Pov: Skyler
Paar jaar laterIk zet 2 borden met een croissantje en 2 koppen koffie op een dienblad. Langzaam loop ik naar de slaapkamer. Onderweg pak ik nog het pakje wat ik voor hem heb en leg het erbij. Met m'n voet duw ik de deur open van de slaapkamer. Een slapende Shawn ligt opgerold in bed. Het dienblad zet ik op mijn nachtkastje en kruip weer naast me.
Ik druk een kus op z'n wang en strijk lichtjes over z'n arm om hem wakker te maken. 'Goodmorning lief' fluister ik als hij een paar keer met z'n ogen knippert tegen het felle licht. Een glimlach komt op z'n gezicht en hij knuffelt tegen me aan. 'Ik heb wat voor je' zeg ik. 'Mmh?' bromt hij. 'Dat ik iets voor je heb' lach ik.
Hij gaat rechtop zitten en ik geef hem z'n koffie aan. 'Fijne vaderdag' fluister ik voordat ik het cadeautje geef. Hij pakt het uit en haalt het dekseltje van het doosje. In het doosje ligt een positieve zwangerschapstest. Wanneer hij het door heeft licht zijn hele gezicht op. 'Ik word papa.'
************************************
186 woordenDit was het dan😢
(Ik ben niet heel goed in het bedanken via een boek😂 het liefst zeg ik het gewoon persoonlijk☺ maar....)
Ik wil jullie heel erg bedanken als je tot hier hebt gelezen💕 Ik hoop dat ik jullie vaker tegen ga komen💜 Ik houd van jullie❤ Dankjewel😙
JE LEEST
My Singing-career
Teen FictionDit is deel 2 van My roommate. Het is handig als je die eerst leest. Hoeveel problemen, roddels en irritaties kom je tegen als je steeds bekender wordt? Is het wel leuk om bekend te zijn?