15

346 14 10
                                    

Pov: Mike

Skyler is bezig met een interview terwijl ik in dit gebouw aan het rondzwerven ben. Er werken hier wel mooie domme meiden. Ik hoef maar 1 keer naar ze te kijken en ze kwijlen al. Het kan ook niet anders als je er uit ziet zoals mij. Ik weet haast zeker dat Skyler nog iets voor mij voelt maar pech voor haar, ik heb nooit die stupid bitch leuk gevonden.

Als ze goed had opgelet bij het contract tekenen had ze zien staan dat er in eerste instantie geen pr-stunt zou plaats vinden, het stond niet eens in het contract. Haar manager is zo makkelijk om te kopen en ik krijg bekendheid er ook nog bij. Ik zal doorgaan tot ze op haar knieën smekend naar me toe komt. Ze zal merken dat al haar keuzes die ze nog gaat maken de verkeerde keuzes zijn.

'Hé, Mike is het toch?' vraagt een verlegen meisje aan me. 'Jup de enige echte' zeg ik terug. 'Uhm..Ik wil niet vervelend doen maar je mag hier eigenlijk niet komen' ze wiebelt van haar ene been op het andere en haar wangen hebben een rode kleur gekregen. 'Je weet toch wie ik ben' zeg ik terwijl ik een stap dichter naar haar toe zet. 'M-maar' stottert ze bang. 'Sst' Ik plaats mijn wijsvinger tegen haar lippen aan. 'Niemand hoeft hier achter te komen' Ik pak haar bij de pols en trek haar achter me aan de eerste ruimte in.

Ik draai de deur op slot en duw haar er tegen aan. Ze kijkt bang wat mij opgewonden maakt. Ik duw mijn lippen tegen de hare en laat mijn handen haar lichaam verkennen. Het duurt niet lang voordat ze meegaat in de zoen. Een zachte kreun verlaat haar lippen.

'Sst' fluister ik weer als ik naar haar oorlel ga en er zachtjes in bijt. Mijn handen hebben ondertussen haar riem opengemaakt en ik duw haar broek van haar heupen af. Zelf trekt ze haar shirt uit om daarna weer aan me vast te plakken.

* (dit mag jezelf invullen😶)

Ik kleed me weer aan terwijl het meisje nog na blijft hijgen. Ik zie haar slipje liggen die ik vlug in mijn broekzak doe. Daar kan ik nog iets mee. Ik verlaat de ruimte en laat haar achter. Ik loop door de gangen of er niks is gebeurd. Zoekend naar een toilet om mijn haar weer te fixen.

Wanneer ik uit het toilet komt zie ik Skyler bij de uitgang wachten. Zo te zien is haar geduld op en wilt ze hier graag weg. Als ze me ziet aankomen loopt ze gelijk de deur uit. Ik neem een klein sprintje zodat ik nog haar hand kan vastpakken voor de paparazzi. Stevig stapt ze door richting de auto. De chauffeur opent het portier voor ons en ik laat Skyler eerst instappen.

Haar tasje staat open tussen ons in. Skyler zit met haar hoofd tegen de autoruit naar buiten te kijken of ze slaapt. Ik pak mijn kans en glijd met mijn hand in haar tas en pak haar telefoon. Toevallig weet ik dat ze altijd een reserve sleutel bij haar heeft, dus die pak ik ook.

*
'S avonds laat sta ik voor het appartement van Skyler en Shawn. Ik stop de sleutel in de deur en ga naar binnen. Zachtjes loop ik door het appartement heen waar ik Shawn en Skyler aantref in de woonkamer kijkend naar een domme film.

'Hai, de deur stond open dus ik dacht ik loop maar gelijk naar binnen' zeg ik. 'Wat doe je hier, Mike' zegt Shawn bot. 'Ik kwam even Skyler's portemonnee brengen aangezien ze die in de auto had laten liggen en hier is ook je slipje terug.' Ik haal het slipje van het meisje tevoorschijn en gooi het bij ze neer. Ik draai me om en loop het appartement uit. Missie geslaagd.

************************************
648 woorden

Ik ben altijd benieuwd naar wat jullie ervan vinden maar deze keer ben ik echt heel benieuwd😂😆

My Singing-careerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu