Pov: Skyler
Een paar bekende bruine ogen kijken mij grijnzend aan. Dit kan niet waar zijn. Dit moet een droom zijn het kan niet anders.
Ik voel Shawn's hand verstijven op mijn heup. Hij heeft hem dus ook in de gaten gekregen. 'Het komt goed' fluistert hij in mijn oor. Ik laat mijn ingehouden adem trillend los. Hij geeft een kusje op mijn voorhoofd en leidt me naar ze toe.
'Hey Skyler' zegt Mike enthousiast. 'Mike' Ik hoor aan mezelf dat het er heel hatelijk uit komt. Maar wat verwacht je dan, lief doen tegen je ex die pas een paar weken geleden je ook nog heeft aangerand? Dacht het niet.
'Josh' Ik geef een klein knikje naar mijn manager. 'Oh, dus jullie kennen elkaar al' zegt Josh blij. Ik knik en doe mijn best om m'n woede in te houden. Shawn maakt geruststellende cirkels op mijn heup maar ik merk dat hijzelf het ook moeilijk heeft.
'Ik heb je niet alleen hierheen gehaald voor Mike maar ook nog voor iets anders' Ik knik als teken dat hij verder kan vertellen. 'Je mag een paar optredens geven in tv-shows en op de radio's over de hele wereld daarna beginnen we met de Dreams come true tour. Maar om daar meer aandacht op te vestigen moeten we eerst zorgen dat je in het nieuws/roddelbladen komt en daarvoor hebben we Mike.' 'Ik snap alles behalve waar we Mike voor nodig hebben' zeg ik bot.
'We gaan een pr-stunt doen en Mike is dan je "nieuwe vriendje", simpel toch?' 'Ik ga géén pr-stunt doen.' 'Je hebt het contract getekend, je kunt niet weigeren.' 'Maar...'
Mike heeft een voldane glimlach op zijn gezicht, die ik het liefst keihard van zijn gezicht wil slaan, meppen, schoppen, alles. Ik ben niet vaak agressief maar nu kookt mijn bloed van woede en heb ik heel veel zin om iets stuk te maken. Maar ik houd me in. Ik kan niet hier in dit chique hotel flippen en het dan morgen op alle websites en roddelbladen tegenkomen. Ik weet haast zeker dat er in dit hotel wel een persfotograaf aanwezig is en ik zie al een paar mobieltjes deze kant opgedraaid.
Het lijkt soms net of mijn ogen getraind zijn om camera's te spotten. Het maakt niet uit of ik in de supermarkt ben of in een auto, er spot altijd wel iemand mij en ik spot altijd de camera. Niet dat ik het heel erg vind maar op sommige momenten is het iets minder om overal camera's te zien. Op dit soort momenten dus, waar ik op elk moment in huilen uit kan barsten.
'Je kan nog steeds met Shawn een relatie hebben maar niet publiekelijk en niets wat fans aan het denken zet' zegt Josh schouderophalend. 'Maar hoe kom je bij hém' zeg ik knikkend naar Mike. 'Ach, ik heb hem via een paar connecties leren kennen, hij is een goede jongen.' Híj, een goede jongen? Dat is hetzelfde als van de trap vallen en geen pijn hebben. Dat is onmogelijk.
************************************ 509 woorden
En ik ben weer thuis van vakantie💕
JE LEEST
My Singing-career
Teen FictionDit is deel 2 van My roommate. Het is handig als je die eerst leest. Hoeveel problemen, roddels en irritaties kom je tegen als je steeds bekender wordt? Is het wel leuk om bekend te zijn?