15.

373 17 0
                                    

-De szép a szobád! Videókban már sokszor láttam. De élőben másabb. -magyarázkodott Sara, mire elmosolyodtam. Ledobtam magam az ágyamra, Sara követte a mozdulatomat.
-Mesélsz egy kicsit Anthonyról? -kértem a lányt, mire összeráncolta a szemöldökét.
-Tonyról? Miért?
-Mert a padtársam. -találtam ki egy elég béna indokot. Egyből átlátott rajtam.
-Hazudsz. -húzta össze a szemét.
-Nem! Az osztálytársam, és szeretnék róla többet megtudni. -próbálkoztam tovább, de sokattudóan elmosolyodott.
-Neked tetszik Anthony Baker! -találta ki, mire lesütöttem a szemem.
-Lehetséges. -húztam el a szám.
-Te jó ég Ash! Barátnője van! -fogta a fejét.
-Tudom. Ne mondd! -sóhajtottam fel.
-Rebecca nem hozzá illő. Figyeld meg, hogy szakítani fognak.
-Mióta járnak? Azt mondtad, a nyár elején jöttek össze. -húztam el a számat. -Ha három hónapja együtt vannak, akkor miért szakítanának?
-Nem tudhatod!  -röhögött ki.
-Akkor beszélsz egy kicsit róla? -nyafogtam.
-Nem tudom, mit akarsz róla tudni.
-Amit tudsz róla, azt mondd.
-A legjobb barátja Adam. Kosarazik. Volt már egy csomó barátnője. Mit akarsz még róla tudni? -értetlenkedett.
-Neked nem volt már olyan, hogy tetszett valaki? -kérdeztem tőle.
-Dehogynem! Van barátom is. -jelentette ki, mire szájtátva néztem rá.
-Mi? Nem is mondtad!
-Nem kérdezted!
-Kicsoda? Megnézem Instán! -már vettem is elő a telefont.
-Jonathan Baker. -bökte ki a nevet.
-Baker? -húztam fel a szemöldököm.
-Igen. Anthony bátyja. Két évvel idősebb nála. -magyarázta.
-Akkor te onnan ismered így Tonyt. -fedeztem fel, mire bólogatott. -Megnézem instán.

Sara ismerősei között elég hamar rábukkantam a fiúra. Rengeteg közös képük van Saraval. Ahogy megnéztem a lány oldalát jobban, ott is rábukkantam egy-egy cuki képre. De most Jonathan oldalát kutattam.

—————————————————————

Liked by @anthonybkr and 3 681 others jonathanbkr Love u nagyon hülye! @sarahampton

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Liked by @anthonybkr and 3 681 others
jonathanbkr Love u nagyon hülye! @sarahampton

View all 12 comments
sarahampton ❤️
jonathanbkr ❤️
anthonybkr Én fotóztam! Meg sem jelöl...
jonathanbkr Bocs, nem látlak a képen

—————————————————————

-Nagyon cukik vagytok! -néztem fel a telefonból. -Ő a suliba jár?
-Nem, másik iskolába. Köszi. -mosolygott.

Saraval az egész délutánt átbeszéltük. Vicces sztorikat mesélt magáról, kérdezett az én életemről is. Anya rendelt nekünk pizzát, csak azért, hogy a nagy beszélgetésbe nehogy éhen haljunk. Nagyon gyorsan eljött a három óra, Saranak ideje volt indulni.

Másnap reggel már egy kicsivel hamarabb ki kellett másznom az ágyamból, már csak azért is, mert ma nem terveztem késni.

Az outfitem!

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Az outfitem!

Mr. Phillips már várt rám a kocsival, ő lett az én sofőröm. Anyáék még feltehetőleg aludtak, mikor elmentem. Ma este lesz egy koncert már nem is tudom hol, azt mondták, este érnek majd csak haza. Nem szerettem volna velük menni. Ezt most ki fogom hagyni. A nyáron is elég sok fellépés volt, amin nem vettem részt, de szerintem sokan ezt nem bánták.

A suliba beérve a padomhoz sétáltam. Sara éppen Adammal beszélgetett, ott volt velük Rebecca is.
-Sziasztok! -mosolyogtam rájuk, Sarat pedig szorosan megöleltem.
-A szüleidnek ma lesz egy koncerte Bostonban, ugye? -kérdezte Rebecca, mire bólintottam.
-Miért?
-És úgy tudom, hogy nem sokára lesz egy koncert New Yorkban is. -megint bólintottam egyet, hiszen jól tudta. De már pontosan tudtam, mit is szeretne.
-Nem. Nem foglak behozni a VIP-ba. -zártam volna le a témát, de nem engedte.
-Kérlek! Ez annyira nagy kérés?
-Rebecca. Nem vagyunk olyan jóban, hogy bevihesselek. A szüleimtől pedig engedéjt kell kérnem hozzá.
-Ez a legnagyobb álmom! Tudod, hogy mióta rajongok az apádért? -még folytatta volna, de közbevágtam.
-Nem csak te rajongsz érte. De akkor sem foglak bevinni.
-Bunkó. -hagyott ott minket felháborodva Rebecca, mire elhúztam a szám. A maradék kettő emberhez fordultam.
-Tényleg bunkó voltam?
-Nem. -nevettek.
-Nem tudok bevinni bárkit is a VIP-be. Még sosem vittem be senkit sem egyébként. Azért nem, mert szeretném az illető bizalmát először elnyerni. -keseredtem el.
-Hagyd már! Túléli, ha nem megy VIP-be. -nyugtatott Adam, Sara pedig bólogatott mellette.

Valaki hátulról megbökött, ami miatt eléggé megijedtem. Megfordultam, hogy szembe találhassam magam az illetővel, aki már Adammal fogott kezet. Mérges pillantást vetettem rá, mire mégegyszer megbökte az oldalam.
-Anthony! -bokszoltam bele a mellkasába, amit valószínűleg meg sem érzett.
-Tudod a nevem? Ezzel el tudok büszkélkedni. Ahogy láttam, tegnap visszakövettél instán durcika. -becézgetett, mire lementem öt éves szintre, és rányújtottam a nyelvem. Adam és Sara vihogva nézték végig a jelenetet.
-Rebeccat nem láttátok? -kédezte komoly arccal.
-Bedurcizott, mert Ash nem viszi be a VIP-be. -forgatta a szemét Adam.
-Ezek a nők állandóan durciznak. -röhögött össze Tony Adammal.
-Nagyon viccesek vagytok! -'durciztunk be' Saraval, mire mégjobban röhögtek. Tőlük zengett az egész iskola.

-Meg sem keresed a barátnőd? -kérdeztem meg Tonytól, mikor már abba hagyták a nevetést.
-Most nem igazán vagyok rá kíváncsi. -vonta meg a vállát a fiú. Rebecca mintha megérezte volna, hogy róla van szó, belépett a terembe. Egyből odajött hozzánk, Anthony szájára nyomott egy hatalmas nagy csókot, aztán körbenézett a társaságon. Megállapodott a szeme rajtam. Jajj, ne!
-Kérhetsz valamit tőlem, ha beviszel a koncertre. Bármit. -ajánlotta fel, mire magasra húztam a szemöldököm. Meg akar zsarolni?
-Vegyél jegyet, ha be akarsz jutni.
-Elfogyott! Meg egyébként is, nagyon drága. -nyafogott nekem tovább.
-Ha hírességgel akarsz találkozni, az sokba kerül. -húztam el a szám sajnálkozva, mire összehúzta a szemét.
-Nem értem, hogy miért olyan nagy dolog ez. Csak annyit kérek, hogy vigyél be oda. -háborodott fel Rebecca.
-Próbálkozhatsz még. Nem foglak bevinni. -magyaráztam neki nyugodt hangon.
-Bármit megteszek érte. -könyörgött tovább.
-Akkor tedd meg azt, hogy szállj le a témáról, és fogadd el, hogy nem viszlek be a koncertre.
-Nem fontos koncertre. Akkor csak találkozhassak apuddal élőben. Kérlek!
-Rebecca! Azt mondta, hogy nem. -szólt közbe Anthony, én pedig csodálkozva kaptam rá a szemem. A barátnője is eléggé elcsodálkozott, még könyörögni is elfelejtett.
-Te most mellé állsz? -kiabálta le Tony fejét, miután leesett neki, hogy mit is mondott néhány másodperccel ezelőtt a barátja.
-Ha igaza van!
-Hol lenne már igaza?
-Neked hol lenne igazad? -kérdezett vissza kapásból Anthony. Rebecca arcán láttam a csodálkozást és a tanácstalanságot egyaránt, valami ütőset akart visszaszólni a barátjának.
-Kapd be! -mivel nem jutott jobb hirtelen az eszébe, inkább menekülőre fogta a dolgot, és a padjához kezdett el menni.
-Micsodát? -kiálltott utána Tony szórakozva, mire Rebecca megfordult és egyszerűen bemutatott neki. A társaságunkban lévő két fiútag szétröhögte magát, én pedig leültem a helyemre.

Felelőtlenség ára [S. M.] [C.C.] ✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant