perspectiva Oanei-
În drum spre apartamentul lui Radu niciunul dintre noi nu deschisese subiectul despre întâmplarea neplăcută de care avem parte. Odată ajunși în apartament am decis că mai bine să ne punem să dormim și să discutăm altădată despre asta.
-Oana, tu dormi pe canapea, nu cred ca e așa comodă dar dacă vrei poți dormi la mine în camera și stau eu acolo.
-Mersi că m-ai primit la tine și da, e ok pe canapea.Mi-am aranjat locul unde aveam să dorm și apoi îi spusesem lui Radu noapte bună, după care am încercat să adorm. Am pus capul pe pernă, dar în zadar, că nu puteam să dorm absolut deloc. La un moment dat începusem să-mi aduc aminte de toate cele întâmplate azi, de la faza cu Sergiu, la cearta cu Adina și în final surprinderea celor doi în acelaș pat. Așa că am cedat și am inceput să plâng, am incercat să o fac cât de silențios puteam, dar degeaba, nu reușisem.
-Oana, ce ai pățit? Spuse Radu, după care se așezase lângă mine.
-Nimic.. Adică.. Lasă. Am spus eu printre suspine.
-Presupun că și tu ești dezamăgită din cauza celor văzute, dar o să aflăm mâine adevărul și o să vă împăcați și tu cu Adina, sper.
-Meh, recunosc că e vina mea. Dar m-am săturat să se ascundă de mine și eu să fac la fel din cauza că ne-am îndepărtat.
-Oh.. Îmi pare rau, o să fie totul bine, stai calmă. A spus și m-a luat în brațe.
-Și tu.. Presupun că ești foarte supărat pe Claudiu..
-Da, dar mna. Știam că e prost și mă gandeam că ar face asta, dar nu cu Adina.Dupa ce a spus asta, s-a ridicat și a plecat înapoi la el în cameră, apoi am adormit dupa cateva minute. Dimineață când m-am trezit mă întrebasem dacă tot ce s-a întâmplat cu o seară înainte era adevarat. Dar se pare că așa era, pentru că în clipa în care-mi verificasem telefonul am observat 30 de apeluri de la Adina și încă 10 de mesaje în care zicea că nu era ceea ce părea. M-am dus la baie, după care am pregatit două cafele și micul dejun pentru mine și Radu care dormea.
-Neața, miroase bine, ce faci bun?
-Neața, am pregatit cafea și omletă cu șuncă.
-Mm, perfect, sunt lihnit.
-Poftă bună!Dupa ce am mâncat, eu și Radu am decis să pornim spre apartamentul meu și al Adinei. Dar am zis să nu anunțăm și să le facem o vizită surpriză. Când am intrat în casă, am găsit-o pe Adina plângând singură pe canapea, așa că m-am repezit la ea și am luat-o în brațe.
-Fetelor vă las singure, voi aveți multe de discutat.
-Ok Radu! Am spus și apoi Radu plecase.
-Adina, vreau să-mi cer scuze pentru tot ce am făcut..
-Nu e nimic, e și vina mea. Nu trebuia să ascund chestiile alea de tine.
-Nici eu nu trebuia să ascund faptul că ieșisem cu Sergiu.. Acum îmi poți explica care e faza cu tine și Claudiu de ieri?După ce-mi povestise tot ce s-a întâmplat, am inceput să plâng și eu, iar așa am sfârșit amândouă plângând și ne mărturisisem lucrurile pe care nu ni le-am spus.
-Oana, tu de ce plângi?
-Plâng pentru că nu vreau să te pierd și..
-Și?
-Păi am aflat că Sergiu place o altă fată, iar eu i-am promis că o să îl ajut să fie împreună cu ea..
-Îl placi pe Sergiu??
-Se pare că da, mi-am dat seama de acest lucru abia ieri când am fost cuprinsă de gelozie aflând de acea fată..
-Off, o să fie bine. Mă bucur că s-a rezolvat totul, acum hai să nu mai plângem și să ieșim în seara asta în oraș.Am facut curat în apartament și apoi am ieșit în oraș. Dar tot nu aflasem de ce Claudiu nu mai era dimineață în casa noastră.
•De ce credeți că a plecat Claudiu mai devreme în acea dimineață și de ce a vrut să o lase pe Adina singură?•
CITEȘTI
O ultima speranta. •Volumul I•
RomantikAdina, o copilă visătoare, extrem de misterioasă și complicată. Toți cei care o cunosc au încercat să ii descopere adevărata personalitate, însă Iulia a fost cea care a luptat până la final și a reușit. Cele două adolescente se luptă să depășească...