10

385 13 0
                                    

Pov: Skyler

'Maar kan je niet stiekeme hints geven dat het allemaal nep is?' vraagt Alice. 'Wat bedoel je?' 'Nou, Shawn heeft vast wel ergens een moedervlek of zoiets zitten, die je alleen kan zien als je er aandacht aan besteed en het vergelijkt met andere foto's die al van jullie online zijn gekomen.'

'Babe, kan je even komen?' Shawn komt de keuken uitgelopen met nog een theedoek in z'n handen. 'Wat is er' vraagt hij. 'Geef eens je hand ik heb, uhm nou eigenlijk Alice had een idee' zeg ik enthousiast. Shawn steekt twijfelend zijn rechterhand uit. 'Nee je andere hand.' Ik pak zijn hand vast en verbindingen onze vingers met elkaar voordat ik mijn mobiel erbij pak. Ik richt de camera zo dat je het moedervlekje tussen zijn duim en wijsvinger kan zien zitten.

'Wat...wat doe je' vraagt Shawn verbaasd. 'Ik laat aan de oplettende fans weten dat wij nog steeds in een relatie zitten.' 'Door alleen onze handen te fotograferen? Das knap. Ik wou dat ik op dat idee was gekomen' zegt hij sarcastisch. 'Neehee je snapt het niet. Kijk eens uit je doppen en vertel me wat er tussen je duim en wijsvinger zit.'

Hij bestudeerd snel zijn hand, alsof hij niet weet dat daar een moedervlekje zit. 'Een moedervlek........ooooohhw een moedervlek.' 'En het kwartje is gevallen, hoor.'

Ik ga naar instagram en zet hem op m'n story. Ik teken er nog een klein rood hartje bij en plaats hem dan. Nu is die 24 uur voor iedereen zichtbaar en kunnen er allemaal theorieën bedacht worden. Ik weet nog dat ik dat zelf altijd deed. Alles tot de bodem uitzoeken totdat het klopte in jouw hoofd en had je het net uitgezocht was er alweer iets nieuws wat je kon uitpluizen.

'Uh Alice? Waarom zit je zo eng te lachen naar je telefoon' Ik heb haar dat vaker zien doen en meestal is ze dan iets van plan. 'Stel je voor hè. Ik zeg dus niet dat het zo is maar stel. Als ik een fan-account aanmaak voor jullie en dan post ik daar "edits" op maar dat zijn dan echt foto's van jullie.' 'Je hebt het al gedaan, hè, of niet soms.' 'O my god ja, moet je zien' schreeuwt ze nog net niet.

Ze draait haar telefoon mijn kant op zodat ik het account kan zien. 'Are you kidding me? Shyler.x.fan is je naam? Ik denk toch echt dat die ene hersencel het ook heeft opgegeven bij jou' lach ik. Alice grijpt naar het kussen naast haar en gooit het mijn richting op. Ik ben net niet snel genoeg met ontwijken en met een plof komt hij tegen m'n gezicht aan.

'Wacht...Hoe kom je trouwens aan die foto?' Een grijns vormt zich op haar gezicht en ik weet genoeg. Ze heeft die foto vanaf mijn telefoon naar haarzelf gestuurd. Waarom heb ik haar ook alweer mijn code van m'n mobiel gegeven? O ja, omdat ze er zelf achter is gekomen.

************************************
500 woorden

Ik weet niet waarom maar Ik wordt hier altijd gelukkig van als het zo'n mooi rond getal is😆😂

My Singing-careerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu