20.

338 15 0
                                    

Apa ragaszkodott hozzá, hogy együtt menjünk haza, de én még akartam maradni a többiekkel. Emmának megigértük, hogy még találkozunk, így ő is lelépett. Már csak Jonathan, Nick, Martin, Sara, Tony és én maradtunk. A fiúkat egyébként egyből megkedveltem, lazák, és iszonyatosan kedvesek és viccesek. A gerlepár elment egyet sétálni, így én a fiúk baromságait hallgattam.
-Menni kell edzésre. -állt fel Martin az órájára pillantva. Ezzel egy időben Nick is felpattant. Egy gyors kézfogás, és ölelésféleség után ők is leléptek. Ketten maradtunk Tonyval.
-Haza akarsz menni? Mert akkor elkisérlek. -fordult velem szembe.
-Még nem fontos. Sétáljunk még egyet. -indultunk meg a parkba.

Csendben sétáltunk egymás mellett.
-Azért jól érezted magad, ugye? -tette fel nekem a kérdést Anthony.
-Persze!
-Majd egyszer kettesben is kijövünk kosarazni. -szólalt meg, mire azt hittem elájulok. Kettesben? Akkor azt vegyem majd egy randinak? Áá... biztos csak egy baráti hülyéskedésre gondol. Nem szabadna túlgondolnom az egészet. Kellett nekem beleesnem Anthony Bakerbe.

Tony tényleg nagyon aranyos volt a délután, vett nekem is egy fagyit, ezután pedig leültünk egy közeli padra. Beszélgettünk. Nevettünk. Ahogy egyre jobban megismerem, annál jobban megszeretem.
Meséltünk vicces történeteket, olykor komoly lett a hangulat. Lelkiztünk.

Anthony a házunk előtt szembe fordult velem.
-Holnap hétkor itt várlak. -köszönt el, és egy kis hezitálás után gyengéden megölelt. Ebben az egyszerű ölelésben benne volt minden. Szorosan visszaöleltem, idő közben a fejem valószínűleg inkább már egy paradicsomhoz hasonlíthatott. Szerencsére ezt nem vette észre, hiszen már kezdett sötétedni.

Szokásomhoz híven a távolodó alakját néztem egy darabig, majd beléptem a sötét házba. Felmentem a szobámba, és a telefont előkaptam. Ideje feltenni instára egy új képet!

—————————————————————

Liked by @anthonybkr and 259 072 othersashley

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Liked by @anthonybkr and 259 072 others
ashley.mendes Legjobb délután @anthonybkr @sarahampton

View all 9 619 comments
anthonybkr Jééé! Ott vagyok!
      ashley.mendes ott-ott
sarahampton Love u!
      ashley.mendes Love u too!
emmabkr Ezt én csináltaam!
      ashley.mendes Te bizony!

—————————————————————

Reggel szokásomhoz híven elaludtam. Pedig az ébresztő szólt. Csak én egyszerűen kikapcsoltam és visszaaludtam. Amilyen gyorsan csak tudtam, elkészültem, és már rohantam is le a lépcsőn. Anyáéknak holnap délután lesz a városban koncertjük. Este azon gondolkodtam, hogy vajon Anthony elfogadná-e a meghívást, ha megkérdezném, hogy eljönne-e a VIP-be. Hiszen annyi embert vihetek be oda, amennyit csak akarok. Persze a szüleimnek is van ebbe beleszólása.

A reggeli hűvös levegőbe kilépve egyből megpillantottam Tonyt. Hogy lehet, hogy ő már ilyen korán ennyire jól néz ki? Fogadni mernék, hogy mikor reggel felkel, már a haja be van állítva. Ő így született.

A fiú rám mosolygott, és most nem gondolkodott, hanem közelebb lépett és megölelt. Ez a kisebb mozdulat nekem már akkor nagyon feldobta a napom. Csendben indultunk el egymás mellett az úton. Szerettem volna elhívni, így egy próbát megért.
-Holnap este ráérsz? -kérdeztem meg kicsit oldalra fordítva a fejem. Így pont láttam az arcát.
-Kosarazni akarsz? -nézett rám szórakozottan, mire zavartan lehajtottam a fejem.
-Majd azt is. -nevettem el magam, és ő is elmosolyodott. Láttam a szemében a kíváncsiságot. -Nem lenne kedved eljönni a szüleim koncertjére? Backstage, meg minden. -dadogtam.
-VIP-be akarsz hívni? -kérdezte átgondolva amit az imént mondtam.
-Valami olyasmi. -bólintottam.
-Jó embertől kérdezed! -nevette el magát, mire felhúztam a szemöldököm.
-Akkor nem jössz velem? -reménykedtem a válaszában.
-De, ha már így meghívtál megyek. Úgy értettem, hogy Emma a nagy fan.
-Őt is behozhatom. -rántottam meg a vállam csalódottan. Kedves lány, de én kettesben szerettem volna eltölteni az időt Tonyval. Mint egy randit. Ezek szerint ő tényleg nem gondolkozik ezeken.
-Nem, ne! Emma kiérdemli majd idővel magának.
-Akkor majd felveszünk a házatok előtt. Csak mondd, hogy hol laksz.
-A szomszéd utcában. 18. Nagyobb fehér ház. -bólintottam, közben memorizáltam az új infókat.

Az iskolába érve leültem a helyemre, és küldtem anyának egy üzenetet, miszerint Anthony is jönne a koncertre. Rábólintott szinte egyből. Azt hittem nehezebb dolgom lesz. Elégedetten tettem el a telefonom a farzsebembe, és odamentem Sarahoz és Adamhoz. Már itt volt köztük Tony is.

Hoopp indulás előtt még egy rövidebb rész❤️

Felelőtlenség ára [S. M.] [C.C.] ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora