14

354 12 2
                                    

Pov: Skyler

'Shawn vertel het me, wat lukt niet' hopeloos vraag ik door. Ik weet dat het allemaal f*cked up is maar het is de moeite waard, toch?

'Het lukt me niet om deze ui te snijden zonder te huilen' grijnst Shawn. 'Ik haat je, ik haat je zo erg. Ik dacht dat je wou stoppen' mijn verdriet gaat over in een soort woede. Niet eens woede voor hem maar woede naar mezelf. Woede dat ik hem geloofde.

'Ahw baby, het spijt me' hij loopt om het kookeiland heen en trekt mij in een knuffel. Ik snuif zijn geur in me op en word weer wat rustiger. Ik zou echt niet meer kunnen leven zonder hem. Ik veeg mijn natte wangen droog aan zijn trui. Dat heeft hij op z'n minst verdiend.

'Ik heb koekjes gemaakt' met een onschuldige lach geeft hij een koekje. 'Had je dit gewoon gepland? Hoelang had je dit idee al?' 'Eigenlijk pas net' verontschuldigd hij. 'Ik wou gaan koken maar toen kwam die ui opeens en ik dacht laat ik een grapje maken.' 'Ik had waarschijnlijk iets anders gereageerd als ik niet een interview en een papwalk had gehad' geef ik toe. 'O ja?' 'Ja.'

'Wat gaan we trouwens eten?' vraag ik. 'Voor jou een vraag voor mij een weet' knipoogt hij. 'Zullen we een filmavond houden?' vraag ik enthousiast. 'Als ik de film mag kiezen.' 'Maar geen horror' smeek ik. 'Je merkt het vanzelf' grijnst hij.

*
'Als jij de popcorn maakt dan zoek ik de film alvast op' stelt Shawn voor. 'Don't zoek een horror film' zeg ik streng als ik de borden meeneem naar de keuken. Ik zet de borden in de vaatwasser en ga opzoek naar de popcorn.

Ik loop terug naar de woonkamer met de bak popcorn, 2 glazen en een fles cola. 'Ahw wat lief' roep ik uit als ik de woonkamer zie. De bank is in een bed veranderd met daarop tich aantal kussen en dekentjes en een warme trui van Shawn die nu van mij word. Een snoer lampjes is over de rugleuning gelegd en een paar geurkaarsjes zijn aangestoken.

'Heb je al gekeken welke film ik heb uitgekozen' vraagt Shawn liefjes. Snel kijk ik op naar de tv terwijl ik ondertussen alles op het tafeltje neer zet. 'The fault in our stars? Wil je me zien huilen?'
Hij wikkelt zijn armen om me heen en trekt me op de bank.

Ik lig met mijn hoofd op Shawn's borst terwijl ik naar de film kijk. Zijn hand kroelt door mijn haar wat mij slaperig maakt. 'Ik houd van je' zeg ik waarna ik zijn lippen op mijn kruin voel. 'Ik houd ook van jou.'

*
'Hai, de deur stond open dus ik dacht ik loop maar gelijk naar binnen' een stem die ik maar helaas al te goed herken laat me op schrikken. 'Wat doe je hier, Mike' zegt Shawn bot. 'Ik kwam even Skyler's portemonnee brengen aangezien ze die in de auto had laten liggen en hier is ook je slipje terug.'

************************************
505 woorden

Het is gelukkig gelukt om het af te krijgen😊 vraag me niet hoe maar het is gelukt😂

My Singing-careerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu