Pov: Skyler
Ik klem mijn lichaam zo strak om Shawn's lichaam heen dat ik me afvraag of ik hem geen pijn doe zo. Mijn hoofd verberg ik in het holletje van zijn nek. Shawn staat op en tilt mij met zich mee. Hij loopt naar de badkamer en draait de kraan van het bad open met mij nog steeds in zijn armen.
Ik maak me los van zijn lichaam en zak neer op de badrand. De laatste paar tranen rollen over mijn wangen heen en Shawn veegt ze met z'n duimen zachtjes weg. Hij doet een flinke lading badschuim in het bad. 'Moet ik blijven of wil je alleen zijn?' vraagt hij zachtjes. Ik weet het niet. Het liefst wil ik dat hij blijft maar ook weer niet. 'Blijven maar niet kijken?' vraagt hij wanneer ik nog steeds geen antwoord hebt gegeven. Ik knik en hij gaat omgekeerd op het toilet zitten. Ik draai de kraan dicht en kleed me uit.
Ik stap in het warme bad en ontspan. Er is zoveel sop dat je niks meer van mijn lichaam ziet behalve mijn hoofd. Het water is als een warme knuffel. Shawn staat op en ik maak mezelf kleiner. Hij loopt met z'n rug nog altijd naar mij toegedraaid richting mijn bergje kleding. Hij raapt het op en loopt dan de badkamer uit. Maar... nu heb ik niks als ik straks eruit wil. Ik sluit mijn ogen om alle gedachtes af te sluiten. Niet dat het veel helpt, Mike's gezicht komt scherp op mijn netvlies te staan.
Ik schrik op van een klopje op de deur. 'Ja?' vraag ik. 'Ik ben het, mag ik weer binnen komen' vraagt Shawn door de deur heen. Ik maak een toestemmend geluidje en hij opent de deur. Hij loopt weer met z'n rug naar mij toegedraaid naar het toilet. Een stapeltje met kleren legt hij op het kastje neer.
Ik sla de extra grote handdoek om me heen zodra ik uit het bad ben gestapt. Ik droog mezelf razend snel af en spring in de kleren die Shawn voor mij had neergelegd. Hij heeft een trui van zichzelf gegeven die zo groot is dat ik er letterlijk in verdrink.
'Klaar' zeg ik tegen Shawn. Hij komt rustig van zijn plekje af en draait zich om. Een kleine glimlach versiert zijn gezicht zodra hij zijn ogen over me heen laat glijden. 'Staat je goed die trui.' Ik voel mijn wangen warm worden, maakt niet uit wat hij zegt mijn wangen krijgen toch een roze blos. En ik denk dat ik er ook niet meer van afkom. Het effect wat hij op mij heeft is overweldigend. Als hij ooit weggaat dan denk ik dat ik dat niet eens overleef. Ik heb hem nodig net zoals je zuurstof nodig hebt om te blijven leven. Hij kan mijn hart breken en ik zou in een klap machteloos zijn. Ik kan mezelf door alles heen slaan met Shawn naast me maar zodra hij weg zal zijn dan kan je me helemaal kapot maken.
************************************
504 woorden💕
JE LEEST
My Singing-career
Teen FictionDit is deel 2 van My roommate. Het is handig als je die eerst leest. Hoeveel problemen, roddels en irritaties kom je tegen als je steeds bekender wordt? Is het wel leuk om bekend te zijn?