9

383 13 0
                                    

Pov: Skyler

'Zo meteen als je het hotel uitloopt worden er al een paar foto's gemaakt en die komen dan morgen online' vertelt Josh. Ugh. 'Dus ik mag nu al geen "contact" meer hebben met Shawn' vraag ik vol ongeloof. 'Mmh Mmh, Shawn wordt straks via een andere deur naar buiten gebracht naar zijn auto en jullie stappen samen in een andere auto en die brengt je huis.'

*
'Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Skyler happy birthday to you' zingt Shawn zachtjes waardoor ik mijn ogen open doe. Shawn staat naast het bed met een dienblad in z'n handen. 'Dankje' gaap ik.

Hij kruipt naast me op het bed en drukt een kus tegen mijn lippen. 'Hier' hij pakt een envelopje van het dienblad en geeft het aan mij. Voorzichtig maak ik het open, bang om wat erin zit kapot te maken.

'Wat? Is dit serieus' zeg ik als ik de 2 kaartjes voor Parijs eruit haal. Hij knikt met een glimlach maar die verdwijnt al snel. 'Wat is er?' 'Misschien is het beter om met Mike te gaan' zijn stem breekt in het midden van de zin. 'Hey bubly, ik ga nergens naar toe met die hufter en al helemaal niet naar de stad van de liefde, okay?' 'Okay.' 'We komen er samen uit, I love you' Ik geef een snel klein kusje tegen zijn lippen.

Mijn mobiel trilt constant, wat me echt irriteert. Ik krijg constant berichten die vragen of het uit is met Shawn, wat ik wel begrijp. Ik negeer ze allemaal met een misselijk gevoel in mijn maag. Ik heb nog nooit echt gelogen en dan moet ik het nu opeens doen. Mijn mobiel trilt nog eens maar dit keer is het Alice die belt.

'Hey Lies'
'Sky, gooi alles eruit, geen geheimen voor mij'
'Thanks Lies, okay dus ehh-'
'Ho wacht maak eerst je voordeur open dat praat gemakkelijker'
'Wacht...wat? Je bent hier?'
'Tuurlijk ben ik hier maak nu maar open voordat ik hem intrap' grinnikt Alice.

Ik race naar de voordeur toe en zwaai hem open. Daar staat inderdaad Alice met een grote lach. Ik laat me in haar armen vallen en begin uit het niets te snikken. 'Wil je iets te drinken' vraag ik snikkend. 'Dat doe ik wel ga maar op de bank zitten.'

Even later komt Alice met twee dampende thee kopjes uit de keuken gelopen. Ze zet het op het tafeltje neer en gaat naast me zitten. 'Vertel'

'Ik kreeg gisterochtend een telefoontje van Josh. Hij vroeg of ik tijd had want hij wou me aan iemand voorstellen. Ik stemde toe en samen met Shawn ging ik daar in de middag naartoe. Wij gaan dus naar het juiste adres wat dat ene chique hotel bleek te zijn. Komen we daaraan zit Josh samen met een grijnzende Mike in de lobby. Zegt hij dat hij een pr-stunt wilt doen en dat ik niet kan weigeren omdat het in het contract stond. En nu heb ik dus voor de buitenwereld een "relatie" met Mike. Waarom heb ik ooit Mike leuk gevonden, waarom?'

'Ik denk dat je hem nooit echt leuk hebt gevonden maar dat je verliefd was op het idee van liefde.'

************************************
537 woorden

Ik weet niet zo goed wat ik van dit hoofdstuk moet vinden😳

My Singing-careerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu