Part-6

1.5K 192 42
                                    

* Broken heart still carry love *

" အဲ့လိုမ်ိဳးလုပ္​မွာဆိုဘာလို႔ၾကင္​ယာဖက္​ လာ​ေတြ႔​ေနရ​ေသးတာလဲ "

"​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​"

"​ေအး​ေလ ငါကကိုမွားတာ ...Ace လက္​ဝတ္​ရတနာဆိုင္​က သားအငယ္​ဆိုတာနဲ႔ ၾကား​ေနရတဲ့သတင္​း​ေတြကိုလ်စ္​လ်ဴ႐ႈၿပီးလာလိုက္​မိတာ "

ဒါပါဘဲ ...​ေနာက္​ဆံုး​ေတာ့လည္​း ...
ပုိက္​ဆံ႐ွိတဲ့အိမ္​ကသားမို႔လို႔ တစ္​​ေယာက္​ၿပီးတစ္​​ေယာက္​ျငင္​း​ေနရင္​းနဲ႔​ေတာင္​ သူကသမီး႐ွင္​​ေတြအတြက္​မ်က္​စိက်စရာ ျဖစ္​​ေနပံုပါပဲ ...

ခပ္​မဲ့မဲ့ျပံဳးလိုက္​မိျခင္​းကဘာအတြက္​လဲ မ​ေရရာ ..
သားနားလွ​ေသာ စား​ေသာက္​ခန္​းမက hyung စီစဥ္​ထားသည္​့​ေနရာမွန္​းသိသာစြာ ခန္​းနားထည္​ဝါ​ေနသည္​က သူ႔အား​ေလွာင္​​ေျပာင္​​ေနသလို ...

"အထင္​လြဲ​ေနတဲ့ပံုပဲ ...ကြၽန္​​ေတာ္​က အဲ့အိမ္​ကသားအရင္​းမဟုတ္​ပါဘူး အသက္​ဆယ္​့တစ္​ႏွစ္​မွာ​ေမြးစားခံခဲ့ရတာပါ "

​ေ႐ွ႕ကမိန္​းမလွ ဘာမွ​ေျပာစရာမ႐ွိ​ေတာ့သလို jaw dropျဖစ္​သြားတာကိုခပ္​သာသာ​ေငးရင္​း သူရယ္​ခ်င္​လာသည္​ ။

သူ​ေ႒းသမီး​ေတြမ်ား ႐ွိတဲ့မိဘခ်မ္​းသာ​ေနရဲ႕သားနဲ႔​ေတာင္​ ခ်မ္​းသာတဲ့​ေယာက်္​ား႐ွာယူၾက​ေသး ...
ဘယ္​့ႏွယ္​့ ကိုယ္​ကခ်စ္​ၿပီးကိုယ္​့ကိုခ်စ္​တဲ့လူကို႐ွာမွ​ေပါ့ တကယ္​ပါဘဲ ...

"အဲ့​ေတာ့ ​႐ွင္​ဆိုလိုတာက ...အဟား ..စိတ္​တိုလိုက္​တာ ဘာကဘယ္​လိုျဖစ္​တယ္​ ...​ေမြးစားသား ဟုတ္​လား "

ျခယ္​ထားတဲ့ပါးနီအ​ေရာင္​က ပန္​း​ေရာင္​က​ေန ​ေဒါသ​ေၾကာင္​့ တစ္​မ်က္​ႏွာလံုးအနီ​ေရာင္​သမ္​းလာတဲ့ အ​ေ႐ွ႕ ကမိန္​းက​ေလးကို ၾကည္​့ရင္​း သူအူျမဴးလာရသည္​ ။
Hyung စီစဥ္​​ေပးထားတဲ့ စား​ေသာက္​ဝိုင္​းက ဝိုင္​အ႐ွိန္​​ေၾကာင္​့လဲ ပါလိမ္​့မ​ေပါ့ ...

" ​ေ႐ွ႕က ​​ေတြ႔တဲ့အမ်ိဳးသမီး​ေတြကို​ေတာ့မ​ေျပာျဖစ္​ပါဘူး ကိ္ုယ္​ျငင္​းလိုက္​ရင္​ သူတို့ထြက္​သြားတာဘဲ မင္​းက​ေတာ့ စကားနည္​းနည္​းမ်ား​ေနတာမို႔လို႔ "

November RainWhere stories live. Discover now