Lees alsjeblieft de a/n aan het einde, alvast bedankt💕
Pov: Skyler
Na 2 weken mijn deur niet uit te zijn geweest moet ik er weer uit. Het heeft iets te maken met radio, spelletje en fan. Voor de rest weet ik het niet. Wel weet ik dat de 'relatie' tussen Mike en mij voorbij is, gelukkig. Van Shawn heb ik niks meer gehoord en het kills me. Alsof ik alleen maar kan functioneren als hij er is maar hij is er niet.
Ik kom aan bij het gebouw van iSoundRadio en wordt door de gangen geleidt naar een studio. Als ik de studio inloop zie ik al een hele opstelling staan. Ik schud alle handen en stel me voor. 'Hai Marianne. Als je iets nodig hebt kan je het aan mij of aan haar vragen. Ik weet niet of je al weet wat we gaan doen?' vraagt ze. 'Ik had iets gehoord over een game maar voor de rest niks' vertel ik. Ze legt snel uit wat er allemaal gaat gebeuren. We maken een paar test opnames en beginnen dan voor het echt.
'Hi, ik ben Marianne van iSoundRadio en ik sta hier me Skyler. Skyler we spelen een speciale game vandaag maar voordat we beginnen wil ik je aan je grootste fan voorstellen. Ben je er klaar voor' ze praat snel waardoor ik er alleen maar naast kan staan. 'Zeker weten' zeg ik met volle vertrouwen.
Nieuwsgierig kijk ik naar de deur waar zometeen iemand door moet komen. De deur gaat open en daar staat Shawn. Mijn mond zakt open en ik sta aan de grond vast genageld. Er gaat zoveel door me heen dat ik niet eens weet wat ik voel. Is het een droom?
'Skyler' hij staat ondertussen voor me en ik ben nog geen haar bewogen. 'Shawn' fluisterend rolt zijn naam over mijn lippen. Mijn hart bonst in mijn keel. Ik schrik uit mijn trance door Marianne.
'Ik geef jullie een vraag en jullie schrijven allebei het antwoord op en laten het dan aan de camera zien, duidelijk' ik knik en laat ongemerkt een zucht. Er zijn nu zoveel vragen die rond razen in mijn hoofd en de belangrijkste is waarom hij hier is.
*
'Shawn heeft met 1 punt meer gewonnen. De prijs is dat je alles kan vragen wat je wilt, dus ga je gang' zegt Marianne enthousiast.'Sky. Ik weet alles, ik heb alles gehoord. Van valse contracten tot de dag waarop ik wegliep. Zoals ik altijd wegloop van mijn problemen. Ik had die dag moeten blijven en vechten voor ons. Het was dom van me om te denken dat je het had gedaan, want ik weet wel beter maar op dat moment wist ik niks. Vanwege een slipje die ik nog nooit eerder gezien had laat ik me van het schaakbord gooien. Ik had beter moeten weten. Dus ik wil je nu iets vragen als dat mag?' Elk woord dat hij zegt meent hij. Tranen prikken in mijn ogen, niet wetend of het van blijdschap of verdriet is. Ik knik en het verbaasd me dat hij het kon zien.
'Wil je me alsjeblieft vergeven en een nieuwe en betere start dan ooit tevoren met mij maken?'
************************************
524 woordenDussss......dit was het dan. Er komt nog een epiloog en dan is het echt voorbij. Heel heel heel erg bedankt voor het lezen💕💕
Maar..Ik ben bezig met weer andere boeken en ik wil aan jullie vragen welk boek je eerder zou kiezen als je alleen de titel zou weten:
AdemloosI (don't) Care (dit wordt een Engels boek)
Unalome
JE LEEST
My Singing-career
Teen FictionDit is deel 2 van My roommate. Het is handig als je die eerst leest. Hoeveel problemen, roddels en irritaties kom je tegen als je steeds bekender wordt? Is het wel leuk om bekend te zijn?